платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.12.2019 №774-1«Про Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади»
Created with Sketch.
21 жовтня 2021
Час вийшов
Автор:
Департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами

З метою оперативного реагування на виклики економічної ситуації в країні, збільшення дохідної частини бюджету Луцької міської територіальної громади, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 зі змінами, рішення виконавчого комітету міської ради від 21.07.2021 № 562-1 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 20.01.2021 № 3-1 “Про план діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік”», виконавчий комітет міської ради вирішив внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.12.2019 № 774-1«Про Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади», а саме, затвердити в новій редакції Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади.

Ініціатор:
Департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами
Created with Sketch. 381 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Проект нормативно-правового акту

Додаток

до рішення виконавчого комітету

міської ради

__________________ № ______

 

ПОРЯДОК

визначення розміру плати за тимчасове користування

місцем розташування рекламних засобів, що перебуває

у комунальній власності Луцької міської територіальної громади

 

1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади (далі – Плата), залежить від базового тарифу, площі місця розташування рекламного засобу, коефіцієнта диференціації базового тарифу в залежності від зони місця розташування рекламного засобу та коефіцієнта інфляції.

2. Розрахунок Плати здійснюється за формулами:

а) П = S х Т х Кз х Кі – застосовується для одиниці виміру «кв. м»;

б) П = Т х Кз х Кі х N – застосовується для одиниці виміру «доба»;

в) П = Т х Кз х Кі застосовується для одиниці виміру «за одиницю».

S – площа місця розташування рекламного засобу – визначається відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, зі змінами.

Т – базовий тариф, наведений у таблиці 1.

Кз – коефіцієнт диференціації базового тарифу в залежності від зони місця розташування рекламного засобу, наведений у Схемі зонування території Луцької міської територіальної громади.

Кі – коефіцієнт інфляції, що дорівнює добутку річних індексів інфляції за даними Державної служби статистики України, починаючи з року затвердження Порядку, визначення розміру Плати та закінчуючи роком проведення нарахування Плати. При цьому останній річний індекс інфляції враховується у січні наступного року.

N – кількість діб.

3. Щорічний перерахунок нарахування Плати з урахуванням індексу інфляції за попередній рік є обов’язковим та здійснюється протягом січня.

4. При підрахунку площі місця розташування рекламного засобу Плата за неповний квадратний метр береться як за повний. При підрахунку строку розміщення зовнішньої реклами неповна доба рахується як повна.

5. При визначені площі місця розташування рекламного засобу у зв’язку із врахуванням, що неповний квадратний метр береться як повний, не враховується:

- площа фундаментної подушки наземної зовнішньої реклами;

- площа проєкції з’єднувальних елементів кріплення площин конструкції типу «книжка».

6. До Плати не включаються суми податків, які нараховуються відповідно до чинного законодавства.

7. Рішеннями виконавчого комітету міської ради може визначатись (змінюватись) розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади, на визначений термін в розмірі до 50 відсотків базового тарифу.

8. Нарахування може регулюватись окремими рішеннями виконавчого комітету міської ради в індивідуальному порядку з врахуванням окремих обставин.

9. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від Плати у разі відсутності рекламного засобу за наявності дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

10. Коефіцієнти диференціації базового тарифу застосовуються відповідно до місць розташування засобів зовнішньої реклами, які знаходяться на території зазначеної зони. Територія Луцької міської територіальної громади поділяється на зони відповідно до Схеми зонування території Луцької міської територіальної громади для нарахування Плати, яка є невідємним додатком до цього Порядку.

 

Базові тарифи Таблиця 1

Вид рекламного засобу

Одиниця виміру

Базовий тариф, грн

Для розрахунку Плати за кв. м в місяць

1

Щит, інша спеціальна наземна конструкція, що стоїть окремо

за 1 кв. м визначеної площі

475

2

Щит, банер на фасаді будинку, споруди

за 1 кв. м визначеної площі

127

3

Стаціонарна світлова конструкція (лайтпостер, що стоїть окремо)

за 1 кв. м визначеної площі

333

4

Стаціонарна світлова конструкція (пілар, пілон, тріедр тощо, що стоїть окремо)

за 1 кв. м визначеної площі

222

5

Відеоекран, електронне табло, що стоїть окремо, скролер

за 1 кв. м визначеної площі

317

6

Відеоекран, електронне табло, медіа система на фасаді будинку, споруди

за 1 кв. м визначеної площі

127

7

Конструкція на даху будинку, споруди

за 1 кв. м визначеної площі

 

507

8

Вказівник, прапор на опорі, що стоїть окремо

за 1кв. м визначеної площі

164

9

Кронштейн на стіні будинку, споруди, на опорі контактної мережі та зовнішнього освітлення

за 1 кв. м визначеної площі

164

10

Табло («рядок, що біжить»)

за 1 кв. м визначеної площі

380

11

Транспарант-перетяжка над вулицею на опорах

за 1 кв. м визначеної площі

164

Для розрахунку Плати за добу (тимчасові рекламні акції)

12

Аудіосупровід рекламної акції з використанням міського середовища

за 1 добу

209

13

Пневмостенд, повітряна куля, пневматична наземна конструкція, що окремо розташовані та використовуються як рекламоносії та/чи імітують будь-який предмет, особу, тощо.

 

за 1 одиницю

за 1 добу

 

629

14

Графічна (лазерна) проєкційна установка

за 1 добу

209

15

Намет, який використовується як рекламоносій

за 1 кв.м

за 1 добу

 

50

16

Стенд, стіл, стійка, що стоїть окремо (в т. ч. для демонстрації зразків продукції, послуг)

 

за 1 одиницю

за 1 добу

 

291

17

Використання промоперсоналу в рекламній акції або для окремого розповсюдження рекламних матеріалів та іншої реклами

 

за 1 особу

за 1 добу

 

300

Для розрахунку Плати за одиницю в місяць

18

Рекламний щит на лавці, яка є елементом благоустрою та перебуває у власності суб’єкта підприємництва розміром:

- до 1,5 м х 0,7 м включно

- понад 1,5 м х 0,7 м

 

 

 

за одиницю

за одиницю

 

 

 

214

267

 

РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому