платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Положення про робочу групу з цифрового розвитку Івано-Франківської громади
Created with Sketch.
18 листопада 2021
Час вийшов
Автор:
Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій, роботи із засобами масової інформації, комунікації з мешканцями

В Івано-Франківську міська влада спільно з громадськістю сформувала робочу групу з цифрового розвитку громади. До її складу увійшли посадовці міської ради, відповідальні за питання цифровізації, комп’ютерного та програмного забезпечення, відкритих даних та ін., а також представники неурядового сектора, бізнесу (ІТ-компаній) та громадськості.

Куруватиме роботу буде заступниця міського голови Вікторія Дротянко, а координуватиме – Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій роботи із засобами масової інформації, комунікації з мешканцями Івано-Франківської міської ради.

Основними завданнями робочої групи буде інвентаризація комунальних інформаційних ресурсів, розробка проєктів рішень міської ради, її виконавчого комітету в сфері цифровізації, підготовка пропозицій міському голові щодо запровадження та вдосконалення електронних послуг на місцевому рівні, підвищення цифрової грамотності мешканців, використання інструментів електронної демократії для спрощення та вдосконалення комунікації між мешканцями, бізнесом і владою та ін. завдання, пов’язані з цифровим розвитком Івано-Франківської громади.

Проєкт Положення про робочу групу з цифрового розвитку Івано-Франківської громади регламентує порядок її роботи.

Також для того щоб визначити, якими сервісами користуються мешканці та бізнес, що слід зробити для їх покращення та які ще сервіси потрібні, іванофранківців запрошують взяти участь у анонімному опитуванні. Анкета розміщена за посиланням – https://bit.ly/if_digital_poll

Очікується, що узагальнені результати будуть використані для впорядкування наявних сервісів та використання владою тих інструментів, які є зручними та потрібними для мешканців і бізнесу в Івано-Франківській громаді.

Ініціатор:
Created with Sketch. 535 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Категорії
Проект нормативно-правового акту

Загальні положення

1.1. Положення про робочу групу з питань цифрового розвитку Івано-Франківської громади (далі – Робоча група) визначає організаційно-правові засади діяльності Робочої групи.

1.2. Робоча група є колегіальними органом, що створюється з метою консультативно-дорадчої діяльності у сфері цифрового розвитку Івано-Франківської громади.

1.3. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Робочої групи покладається на виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради.

1.4. Всі зміни до цього положення підлягають обговоренню на засіданнях Робочої групи у порядку, визначеному цим положенням.

Завдання, права та обов’язки Робочої групи

2.1. Завданнями Робочої групи є:

участь у підготовці нормативно-правових та інших актів, що регламентують питання цифрового розвитку;

організація та участь в інформаційних заходах питань цифрового розвитку;

збір, аналіз, узагальнення інформації про електронні інформаційні системи в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах, установах, організаціях;

моніторинг впровадження цифрових технологій в різних сферах діяльності органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;

опрацювання питання переведення адміністративних та інших публічних послуг в електронний формат на локальному рівні;

розгляд ініціатив та пропозицій учасників/ць та залучених експертів/ок з питань цифрової трансформації;

розгляд питань, пов’язаних з реалізацією проєктів та заходів, спрямованих на цифрову трансформацію, вироблення відповідних рекомендацій для органів місцевого самоврядування;

підготовка пропозицій щодо впровадження цифрових рішень та електронних інструментів в муніципальному управлінні;

вироблення пріоритетних напрямів розвитку в сфері цифрової трансформації.

2.2. Робоча група має право:

з метою врахування особливостей різних сфер життєдіяльності на засідання Робочої групи запрошувати посадових осіб посадових осіб місцевого самоврядування, працівників/ць комунальних підприємств, установ, організацій, експертів/ок з визначеного кола питань тощо з правом дорадчого голосу;

запитувати у виконавчих органів Івано-Франківської міської ради, комунальних підприємств, організацій, установ надання додаткових матеріалів, роз’яснень, які необхідні для прийняття рішень з питань, що належать до завдань Робочої групи.

3. Особливості створення Робочої групи

3.1. Робоча група формується у складі мешканців/ок міста, представників/ць громадських організацій, депутатів/ок міської ради, посадових осіб місцевого самоврядування, інших заінтересованих осіб.

3.2. Максимальна кількість учасників/ць Робочої групи не повинна перевищувати 20 осіб.

3.3. Кількість посадових осіб місцевого самоврядування – працівників/ць структурних підрозділів Івано-Франківської міської ради та її виконавчого комітету – не повинна перевищувати 60% від загальної кількості учасників/ць Робочої групи. Кількість та персональний склад цих учасників/ць визначає Івано-Франківський міський голова.

3.4. Після визначення кількості учасників/ць – посадових осіб місцевого самоврядування – формування повного складу Робочої групи відбувається за відкритою формулою, що передбачає публічне запрошення до участі в роботі Робочої групи всіх потенційних заінтересованих осіб.

3.5. У разі наявності претендентів/ок на участь у роботі Робочої групи, що перевищує кількість, передбачену пунктом 3.3 цього регламенту, проводиться жеребкування, під час якого максимально можлива кількість учасників/ць визначається випадковим чином за допомогою комп’ютерної програми у присутності всіх зацікавлених осіб.

3.6. У разі відсутності претендентів/ок на участь у роботі Робочої групи у кількості, необхідній для дотримання квоти, визначеної у пункті 3.3 цього регламенту, кількість посадових осіб місцевого самоврядування може перевищувати квоту, визначену пунктом 3.3 цього регламенту.

3.7. Інформування про формування Робочої групи та проведення жеребкування здійснює секретар Робочої групи шляхом:

розміщення публікацій на офіційному сайті виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, в тому числі в розділі «Анонси»; розміщення публікацій в мережі фейсбук;

розсилання пресрелізів засобам масової інформації та онлайн-виданням;

повідомлення всіх осіб, які подали свої кандидатури до Робочої групи.

3.8. Секретар Робочої групи інформує осіб, які подали свої кандидатури до Робочої групи, телефоном та електронною поштою не пізніше, як за два календарні дні до дати проведення жеребкування.

4. Структура Робочої групи

4.1. Робоча група формується в складі голови, заступника голови, секретаря та інших учасників/ць Робочої групи.

4.2. Голова, заступник голови та секретар Робочої групи визначаються міським головою.

4.3. Голова Робочої групи:

здійснює керівництво роботою Робочої групи;

головує на засіданнях Робочої групи;

забезпечує взаємодію Робочої групи з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями тощо.

4.4. Заступник голови Робочої групи у разі відсутності голови Робочої групи виконує обов’язки голови.

4.5. Секретарем Робочої групи призначається за посадою посадова особа виконавчого органу Івано-Франківської міської ради, що забезпечує реалізацію політики у сфері цифрового розвитку.

4.6. Секретар Ради відповідає за організаційно-технічне забезпечення роботи Ради, в тому числі:

підготовку порядку денного та матеріалів для засідань Робочої групи, забезпечення матеріалами учасників/ць Робочої групи шляхом надсилання їх в електронному вигляді;

інформування учасників/ць Робочої групи та запрошених осіб про місце, дату, час та порядок денний чергового засідання учасників/ць Робочої групи;

оформлення протоколів засідань учасників/ць Робочої групи;

доведення рішень учасників/ць Робочої групи до відома заінтересованих осіб, організацій;

оприлюднення протоколів засідань Робочої групи на офіційному сайті впродовж п’яти робочих днів після засідання Робочої групи.

4.7. Питання включення до складу Робочої групи нових учасників/ць та виключення учасників/ць Робочої групи з її складу розглядаються на засіданні Робочої групи.

4.8. Учасник/ця Робочої групи виключається зі складу Робочої групи за умови відсутності на засіданнях три і більше рази поспіль за рішенням учасників Робочої групи.

5. Організація роботи Робочої групи

5.1. Організовує роботу Робочої групи її голова, а у разі відсутності – заступник голови.

5.2. Формою роботи Робочої групи є засідання, які скликаються головою Робочої групи через секретаря.

5.3. У випадках відсутності секретаря або учасника/ці Робочої групи, які є посадовими особами місцевого самоврядування, крім депутатів/ок Івано-Франківської міської ради, у роботі Робочої групи беруть участь особи, які виконують їхні посадові обов’язки.

Учасники/ці робочої групи, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, міської ради не можуть делегувати свої повноваження щодо участі у засіданні Робочої групи іншим особам.

5.4. Засідання Робочої групи скликається з обов’язковим повідомленням усіх учасників/ць Робочої групи про дату, час, місце проведення засідання та його порядок денний не пізніше як за один календарний день до дати проведення засідання.

5.5. Усім учасникам/ям Робочої групи секретар Робочої групи надсилає в електронному вигляді матеріали, які будуть розглядатися на черговому засіданні, не менш ніж за один календарний день до дати проведення такого засідання.

5.6. Засідання Робочої групи проводить голова, а у разі відсутності голови – заступник Робочої групи. У разі відсутності голови та заступника голови головуючий/ча на засіданні обирається з числа присутніх учасників/ць Робочої групи шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів від кількості присутніх.

5.7. Засідання Робочої групи є правомочним незалежно від кількості присутніх учасників Робочої групи.

5.8. Рішення на засіданні Робочої групи приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів від кількості присутніх на засіданні. У разі якщо кількість голосів розподіляється порівну, вирішальним є голос головуючого/ї на засіданні.

5.9. Учасник/ця Робочої групи, який/а бере участь у її засіданні і не згоден/ідна з рішенням, прийнятим на засіданні, має право висловити у письмовій формі окрему думку, яка додається до відповідного протоколу засідання Робочої групи.

5.10. Результати засідання Робочої групи оформляються протоколом, який підписує секретар та головуючий/ча на засіданні.

РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому