платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Обговорення проєкту регуляторного акту "Про затвердження Порядку розміщення відкритих літніх майданчиків біля об'єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади".
Created with Sketch.
13 травня 2021
Час вийшов
Автор:
Управління "Секретаріат ради" Львівської міської ради

Аналіз регуляторного впливу розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (зі змінами).

 

Оскільки дотепер на державному рівні немає нормативно-правового акта, яким встановлено порядок встановлення літніх майданчиків та не визначено виконавчий орган, відповідальний за вказану сферу, міською радою ще у 2009 році ухвалою  ЛМР від 05.03.2009 №2452, затверджено Порядок отримання паспортів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м.Львові біля об’єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності.

Необхідність розробки нової редакції ухвали, яка регулює порядок встановлення відкритих майданчиків у м.Львові зумовлена появою великої кількості літніх майданчиків та потребою встановлення прозорих та зрозумілих вимог і правил їх встановлення.   

У новому Порядку прописані вимоги до розміщення літніх майданчиків у пішохідній зоні центральної частини міста, вимоги до художньо-естетичного вирішення майданчиків у зоні історичного ареалу, порядок їх демонтажу та спрощено процедуру отримання паспорту літнього майданчика (зроблено її більш прозорою та зменшено термін оформлення документів.

Прийняття Порядку розміщення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства у м. Львові спрямовано на вирішення наступних етапів:

- визначення вимог до розміщення літніх майданчиків у пішохідній зоні центральної частини міста,

- визначення вимог до художньо-естетичного вирішення майданчиків у зоні історичного ареалу,

- визначення порядку демонтажу,

- спрощення процедури отримання паспорту літнього майданчика,     

- процедура здійснення контролю за дотриманням порядку розміщення  літніх майданчиків м.Львові.

Додатки, надані ініціатором:

Ухвала про затвердження Порядку розміщення відкритих літніх майданчиків 

Порядок розміщення відкритих літніх майданчиків

Зразок паспорту відкритого літнього майданчика 

Заява щодо видачі паспорта

Заява щодо продовження терміну дії паспорта

Заява щодо скасування терміну дії паспорта

Cхема меж можливого розміщення відкритих літніх майданчиків у пішохідній зоні (проїзд Крива Липа)

Схема типів накриття відкритих літніх майданчиків в пішохідній зоні

Схема меж можливого розміщення відкритих літніх майданчиків на вул. Л.Курбаса

Схема типів накриття відкритих літніх майданчиків на вул. Л. Курбаса

Схема меж можливого розміщення відкритих лтініх майданчиків на вул. С. Руданського 

Схема типів накриття відкритих літніх майданчиків на вул. С. Руданського 

Схема типів накриття відкритих літніх майданчиків в пішохідній зоні (центральна частина міста)

Схема можливого розміщення відкритих літніх майданчиків в пішохідній зоні (центральна частина міста)



Львівська міська рада: https://city-adm.lviv.ua/public-consultation/285588-konsultatsii-z-hromadskistiu-shchodo-proiektu-rehuliatornoho-aktu-pro-zatverdzhennia-poriadku-rozmishchennia-vidkrytykh-litnikh-maidanchykiv-bilia-obiektiv-restorannoho-hospodarstva-na-terytorii-lvivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady

 

Ініціатор:
Управління архітектури та урбаністики депараменту містобудування Львівської міської ради
Created with Sketch. 423 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Категорії
Проект нормативно-правового акту

Проект

УХВАЛА №_____

 

Про затвердження Порядку

розміщення відкритих літніх

майданчиків біля об’єктів

ресторанного господарства на території

Львівської міської територіальної громади

 


            Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про благоустрій населених пунктів“, Порядком провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833, постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони", Указом Президента №875/2019 «Про підвищення ефективності заходів у сфері прав осіб з інвалідністю», наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369 "Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, з метою врегулювання діяльності суб’єктів господарювання в сфері надання послуг з організації відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади, в межах функцій органу місцевого самоврядування, міська рада ухвалила:

  1. Затвердити Порядок розміщення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади (додаток 1).
  2. Установити, що документи на розміщення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади, видані до набрання чинності цією ухвалою, є чинними до закінчення строку дії, зазначеного в таких документах.
  3. На виконання ухвали доручити департамент містобудування Львівської міської територіальної громади розробити та подати на затвердження виконавчого комітету  Методику  нарахування плати за тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства та Примірний договір тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства.
  4. Доручити департаменту економічного розвитку розробити та подати на затвердження виконавчого комітету  пропозиції щодо забезпечення фінансуванням КП «Адміністративно-технічне управління» в частині  виконання  повноважень, передбачених Порядком розміщення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади.
  5. Вважати такою, що втратила чинність ухвалу Львівської міської ради від 05.03.2009 № 2452.
  6. Доповнити п.1.2  ухвали, Додаток 2,  п.4.2  Методики розрахунку розміру орендної плати за оренду конструктивних елементів благоустрою комунальної власності додатка 1 до ухвали  Львівської міської ради від 01.12.2016 р.  №  1273  після  слів  «відкритого літнього майданчика» у відповідних відмінках  словами «без привязки до стаціонарних обєктів ресторанного господарства».
  7. Виключити з п.п. 3.2., 3.3 ухвали Львівської міської ради від 01.12.2016 р.  №  1273 слова «відкритих  літніх  майданчиків».
  8. Виключити з п 4. Методики    розрахунку розміру орендної плати за оренду конструктивних елементів благоустрою комунальної власності  м. Львова додатка 1 ухвали Львівської міської ради від 01.12.2016 р.  №  1273 слова «паспорта відкритого літнього майданчика  біля обєкта ресторанного ггосподарства управлінням архітектури  і урбаністики  департаменту містобудування або».
  9. Виключити п.п.1.4.1.,1.8.1,1.18 додатка 1 ухвали Львівської міської ради від 01.12.2016 р.  №  1273
  10. Управлінню комунальної власності  Львівської міської ради  забезпечити  передачу КП «Адміністративно-технічне управління» договорів на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика та супутніх до  них документів до 01.09.2021 року.
  11.       Дана ухвала  набуває чинності з 01.09.2021 року.

12.   Контроль за виконанням ухвали покласти на заступника міського голови з містобудування.




Міський голова                                                                                              А.Садовий

 

 

 

ПОРЯДОК
розміщення відкритих літніх майданчиків
біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади

 

Розділ 1. Поняття та визначення.

 

Архітектурно-художні вимоги до зовнішнього вигляду відкритого літнього майданчика – вимоги щодо об’ємно-просторового рішення та основних елементів відкритого літнього майданчика (мобільних збірно-розбірних елементів обладнання, огорожі, сонцезахисних елементів, покриття та озеленення).

Відкритий літній майданчик – місце для надання послуг громадського харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на відкритому повітрі, що діє щорічно з 01 квітня по 31 жовтня включно відповідного року і не має закритого приміщення для перебування людей та може складатися з мобільних збірно-розбірних елементів обладнання.

Демонтаж - це комплекс заходів, який передбачає звільнення території конструктивних елементів благоустрою від елементів відкритого літнього майданчика з подальшим транспортуванням цих елементів у місце їх  зберігання.

Договір на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика (надалі Договір) – це документ, укладений у письмовій чи електронній формі, згідно якого уповноважений орган Львівської міської ради зобов’язується передати у тимчасове користування окремі елементи благоустрою для розміщення відкритих літніх майданчиків, а суб’єкт господарської діяльності зобов’язаний сплатити в повному обсязі, частинами або єдиним платежем кошти за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності.

Елементи відкритого літнього майданчика – це предмети та обладнання з яких складається відкритий літній майданчик, а саме: столи, стільці, сонцезахисні елементи (маркізи, парасолі), станція офіціанта, меню, тимчасова огорожа, покриття, озеленення, сміттєві урни чи елементи освітлення.

Збірно-розбірні елементи обладнання – конструктивні елементи відкритого літнього майданчика, які складаються з окремих готових частин, що можуть бути з’єднані або роз’єднані (демонтовані) без їх пошкодження.

Зміна містобудівної ситуації –  реалізація архітектурно-планувальних рішень, що змінюють містобудівну ситуацію (будівництво, реконструкція, ремонт будівель і споруд та інфраструктури, прокладка та ремонт іженерних мереж тощо).

Зона ЮНЕСКО - територія, що знаходиться під охороною ЮНЕСКО відповідно до рішення виконавчого комітету від 21.02.1997р. №81 «Про включення історичної забудови Львова до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО».

Історичний ареал населеного місця – частина населеного місця, що зберегла об’єкти культурної спадщини і пов’язані з ними розпланування та форму забудови, які походять з попередніх періодів розвитку, типові для певних культур або періодів розвитку. Межі якого закріплені рішенням виконавчогго комітету Львівської міської ради від 09.12.2005 № 1311.

Конструктивні елементи благоустрою – це замощення, покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок.

Невідповідність встановленого відкритого літнього майданчика затвердженому паспорту - виявлені відхилення від затверджених габаритів майданчика, типів накриття, покриття, огородження, які не відповідають паспорту відкритого літнього майданчика.

Об’єкт ресторанного господарства – організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка провадить виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) готує, продає і організовує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів.

Окремо стоячі квіткові композиції - елементи вертикального та контейнерного озеленення, що розміщенні в межах, визначених схемою прив’язки відкритого літнього майданчика та не утворюють суцільного огородження.

Паспорт відкритого літнього майданчика – документ виданий та погоджений відповідними структурними підрозділами Львівської міської ради, який містить архітектурно-художні вимоги та схему прив’язки відкритого літнього майданчика.

Пішохідна зона – зона, визначена розпорядчим документом органу місцевого самоврядування та позначена знаками 5.33 Правил дорожнього руху.

Примусовий демонтаж - це демонтаж самовільно встановленого відкритого літнього майданчика, не демонтованого власником/користувачем в добровільному порядку у терміни, визначені у вимозі Департаменту містобудування Львівської міської ради. При цьому примусовий демонтаж та наступне зберігання відкритого літнього майданчика не передбачає переходу права власності на нього до Львівської міської територіальної громади та/або КП «Адміністративно-технічне управління».

Період  роботи відкритого літнього майданчика – функціонування відкритого літнього майданчика у денний час (від 08.00 год. до 22.00 год. за київським часом) у відповідності до Ухвали Львівської міської ради № 3166 від 28.01.2010 Про затвердження Правил дотримання тиші у громадських місцях на території м. Львова.

Самовільно встановлений відкритий літній майданчик – це відкритий літній майданчик, встановлений без належно оформлених документів (паспорта відкритого літнього майданчика та/або договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика) або не демонтований після настання однієї з підстав:

- закінчення сезону;

- закінчення терміну дії паспорту;

- розірвання договору оренди конструктивних елементів благоустрою.

Сонцезахисні елементи – парасолі, навісні маркізи, маркізи-перголи, маркізи-пальміри.

Схема прив’язки відкритого літнього майданчика – графічні матеріали, якими визначаються межі та параметри розміщення відкритого літнього майданчика, виконані на топографо-геодезичній основі (М 1:500), розроблені з урахуванням вимог законодавства та цього Порядку.

Суб’єкт господарювання (для цілей цього порядку) – це суб’єкт господарювання, біля стаціонарного закладу ресторанного господарства якого встановлений відкритий літній майданчик.

2. Загальні вимоги до встановлення відкритих

літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства

2.1. Відкриті літні майданчики встановлюються біля закладів ресторанного господарства та розміщуються у межах відповідно до Паспорта (згідно схеми прив’язки) виданого управлінням архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради і договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика  (мал.1).

2.2. Відкриті літні майданчики мають легко демонтовуватися у разі необхідності проведення робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівлі, тротуарів та інших окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності.

2.3. У разі наміру розміщення відкритого літнього майданчика біля вікон, вітрин, приміщень, що не є у власності (користуванні) заявника, він зобов’язаний отримати згоду власника (користувача) приміщень, біля яких планується розмістити відкритий літній майданчик (мал. 2).

2.4. При влаштуванні відкритих літніх майданчиків на пішохідних доріжках, тротуарах та алеях ширина для проходу пішоходів повинна бути 2/3 ширини тротуару але не менше 1,8 м, від крайнього краю елемента вуличних меблів (лавки, смітники, стійки для велосипедів, сітілайти тощо), від елементів технічної та транспортної інфраструктури для забезпечення доступу та обслуговування відстань 1,0м.(мал.3).

2.5. Майданчики встановлюються із забезпеченням безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. (мал. 4).

2.6. Відкритий літній майданчик заборонено встановлювати:

2.6.1. На пішохідних доріжках, тротуарах та алеях шириною менше ніж 2,4 м (крім майданчиків, розташованих в межах пішохідної зони);

2.6.2. На проїжджій частині вулиць (крім майданчиків в межах пішохідної зони);

2.6.3. На зелених насадженнях та газонах;

2.6.4. У разі, якщо його влаштування загрожує безпеці людей (біля об'єктів будівництва, реконструкції,  споруд з аварійним станом фасаду тощо);

2.6.5. У внутрішніх дворах будинків без згоди всіх власників (користувачів) житлових та нежитлових приміщень будинку завіреної керівником ОСББ або управляючої компанії.

2.7. На відкритих літніх майданчиках заборонено встановлювати альтанки, навіси, сцени, літні естради, танцювальні майданчики, стаціонарні конструкції накриття та огородження,  огорожі з негартованого скла, холодильники, прилавки з морозивом, рекламні шафи з холодильним обладнанням, грилі та мангали, барні стійки, звукопідсилюючу апаратуру, торговельні ятки (лотки).

2.8. При облаштуванні відкритого літнього майданчика не допускається заповнення простору між елементами відкритого літнього майданчика, накриття та огородження за допомогою віконних та дверних блоків, суцільних металевих панелей, а також скління зі створенням закритого простору.

2.9. Не допускається також використання для облицювання елементів відкритого літнього майданчика поліетиленових плівкових покриттів, черепиці, металочерепиці, а також рубероїда та асбестоцементних плит. (мал. 5).

2.10. Вимоги до об’ємно-просторового вирішення:

2.10.1. Конструкція майданчика має бути мобільною збірно-розбірною, забезпечувати міцність, стійкість, безпеку при експлуатації, розміщуватися з додержанням правил техніки безпеки та відповідати протипожежним вимогам. Відповідальність за розміщення, стійкість та безпечність конструкцій відкритого літнього майданчика несе власник літнього майданчика;

2.10.2. У межах відкритих літніх майданчиків можуть бути встановлені лише столики, крісла, світильники, підставки для меню, сонцезахисні елементи, урни для сміття, квіткові та ландшафтні композиції, спеціальне обладнання для регулювання температурного режиму повітря на майданчику без закіплення до фасаду будинку, офіціантські станції (крім барних стійок);

2.10.3. По периметру відкритих літніх майданчиків допускаються влаштування огорожі з легких ажурних збірно-розбірних мобільних конструкцій висотою до 0,8 метра. Конструкції огорож повинні бути виготовлені з натуральних матеріалів – метал, дерево, гартоване скло (мал. 6);

2.10.4. Конструкції огорожі повинні бути розміщенні в межах, визначених схемою прив’язки відкритого літнього майданчика. В них можуть бути вкомпоновані квіткові композиції, світильники. Конструкції огорожі не повинні кріпитися до фасаду будинків та існуючого замощення. (мал. 7);

2.10.5. Елементи вертикального та контейнерного озеленення повинні бути стійкими і не створювати суцільної огорожі (мал. 8);

2.10.6. Відкриті літні майданчики розміщуються на існуючому замощенні конструктивних елементів благоустрою без встановлення подіумів, настилів чи інших конструкцій, окрім випадків передбачених у п 2.10.7;

2.10.7. У випадку перепаду висот покриття з ухилом у співвідношенні більше 1:10 (10%), можливе встановлення подіуму висотою сходинки до 15 см з обов'язковим встановленням пандусів для маломобільних груп населення в межах площі відкритого літнього майданчика);

2.10.8. Крісла, столики повинні бути виготовлені лише з натуральних матеріалів – метал, скло, дерево, ротанг, лоза, або їх поєднання. Не допускається встановлення лавок, диванів та пластмасових меблів (мал. 9);

2.10.9. Сонцезахисні елементи можуть бути у вигляді окремостоячих розкладних парасоль, навісних маркіз, маркіз-пергол, маркіз-пальмір (мал. 10);

2.10.10. Розкладні парасолі повинні бути висотою не більше 3м, діаметром не більше 4 м у випадку розміщення квадратних парасоль – сторона не має перевищувати 4 м. Висота від рівня хідника до низу сонцезахисних елементів мінімум 2,1м;

2.10.11. Сонцезахисні елементи у вигляді навісних маркіз, що кріпляться до фасаду, можуть встановлюватися за умови, якщо вони не перекривають декоративних елементів фасадів та не перетинають площини віконних отворів. Їх несучі конструкції можуть залишатися у згорнутому вигляді на фасаді після завершення сезонного періоду.

В окремих випадках можливе встановлення сонцезахисних елементів майданчика у вигляді маркіз-пергол та маркіз-пальмір біля об’єктів ресторанного господарства, що розміщені поза межами пішохідної зони та території ЮНЕСКО при умові обов’язкового демонтажу зазначених конструкцій після завершення сезонного періоду;

2.10.12. Накриття парасоль та маркіз не повинно виступати за межі майданчика. Сонцезахисні елементи не повинні заважати кроні дерев.

2.10.13. Кольори парасоль та маркіз повинні бути максимально нейтральні (пастельних тонів);

2.10.14. При облаштуванні відкритих літніх майданчиків не допускається використання наметів (мал. 11).

2.10.15. Освітлювальні прилади (світильники, ліхтарі тощо) встановлюються лише у межах майданчика таким чином, щоб не засліплювати пішоходів, водіїв та не освітлювати вікна прилеглих житлових будинків;

2.11. Не допускається будь-якої реклами (в тому числі алкогольних та слабоалкогольних напоїв) на сонцезахисних елементах майданчика, крім розміщених на завісах тканини парасоль або маркіз назви закладу або логотипів львівських товаровиробників.

2.12. Відкритий літній майданчик не має перевищувати дозволеного шумового режиму, затвердженого на території Львівської міської територіальної громади та працювати у період з 8-00 до 22-00 години.

3. Вимоги до розміщення літніх майданчиків в межах пішохідної зони

          3.1. В межах пішохідної зони літні майданчики встановлюються лише на підставі затвердженої комплексної схеми розміщення літніх майданчиків (додаток 5             (схема 1,2,3,4,5,6,7,8).

          3.2. Відкриті літні майданчики мають легко демонтуватися у разі необхідності проведення робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівлі, тротуарів та інших окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності.

          3.3.  Відкриті літні майданчики розміщуються без встановлення конструкцій огородження, без подіумів,  без настилів та будь-яких інших конструкцій покриття, за винятком місць, позначених на комплексній схемі розміщення літніх майданчиків (схема 1).

          3.4. При розміщенні відкритих літніх майданчиків в межах пішохідної зони обов’язково залишається вільний проїзд для автотранспорту спеціальних служб шириною не менше 3,5 м (мал. 12).

3.5 Об’ємно-просторове та художньо-естетичне вирішення відкритих літніх майданчиків:

          3.5.1. В межах відкритих літніх майданчиків можуть бути встановлені лише столики, крісла, світильники, підставки для меню, урни для сміття, спеціальне обладнання для регулювання температурного режиму повітря на майданчику без закріплення до фасаду будинку, офіціантські станції (окрім барних стійок), окремо стоячі квіткові композиції, що не утворюють суцільного огородження.

3.5.2. Крісла та столики повинні бути виготовлені лише з натуральних матеріалів – метал, дерево, ротанг, лоза, гартоване скло або їх поєднання. Не допускається встановлення лавок, диванів, пластмасових меблів та меблів з дерев’яних палет (мал. 10).

3.5.3. Сонцезахисні елементи в межах пішохідної зони встановлюються відповідно до затвердженої схеми накриття майданчиків в пішохідній зоні  і можуть бути у вигляді окремо стоячих розкладних парасоль або, в окремих випадках, навісних маркіз згідно схеми (додаток 2).

Окремо стоячі розкладні парасолі повинні бути висотою не більше 3 м, діаметром не більше 4 м у випадку розміщення квадратних парасоль – сторона не має перевищувати 4 м. Накриття парасоль не повинно виступати за межі майданчика. Кольори парасоль повинні бути максимально нейтральні (природних пастельних тонів) (додаток 5 до цього Порядку). На одній вулиці чи площі рекомендовано встановлювати парасолі одного кольору. Не допускається рекламних написів на парасолях, крім розміщених на звісах тканини парасолі назв закладу або логотипів львівських товаровиробників.

          3.5.4. Освітлюючі прилади (світильники, лампи, ліхтарі тощо) розміщуються лише в межах майданчика і не повинні засліплювати пішоходів та вікна мешканців прилеглих будинків.

3.6. Навісні маркізи, що кріпляться до фасаду не повинні монтуватися до площини пішохідно-дорожного покриття (не мати вертикальних опор), не повинні перекривати декоративних елементів фасадів, пам’ятних чи меморіальних таблиць,  не повинні перетинати площини віконних отворів, не повинні виходити за межі літнього майданчика. Не допускається рекламних написів на маркізах, крім розміщених на звісах тканини назв закладу або логотипів львівських товаровиробників.

4. Порядок оформлення документів на встановлення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади

.

 

4.1. Підставою для встановлення відкритих літніх майданчиків біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади

є наявність:

- Паспорту відкритого літнього майданчика;

- договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика.

4.2. Порядок отримання Паспорту відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади:

4.2.1. Для отримання Паспорту відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності, суб’єкт господарювання подає в Центр надання адміністративних послуг письмову (електронну) заяву встановленої форми на ім’я начальника управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради (Додаток 1 до цього Порядку).

4.2.2. До заяви додаються:

- копія документа, що посвідчує право власності або право користування приміщенням (свідоцтво про право власності, договір оренди, та ін.);

- копія технічного паспорта на приміщення, біля якого встановлюється відкритий літній майданчик;

- копія режиму роботи закладу ресторанного господарства, погодженого департаментом економічного розвитку Львівської міської ради;

- копія документа, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, на якій планується розмістити відкритий літній майданчик (свідоцтво про право власності, договір оренди, та ін.(за наявності));

- світлини (фото) пропонованого місця розміщення відкритого літнього майданчика з декількох видових точок станом на момент подачі (розміром не менше 10х15см) в паперовому та електронному вигляді.

4.2.3. Матеріали топографічного плану М 1:500 надаються управлінням архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради.

4.2.4. У випадку невідповідності матеріалів наявних у геофонді Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради з існуючою ситуацією суб’єкту господарювання надається  письмова відповідь про необхідність оновлення матеріалів топографічного плану М 1:500, які додаються до пакету документів.

4.2.5. За наявності повного пакета документів комунальне підприємство департаменту містобудування Львівської міської ради обстежує елементи благоустрою, готує схему прив’язки відкритого літнього майданчика на матеріалах топографічного плану М 1:500. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради готує Паспорт відкритого літнього майданчика (Додаток 4 до цього Порядку).

4.2.6. У випадку розміщення відкритого літнього майданчика в межах історичного ареалу, Паспорт відкритого літнього майданчика додатково погоджується управлінням охорони історичного середовища.

4.2.7. Термін розгляду Паспорту відкритого літнього майданчика протягом 15-ти робочих днів.

4.2.8. Паспорт відкритого літнього майданчика погоджений та затверджений у встановленому порядку видається суб’єкту господарювання в 1-му примірнику терміном на один сезон.

4.3. У разі розміщення відкритого літнього майданчика в межах червоних ліній вулиці, суб’єкт господарювання, після отримання Паспорту відкритого літнього майданчика, погоджує його з управлінням превентивної діяльності Головного управління Національної поліції у Львівській області.

4.4. Після отримання Паспорту відкритого літнього майданчика та погодження його з управлінням превентивної діяльності Головного управління Національної поліції у Львівській області (за необхідності) суб’єкт господарювання не пізніше  2-х місяців з дати видачі Паспорта  звертається в КП “Адміністративно-технічне управління” для укладання договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика.

4.5. Паспорт набуває чинності з дати укладення договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика.

У разі неукладення суб’єктом господарювання Договору протягом 2-х місяців з дати видачі Паспорта, суб’єкт господарювання втрачає право на укладення Договору  на підставі цього Паспорту.

4.6. За наявності документа на користування земельною ділянкою для комерційної діяльності (договору оренди земельної ділянки або державного акта на землю) підставою для встановлення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади є Паспорт відкритого літнього майданчика.

4.7. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради щотижнево надсилає інформацію на електронну пошту в КП “Адміністративно-технічне управління” та районним адміністраціям за місцем розташування відкритого літнього майданчика про видані Паспорти відкритих літніх майданчиків.

4.8. При негативному рішенні щодо надання Паспорта відкритого літнього майданчика  управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради надає суб’єкту господарювання письмову відповідь про причину відмови у наданні Паспорта відкритого літнього майданчика та повертає подані документи.

4.9. Після усунення причин, які стали підставою для відмови у встановлені відкритого літнього майданчика, суб’єкт господарювання має право звернутись повторно з поданням підтверджуючих документів щодо усунення порушень.

4.10. Підстави для відмови у видачі Паспорта відкритого літнього майданчика:

-  подання для отримання Паспорта відкритого літнього майданчика  неправдивих даних та/або  недостовірних документів, неповного обсягу  документів;

- заборгованість з оплати за тимчасове користування конструктивними елементами благоустрою, які перебувають у комунальній власності, для розміщення відкритого літнього майданчика три місяці і більше.

5. Порядок укладення договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади.

5.1. Для укладення договору суб’єкт господарювання подає в КП “Адміністративно-технічне управління” заяву та наступні документи:

а) Паспорт відкритого літнього майданчика погоджений у встановленому порядку (у разі розміщення відкритого літнього майданчика в межах червоних ліній, погоджений з головним управлінням національної поліції у Львівській області);

б) документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує договір;

в)  копію статуту.

Всі копії поданих документів повинні бути належним чином завірені керівником юридичної особи або фізичною особою-підприємцем.

5.1.1. За наявності документа на користування земельною ділянкою для комерційної діяльності (договору оренди земельної ділянки або державного акта на землю)  суб’єкт господарювання подає в КП “Адміністративно-технічне управління” лист-повідомлення до якого додає: 

паспорт відкритого літнього майданчика, погоджений у встановленому порядку (у разі розміщення відкритого літнього майданчика в межах червоних ліній, погоджений з відділом управління превентивної діяльності головного управління національної поліції у Львівській області) копію документа на користування земельною ділянкою для комерційної діяльності (договору оренди земельної ділянки або державного акта на землю),належним чином  завірені керівником юридичної особи або фізичною особою-підприємцем.

5.2. Розмір плати за тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою встановлюється на підставі рішення виконавчого комітету.

5.3. КП “Адміністративно-технічне управління” протягом 5-ти робочих днів з дня надходження документів, зазначених у п.5.1, здійснює розрахунок орендної плати та надає заявнику для підписання 3 примірники Договору. Протягом п’яти робочих днів заявник повертає КП  “Адміністративно-технічне управління” усі примірники укладеного договору, які скеровуються на підписання в департамент містобудування, після чого один примірник передається заявнику. Договір укладається на термін дії Паспорта відкритого літнього майданчика.

5.4. Плата за користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика нараховується КП “Адміністративно-технічне управління” і сплачується суб’єктом господарювання за період з 01.04 по 31.10 кожного року впродовж терміну дії договору.

5.5. Відсутність відкритого літнього майданчика на місці, на якому погоджено його розміщення і є  чинними документи, передбачені п.4.1, не є підставою для звільнення суб’єкта господарювання від орендної плати за тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика.

Підставою для нарахування та внесення заявником на поточний рахунок КП “Адміністративно-технічне управління” плати за тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства є укладений договір.

5.6.  Суб’єкт господарювання здійснює оплату за користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика біля об’єктів ресторанного господарства щомісячно до 25 числа поточного місяця у розмірах вказаних в договорі.

5.7. У разі зміни розмірів орендної плати за користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності, суб’єкт господарювання зобов’язаний не пізніше 15-ти днів з цієї дати підписати з КП “Адміністративно-технічне управління” зміни до договору. Не підписання змін не звільняє суб’єкта господарювання від внесення плати у нових (змінених) розмірах від дати їх встановлення.

5.8. Розмір орендної плати за користування окремими конструктивними елементами благоустрою підлягає коригуванню щорічно на рівень інфляції за попередній рік.

5.9. На період реконструкції, ремонту чи будівництва на місці розташування відкритого літнього майданчика або зміни містобудівної ситуації, які вимагають обов’язкового демонтажу відкритого літнього майданчика, плата за користування конструктивними елементами благоустрою не справляється. Нарахування плати у таких випадках припиняється з дати демонтажу відкритого літнього майданчика, що підтверджує акт обстеження КП “Адміністративно-технічне управління” і поновлюється з дати повторного монтажу (встановлення) відкритого літнього майданчика на цьому  ж місці, що підтверджує акт обстеження КП “Адміністративно-технічне управління.  Витрати на демонтаж і повторний монтаж відкритого літнього майданчика на цьому місці несе суб’єкт господарювання. 

 

 

6. Продовження терміну дії Паспорта відкритого літнього майданчика.

 

6.1. Термін дії Паспорта відкритого літнього майданчика продовжується на підставі заяви (додаток 2 до цього Порядку), яка подається, суб’єктом господарювання в Центр надання адміністративних послуг на ім’я начальника управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради (при відсутності письмових скарг) на розташування літнього майданчика.

До заяви додається оригінал Паспорта відкритого літнього майданчика, який необхідно продовжити.

6.2. У продовженні дії Паспорта відкритого літнього майданчика може бути відмовлено за таких обставин:

- у суб’єкта господарювання існує заборгованість з оплати за тимчасове користування конструктивними елементами благоустрою, які перебувають у комунальній власності, для розміщення відкритого літнього майданчика (до часу погашення заборгованості);

- самовільно встановлений літній майданчик (до часу демонтажу). Факт демонтажу самовільно встановленого відкритого літнього майданчика фіксується відповідни актом складеним КП “Адміністративно-технічне управління”;  

-  наявність системних порушень суб’єктом господарювання (розташування, зовнішнього вигляду та режиму роботи відкритого літнього майданчика), зафіксованих КП «АТУ», іншим уповноваженим на це структурним підрозділом Львівської міської ради або поліцією (трьох і більше порушень протягом сезону) - відмова терміном на рік.

6.3. Паспорт відкритого літнього майданчика продовжується:

-       в межах пішохідної зони на два сезони;

-       в межах історичного ареалу на три сезони;

      -       поза межами історичного ареалу на три сезони, наступний - 5 сезонів.

6.4. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування протягом чотирнадцяти днів з дати одержання заяви приймає рішення про продовження терміну дії Паспорта або, за наявності підстав, викладених у цих Правилах, про відмову у його продовженні та направляє суб’єкту господарювання продовжений примірник Паспорту або лист про відмову у їх продовженні.

6.5. Суб’єкт господарювання після отримання Паспорта відкритого літнього майданчика звертається в КП “Адміністративно-технічне управління” для укладання (продовження) договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення відкритого літнього майданчика.

6.6. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради щотижнево надсилає інформацію на електронну пошту в КП “Адміністративно-технічне управління” та районним адміністраціям за місцем розташування відкритого літнього майданчика про продовжені Паспорти відкритих літніх майданчиків.

7. Скасування Паспорта відкритого літнього майданчика.

7.1. Паспорт відкритого літнього майданчика скасовується управлінням архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради у випадку:

- за письмовою заявою суб’єкта господарювання (Додаток 3 до цього Порядку);

- у випадку зміни містобудівної ситуації;

- у випадку заборгованості три місяці з оплати за тимчасове користування конструктивними елементами благоустрою, які перебувають у комунальній власності, для розміщення відкритого літнього майданчика за поданням КП “Адміністративно-технічне управління”;

- у випадку неусунення порушень вимог Паспорта на вимогу департаменту містобудування за поданням КП “Адміністративно-технічне управління”;

- у випадку трьох і більше порушень режиму роботи відкритого літнього майданчика протягом сезону зафіксованих поліцією або уповноваженим на це структурним підрозділом Львівської міської ради відповідно до чинного законодавства.

 

8. Підстави та порядок здійснення демонтажу літніх майданчиків

8.1.  Самовільно встановлені відкриті літні майданчики підлягають демонтажу:

8.2. Про виявлення самовільно встановлених відкритих літніх майданчиків комунальне підприємство “Адміністративно-технічне управління“ інформує департамент містобудування  Львівської міської ради, який, в свою чергу,  скеровує суб’єкту  господарювання, біля стаціонарного закладу ресторанного господарства якого встановлений  відкритий літній майданчик вимогу про усунення  порушення Порядку встановлення літніх майданчиків  біля закладів ресторанного господарства на території Львівської міської територіальної громади. Вимога вважається врученою у разі, якщо вона надсилається рекомендованим листом суб”єкту господарювання на юридичну  адресу (за місцем його реєстрації).

Суб’єкт господарювання зобов’язаний самостійно за власний рахунок усунути порушення у термін, вказаний у вимозі департаменту містобудування  Львівської міської ради.

          У разі  виявлення самовільно встановленого майданчика, власника якого встановити не вдалося, вимога Департаменту містобудування не надсилається.

 8.3.Про невиконання суб’єктом господарювання вимоги департаменту містобудування  у добровільному порядку у встановлені у вимозі терміни, комунальне підприємство “Адміністративно-технічне управління“ інформує Департамент містобудування.

8.4.Департамент містобудування видає наказ про примусовий демонтаж самовільно встановлених відкритих літніх майданчиків,  та скеровує його до виконання в комунальне підприємство “Адміністративно-технічне управління“.

Демонтаж відкритих літніх майданчиків проводиться власними силами комунального підприємства “Адміністративно-технічне управління“ або на його замовлення – підрядною організацією.

Під час проведення демонтажу відкритого літнього майданчика можуть бути присутні суб”єкт господарювання, представники державних органів, міських служб та інших організацій.

Про проведений демонтаж відкритого літнього майданчика складається і підписується працівниками комунального підприємства “Адміністративно-технічне управління“ та іншими особами, що були присутні при проведенні демонтажу, акт проведення демонтажу відкритого літнього майданчика. Акт демонтажу повинен містити: опис відкритого літнього майданчика (геометричні параметри, матеріали), назву та  кількість елементів  відкритого літнього майданчика (стільці, столи, вази, дивани, парасолі тощо)  та перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень на зазначених елементах відкритого літнього майданчика.  До акта додається в обов’язковому порядку фотофіксація місця розташування відкритого літнього майданчика до і після демонтажу.

Акт проведення демонтажу відкритого літнього майданчика складається у двох примірниках, один з яких залишається в КП «Адміністративно-технічне управління“, другий – передається суб”єкту господарювання  (у разі його присутності при демонтажі) одразу після складання такого акта.  Про отримання  примірника  акта демонтажу  суб”єкт господарювання  робить відмітку на примірнику акта  демонтажу відкритого літнього майданчика, що залишається в  КП «Адміністративно-технічне управління“.

У разі відсутності суб”єкта гоcподарювання при демонтажі або його відмови від підписання акта демонтажу, про що робиться відповідна відмітка, другий примірник акта КП «Адміністративно-технічне управління“  у п’ятиденний термін скеровує за місцем реєстрації суб’єкта господарювання (якщо встановлено його місцезнаходження).

Акт демонтажу вважається врученим у разі, якщо він надсилається рекомендованим листом суб”єкту господарювання на юридичну адресу (за місцем його реєстрації).

Якщо місцезнаходження суб”єкта господарювання невідоме або суб’єкта  господарювання встановити не вдалося, КП «Адміністративно-технічне управління“ у цей же термін повідомляє про проведений демонтаж та місцезнаходження демонтованого відкритого літнього майданчика районний відділ ГУНП у Львівській області (за місцем демонтажу відкритого літнього майданчика).

Після демонтажу відкритого літнього майданчика та складання акта демонтажу, демонтований відкритий літній майданчик перевозять на склад КП “Адміністративно - технічне управління” для тимчасового зберігання.

8.5. У разі необхідності проведення реконструкції, ремонту чи будівництва на місці розташування відкритого літнього майданчика або зміни містобудівної ситуації, ініціатор таких робіт повідомляє про свої наміри відповідну (за місцем знаходження відкритого літнього майданчика)  районну адміністрацію, яка, в свою чергу, не пізніше, ніж за  7 днів до дати початку робіт,  інформує  про  це КП “Адміністративно-технічне управління” та суб”єкта  господарювання рекомендованою поштою на його юридичну адресу. Cуб”єкт господарювання зобов”язаний демонтувати відкритий літній майданчик до дати, вказаної в листі-повідомленні райадмінстрації. У разі непроведення суб’єктом господарювання добровільного демонтажу, відкритий літній майданчик демонтовується примусово силами КП “Адміністративно-технічне управління”  або підрядної організації на підставі наказу департаменту  містобудування Львівської міської ради з покладенням  витрат за демонтаж відкритого літнього майданчика, його транспортування та  зберігання на суб”єкта  гоcподарювання.

8.6. Компенсація коштів, витрачених комунальним підприємством “Адміністративно-технічне управління“ на примусовий демонтаж відкритого літнього майданчика, його транспортування, розвантаження та зберігання відшкодовують суб’єкти господарювання у наступних розмірах:

- За демонтаж, транспортування та розвантаження  демонтованого відкритого літнього майданчика – у розмірі фактичних витрат.

-  За зберігання відкритого літнього майданчика – у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (без ПДВ) за кожен елемент демонтованого ВЛМ  за кожну добу зберігання.

-  За зберігання відкритого літнього майданчика – у розмірі п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (без ПДВ) за демонтований відкритий літній майданчик за кожну добу зберігання.

8.7.  Для повернення демонтованого відкритого літнього майданчика суб’єкту  господарювання необхідно звернутись в КП «Адміністративно-технічне управління“  з такими документами:

1)  заявою на ім’я керівника про повернення демонтованого відкритого літнього майданчика;

2)  документом, що підтверджує право власності/користування  на конкретний демонтований відкритий літній майданчик, або листом - декларацією про те, що відкритий літній майданчик перебуває у його власності  або користуванні. 

3) документом, що підтверджує компенсацію коштів КП «Адміністративно-технічне управління“, витрачених на демонтаж відкритого літнього майданчика, його транспортування та зберігання.

8.8. Демонтовані відкриті літні майданчики підлягають утилізації після публікації у місцевих друкованих засобах масової інформації, якщо:

1) після закінчення шестимісячного терміну зберігання примусово демонтованих відкритих літніх майданчиків їх власники не зголосились за поверненням;

2) після закінчення шестимісячного терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів власники не компенсували витрат, понесених комунальним підприємством “Адміністративно-технічне управління“ на примусовий демонтаж відкритих літніх майданчиків, їх транспортування та зберігання або не надали документів, які підтверджують право власності (інше майнове право) на цей майданчик;

3) власники надали письмову відмову від демонтованого відкритого літнього майданчика та документи, які підтверджують право власності (інше майнове право) на цей майданчик.

 

9. Контроль за дотриманням цього Порядку

та відповідальність за йго прушення.

 

9.1. Контроль за дотриманням цього Порядку здійснює департамент містобудування Львівської міської ради  на базі моніторингової системи КП «Адміністративно-технінче управління», а також інші органи (організації) згідно з законодавством у межах своєї компетенції.

9.2.   Власник (користувач) відкритого літнього майданчика зобов’язаний:

9.2.1. Виконати роботи з встановлення відкритого літнього майданчика відкритого літнього майданчика без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних і наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення. При вимушеному пошкодженні елементів благоустрою та озеленення власник (користувач) відкритого літнього майданчика  зобов’язаний відновити їх протягом п’яти днів після встановлення відкритого літнього майданчика.  При неможливості відновити озеленення власник (користувач) відкритого літнього майданчика зобов’язаний сплатити його відновлювальну вартість у встановленому порядку.

9.2.2. Забезпечити відповідність відкритого літнього майданчика Паспорту, державним стандартам, нормам і правилам конструктивної міцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки, пожежної безпеки і санітарних норм. Власник (користувач) відкритого літнього майданчика несе відповідальність за будь-які порушення норм безпеки, несправності та аварійні ситуації, що виникають з його вини, та повинен за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають у процесі розміщення та експлуатації відкритого літнього майданчика.

9.2.3. Демонтувати відкритий літній майданчик (самовільно встановлений; паспорт якого не був продовжений або був скасований) протягом 15 днів з дати скерування власнику (користувачу) відкритого літнього майданчика вимоги Деапратаменту містобудвання про демонтаж відкритого літнього майданчика) .Після демонтажу відкритого літнього майданчика власник (користувач) протягом п’яти днів має відновити зелені насадження,елементи благоустрою  або відшкодувати витрати, пов’язані з їх відновленням, у встановленому порядку.

9.3. У разі порушення порядку погодження паспорта відкритого літнього майданчика посадові особи, відповідальні за погодження пспорта, несуть передбачену законодавством відповідальність.

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


10.1. Питання, що неврегульовані цим Порядком, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до ухвал міської ради та рішень виконавчого комітету міської ради.

10.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних зі встановленням відкритого літнього майданчика, вирішуються у пердбаченому  законодавством порядку.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому