Елементи податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
1. Платники податку
Платники податку визначені пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.
2. Об’єкт оподаткування
Об'єкт оподаткування визначено пунктом 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.
3. База оподаткування
База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток визначена пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.
4. Ставка податку
1. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено пунктом 266.5 статті 266 Податкового кодексу України, згідно з додатком 1,2.
2. Визначити зонами частини території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади для встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:
2.1. Зона I – територія в межах м.Бахмут : вул. Маріупольська до вул. Широка, в межах вул. Широка до вул. Бахмутська, вздовж вул. Бахмутська до території відведення залізниці, вздовж території відведення залізниці до вул. Привокзальна, в межах вул. Привокзальна до вул. О. Сибірцева, в межах вул. О. Сибірцева до вул. Ціолковського, вздовж вул. Ціолковського до вул. Миру, вздовж вул. Миру до вул. Привокзальна, вздовж вул. Привокзальна до вул. Трудова, вздовж вул. Трудова до території відведення залізниці, вздовж території відведення залізниці, до р. Бахмутка, вздовж р. Бахмутка до вул. Маріупольська.
2.2. Зона ІІ – територія в межах м.Бахмут: вул. Черняховського до південної частини ставку «Північний», вздовж території відведення залізниці до пров. 1-й Пушкінський, вздовж пров.1-й Пушкінський до вул. Польова, вздовж вул. Польова до вул. Чайковського, вздовж вул. Чайковського до межі території міста Бахмута, по межі території міста до вул. Черняховського.
2.3. Зона III - територія Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади поза межами Зони I та Зони II, визначеними в п.2 цього розділу.
5. Пільги із сплати податку
Пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для юридичних та фізичних осіб визначено пунктом 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, згідно з додатком 3
6. Податковий період
Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
7. Порядок обчислення суми податку
Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у порядку встановленому підпунктами 266.7.1-266.7.3, 266.7.5 пункту 266.7 та пунктом 266.8 статті 266 Податкового кодексу України.
8. Порядок сплати податку
Податок сплачується відповідно до пункту 266. 9 статті 266 Податкового кодексу України.
9. Строки сплати податку
Строки сплати податку визначені пунктом 266.10 статті 266 Податкового кодексу України.
