платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Проєкт «Комплексної Програми із забезпечення та захисту прав дітей Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки».
Created with Sketch.
16 травня 2024
Час вийшов
Автор:
Відділ служби у справах дітей Ємільчинської селищної ради
Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини»  https://emrada.gov.ua/  та в розділі «Громадська участь»  https://emrada.gov.ua/?page_id=495.
           Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням  https://consult.e-dem.ua/1821755100.
           Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення:
          Служба у справах дітей  Ємільчинської селищної ради (селище Ємільчине,  вул. Соборна, 18А, електронна пошта  43391128@mail.gov.ua, тел.(04149) 2-13-13.
 
Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення:
 
- строк проведення громадського обговорення - 10 днів з дати опублікування цього інформаційного повідомлення про проведення громадського обговорення на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради;
- cлужба у справах дітей  Ємільчинської селищної ради протягом 3 робочих днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт;
- звіт про результати проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюються на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради у розділі «Діяльність – Громадська участь” https://emrada.gov.ua/?page_id=495 протягом 3 робочих днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень)».
Ініціатор:
Служба у справах дітей
Created with Sketch. 58 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Проект нормативно-правового акту
Проєкт
 
Комплексна Програма із забезпечення та захисту прав дітей
Ємільчинської селищної територіальної громади
на 2024-2028 роки
 
 
І. Паспорт Програми.
 
1.
Ініціатор розроблення Програми
Служба у справах дітей селищної ради
2.
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми
Розпорядження селищного голови від 29.04.2024 № 33 «Про розроблення проєкту комплексної Програми із забезпечення та захисту прав дітей  Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки»
3.
Розробник Програми
Служба у справах дітей селищної ради
4.
Відповідальний виконавець Програми
Служба у справах дітей селищної ради
5.
Виконавці Програми
Відділ соціального захисту селищної ради; відділ освіти, молоді та спорту селищної ради;                        КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради; відділ економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності селищної ради; КУ «Ємільчинський інклюзивно-ресурсний центр» селищної ради.
6.
Термін реалізації Програми
2024-2028 роки
7.
Мета Програми
Забезпечення в Ємільчинській селищній територіальній громаді реалізації державної політики щодо:
-захисту прав та інтересів дітей різних категорій, зокрема дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та дітей, які опинились у складних життєвих обставинах;
- запобігання соціальному сирітству;
- розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних за пріорітетності національного усиновлення;
- вирішення завдань у сфері забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
8.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: зокрема:
  • коштів  бюджету Ємільчинської селищної територіальної громади
 
 
 
 
1 694, 406 тис. грн.
9.
Очікувані результати виконання
Розвиток сімейних форм виховання, запобігання соціальному сирітству, забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
10.
Ключові показники ефективності
Влаштування у сімейні форми виховання                 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, підвищення рівня забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
 
ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
Соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в Україні є одним із головних обов’язків держави та основним напрямом її правової політики.
Основними напрямками запобігання соціальному сирітству є державна підтримка та вчасне реагування на потреби сім’ї, включаючи адміністративний вплив на батьків, формування навичок відповідального батьківства, забезпечення безпечного сімейного середовища для дитини, дотримання державних гарантій і конституційних прав дітей.
Питання захисту прав та законних інтересів дітей є і залишається одним із першочергових завдань у діяльності служби у справах дітей.
Робота служби у справах дітей селищної ради спрямована на підтримку сімей, захист прав дітей, попередження їх бездоглядності, активізацію процесу національного усиновлення, розвиток сімейних форм влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування. Особлива увага приділяється розвитку альтернативних форм догляду за дітьми, які з певних причин не можуть проживати з біологічними батьками (усиновлення, встановлення опіки, піклування, влаштування у прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, патронатні сім’ї).
На обліку служби у справах дітей селищної ради перебуває 127 дітей.                                                               
На обліку служби у справах дітей селищної ради перебуває 63 дитини, які перебувають у складних життєвих обставинах (2021 рік – 55;  2022 рік - 52;  2023 рік – 63). Основною причиною перебування дітей на такому обліку є неналежне виконання батьками обовязків з утримання та виховання дітей, що породжує соціальне сирітство.
Одним з ефективних методів виявлення сімей, у яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, дітей, які бродяжать, жебракують, скоюють інші протиправні дії, на тривалий час залишились без догляду батьків, є проведення відповідних профілактичних рейдів, у тому числі по виявленню дітей, які без поважних причин не приступили до навчання.
За результатами проведення рейдів вживаються заходи по усуненню причин та умов неблагополуччя в сімях.
Особливої уваги потребують діти, які опинились у складних життєвих обставинах, та подальше перебування яких у біологічній родині може становити загрозу життю та здоров’ю, у зв’язку із чим у Ємільчинській селищній територіальній громаді є нагальна потреба у створенні патронатних сімей для тимчасового догляду, виховання та реабілітації дітей на період подолання їх батьками складних життєвих обставин.
На первинному обліку служби у справах дітей селищної ради  перебуває    64 дитини-сироти, дітей, позбавлених батьківського піклування (2021 рік –  64;    2022 рік -   62; 2023 рік –61).
З них влаштовано під опіку, піклування – 51, виховується в дитячих будинках сімейного типу – 5, у прийомних сім’ях – 4. 
93, 75 %  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування виховуються в сімейних формах виховання ( 2021  рік  - 95,31 %,   2022 рік – 93,55%, 2023 рік – 93,44 %).
 Влаштовано у заклади інституційного догляду та виховання – 6,25 %   (2021 рік – 4,69%,  2022 рік  – 6,45 %,  2023 рік – 6,56% ).
Усиновлення є найбільш пріорітетною формою влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
 
Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на місцевому обліку з усиновлення
Всього
з них:
З них:
Мають брата/сестру на обліку
Мають інвалідність
До 1 року
1-2 років
3-5 років
6-10 років
11-17 років
12
9
6
0
0
0
3
9
 
Влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання є пріорітетним при вирішенні питань щодо подальшого влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування.
Згідно з реєстром житла дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, із 64 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування: 1 - має житло на праві власності,  51 - має житло на праві користування, 12 -  не мають житла.
На квартирному та соціальному квартирному обліку перебуває 7 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.  
Всі діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16-річного віку вчасно ставляться на квартирний та соціальний квартирний облік.
Стан забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених, батьківського піклування складає  -  81,25 %  (2021 рік – 87,5 %, 2022 рік – 83,87 %, 2023 рік – 81, 97 %) . Переважна більшість має житло на праві користування  79,69 % ( 2021 рік – 81, 25%,  2022 рік – 77, 42%, 2023 рік – 78,69 %).
Із загальної кількості осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  на квартирному та на соціальному квартирному обліку перебуває  – 8 осіб.  
У зв’язку із необхідністю вирішення проблемних питань щодо дотримання прав дітей, подальшого розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних, вирішення завдань у сфері забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа виникла потреба щодо розробки та реалізації комплексної Програми із забезпечення та захисту прав дітей Ємільчинської  селищної територіальної громади на 2024-2028 роки.
 
ІІІ. Визначення мети Програми.
 
            Метою Програми є забезпечення в Ємільчинській селищній територіальній громаді реалізації державної політики щодо:
- захисту прав та інтересів дітей різних категорій, зокрема дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та дітей, які опинились у складних життєвих обставинах;
- запобігання соціальному сирітству;
- розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних за пріорітетності національного усиновлення;
- вирішення завдань у сфері забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
 
IV. Обгрунтування завдань і засобів  розв´язання проблеми, завдань і заходів, показників результативності.
 
 Реалізація Програми здійснюватиметься наступними шляхами:
  • всебічного сприяння соціальному захисту дітей  різних категорій, зокрема дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, шляхом досягнення рівня соціальних стандартів охорони здоров’я, освіти, житлово-побутових умов проживання;
  • проведення превентивної роботи, організації профілактичних заходів та своєчасного вилучення дітей із оточення, що становить безпосередню загрозу їх життю та здоров’ю, серед яких: проведення профілактичних заходів, рейдів, контроль за умовами проживання та виховання дітей за місцем їх проживання, виховання, навчання, соціальний супровід дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, тимчасове влаштування вилучених дітей  з несприятливого середовища;
  • забезпечення влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у сімейні форми виховання;
  • захисту житлових та майнових прав дітей шляхом закріплення житла за дітьми, вирішення спірних питань у судах, сприяння постановці дітей, які не забезпечені житлом на квартирний облік та на соціальний квартирний облік.
    Завдання і заходи реалізації Програми з визначенням обсягів та джерел фінансування  наведені у додатку 1.
     Показники результативності Програми наведені у додатку 2.
 
V. Очікувані результати виконання Програми.
 
Виконання Програми сприятиме:
  • забезпеченню оптимального функціонування цілісної системи захисту прав дітей у Ємільчинській селищній територіальній громаді;
  • забезпеченню прав і найкращих інтересів дітей;
  • забезпеченню соціального захисту  та підтримки дітей різних категорій, зокрема дітей-сиріт та  дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • збільшенню кількості дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих до сімейних форм виховання (усиновлення, опіка, піклування, дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї);
  •  зменшенню кількості дітей, влаштованих до закладів інституційного догляду та виховання;
  • забезпеченню захисту житлових та майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа.
 
VI. Обсяги та джерела фінансування Програми.
            Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Ємільчинської селищної територіальної громади згідно додатків 3 та 4.   
 
VII. Строки та етапи виконання Програми.
Виконання Програми передбачається здійснити упродовж 2024- 2028 років.
 
VIII. Координація та контроль за ходом виконання Програми.
 
            Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів та завдань головним розробником Програми – службою у справах дітей селищної ради спільно з відділом соціального захисту селищної ради, відділом освіти, молоді та спорту селищної ради,    КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради, відділом економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності селищної ради, КУ «Ємільчинський інклюзивно-ресурсний центр» селищної ради.
Контроль за виконанням заходів, завдань та досягненням очікуваних результатів Програми здійснюється службою у справах дітей селищної ради.
Виконавці Програми подають звіт про виконання Програми відповідальному виконавцю щороку до 01 числа місяця, наступного за звітним періодом.
Відповідальний виконавець Програми для здійснення моніторингу реалізації Програми щороку, до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом подає відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності селищної ради інформацію про стан та результати виконання заходів Програми та здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми і, у разі потреби, розробляє пропозиції  щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення окремих завдань і заходів, показників, обсягів і джерел фінансування.
 
 
                                                                                                                                                                                                                Додаток 1
 
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ  РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
№ з/п
Завдання
Зміст
заходів
Термін виконання
 
Виконавці
Джерела фінансування
Обсяги фінансування по роках, тис. грн.
Очікуваний результат
2024 рік
2025 рік
2026
рік
2027 рік
2028
рік
Всього
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Розділ 1.
Забезпечення захисту прав дітей різних категорій
 
1.
1.1.Превентивна робота щодо запобігання соціальному сирітству, подолання бездоглядності, безпритульності серед дітей та жорстокого поводження з ними
1.1.1. Своєчасне виявлення та профілактична робота з сімями, які мають ризик потрапити у складні життєві обставини
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради
Фінансування
не потребує
-
-
-
-
-
-
Захист прав та інтересів дітей, недопущення потрапляння сімї у складні життєві обставини
1.1.2.
Ведення обліку та організація соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах
 
2024-2028 роки
 
Служба у справах дітей селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради
Фінансування
не потребує
 
-
-
-
-
-
-
Попередження соціального сирітства, зміна поведінки батьків та їх ставлення до дітей
 
 
1.1.3.
Забезпечити своєчасне внесення достовірної інформації до Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти» щодо  обліку:
- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей, які залишилися без батьківського піклування;
- дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- потенційних  опікунів, піклувальників, патронатних вихователів
 
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування
не потребує
-
-
-
-
-
-
Своєчасне внесення достовірної інформації забезпечено
 
1.1.4.
Проведення спільних профілактичних заходів, рейдів з метою попередження бездоглядності та безпритульності, інших негативних проявів у дитячому середовищі, обстеження стану утримання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих в сімейні форми виховання
2024-2028 року
 
Служба у справах дітей селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
 
 
31, 9
35,4
39
42, 7
46, 5
195, 5
Профілактичні заходи, рейди проведено
1.1.5.Вилучення та подальше влаштування дітей із сімей, у яких існує безпосередня загроза життю та здоровю дітей
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Забезпечення захисту життя та здоровя дітей
 
1.2.
Забезпечення захисту прав дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
1.2.1. Забезпечити підготовку проєктів рішень виконавчого комітету селищної ради щодо надання дітям  та особам статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Соціальний захист дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів здійснюється
 
1.3.
Забезпечити виконання заходів, спрямованих на захист дітей з особливими освітніми потребами
1.3.1.
Забезпечення дітей інклюзивною освітою, корекційно-розвитковими послугами, асистентами вчителів
 
2024-2028 роки
Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради, КУ «Ємільчинський інклюзивно-ресурсний центр» селищної ради
Фінансування не потребує
 
-
-
-
-
-
-
Роботу відділу освіти, молоді та спорту селищної ради, КУ «Ємільчинський інклюзивно-ресурсний центр» селищної ради забезпечено
 
1.4. Запровадження на території селищної територіальної громади послуги патронату над дитиною
1.4.1.
Сприяти запровадженню на території селищної територіальної громади послуги патронату над дитиною
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради, відділ соціального захисту селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Послуга патронату над дитиною запроваджена
 
1.4.2.
Здійснювати контроль за дотриманням прав дітей, влаштованих у патронатну сімю
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Контроль за станом утримання дітей в сімях патронатних вихователів здійснюється
 
1.4.3. Забезпечити виплату поворотної фінансової допомоги (резервні кошти) патронатному вихователю для своєчасного забезпечення догляду, виховання та реабілітації дітей, влаштованих до сімї патронатного вихователя
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту селищної ради, служба у справах дітей селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
15,98
18,377
21,134
24,304
27,949
107,744
Виплату поворотної фінансової допомоги забезпечено
 
Розділ 2.
Соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
 
2.
2.1. Захист прав та інтересів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
2.1.1.
Забезпечувати своєчасне виявлення, облік та соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування ведеться, соціальний захист здійснюється
 
2.1.2. Забезпечувати контроль за станом утримання, виховання та розвитку дітей у сімях опікунів, піклувальників
2024-2028 року
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Належні умови утримання, виховання та розвитку дітей створені
2.1.3.Влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ї громадян України: усиновлення, опіка, піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Реалізація права дітей на сімейне виховання
2.1.4.
Проведення зустрічі керівництва селищної ради з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та особами з їх числа – випускниками закладів загальної середньої освіти
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради, відділ освіти, молоді та спорту селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
4
9,6
12,6
12,8
16,2
55,2
Надання соціальної підтримки випускникам закладів загальної середньої освіти із числа               дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
 
 
2.1.5. Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти  шкільною і спортивною формою
2024-2028 роки
Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради, служба у справах дітей селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
38
45,6
47,6
51,2
52,2
234,6
Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учні закладів загальної середньої освіти забезпечені  шкільною і спортивною формою
2.1.6.
Здійснення виплати одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
2024-2028 роки
Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради, служба у справах дітей селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
76,704
176,4
228,204
233,232
301,752
1016,292
Виплата одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, здійснюється
2.1.7.
Здійснення виплати одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення
18-річного віку
2024-2028 роки
 
Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради, служба у справах дітей селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
10,86
14,48
21,72
18,1
19,91
85,07
Виплата одноразової допомоги          дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення         18-річного віку, здійснюється
 
Розділ 3.
Захист житлових та  майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
3.
3.1.
Виявити потребу у взятті на облік та забезпечити ведення обліку
3.1.1.
Взяття дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на квартирний та соціальний квартирний облік
2024-2028 роки
Відділ економічного розвитку, інвестицій, транспорту селищної ради, служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
 
-
-
-
-
-
-
Захист житлових та майнових прав
3.1.2.
Ведення квартирного та соціального квартирного обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа
2024-2028 роки
Відділ економічного розвитку, інвестицій, транспорту селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Облік дітей та осіб  здійснюється
3.1.3.
Сприяння у постановці дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  на квартирний та соціальний квартирний облік при досягненні
16-річного віку
2024-2028 роки
Служба у справах дітей селищної ради
Фінансування не потребує
-
-
-
-
-
-
Постановка на квартирний та соціальний квартирний облік здійснюється
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
Показники результативності Програми
№ з/п
Назва показника
Одиниця виміру
Вихідні дані на початок дії програми
 
 
 
 
 
2028 рік
2024 рік
2025 рік
2026  рік
2027  рік
1
2
3
4
5
6
7
8
9
І. Показники витрат
1
Витрати на придбання палива для проведення спільних профілактичних заходів, рейдів з метою попередження бездоглядності та безпритульності, інших негативних проявів у дитячому середовищі, обстеження стану утримання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах,                    дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих в сімейні форми виховання
тис. грн.
 
31,9
35,4
39
42,7
46,5
2
Витрати на виплату поворотної фінансової допомоги (резервні кошти) патронатному вихователю для своєчасного забезпечення догляду, виховання та реабілітації дітей, влаштованих до сімї патронатного вихователя
 тис. грн.
 
15,98
18,377
21,134
24,304
27,949
3
Витрати на проведення зустрічі керівництва селищної ради з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та особами з їх числа – випускниками закладів загальної середньої освіти
тис. грн.
 
4
9,6
12,6
12,8
16,2
4
Витрати на забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти,  шкільною і спортивною формою
тис. грн.
 
38
45,6
47,6
51,2
52,2
5
Витрати на  виплату одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
тис. грн.
 
76,704
176, 4
228,204
233,232
301,752
6
Витрати на виплату одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку
тис. грн.
 
 
10,86
14,48
21,72
18,1
19,91
ІІ  Показники продукту
1
Кількість проведених спільних профілактичних заходів, рейдів з метою попередження бездоглядності та безпритульності, інших негативних проявів у дитячому середовищі, обстеження стану утримання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих в сімейні форми виховання
одиниць
 
58
59
60
61
62
2
Кількість створених патронатних сімей та влаштування до них дітей
осіб
 
1 патронатна сімя  (2-є дітей віком 6-18 років)
1 патронатна сімя   (2-є дітей віком 6-18 років)
1 патронатна сімя   (2-є дітей віком 6-18 років)
1 патронатна сімя   (2-є дітей віком 6-18 років)
1 патронатна сімя (2-є дітей віком 6-18 років)
3
Кількість випускників закладів загальної середньої освіти із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  та осіб  з їх числа для проведення зустрічі  з керівництвом селищної ради
осіб
 
4
8
9
8
9
4
Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти,  які потребують забезпечення шкільною і спортивною формою
осіб
 
38
38
34
32
29
5
Кількість випускників навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування для забезпечення виплати одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку
осіб
 
4
8
9
8
9
6
Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, для виплати одноразової допомоги після  досягнення 18-річного віку
осіб
 
6
8
12
10
11
 
ІІІ. Показники ефективності
1
Середня витрата на придбання палива для проведення спільних профілактичних заходів, рейдів з метою попередження бездоглядності та безпритульності, інших негативних проявів у дитячому середовищі, обстеження стану утримання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах,                    дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих в сімейні форми виховання
тис. грн.
 
0,55
0,6
0,65
0,7
0,75
2
Середня витрата на виплату поворотної фінансової допомоги (резервні кошти) патронатному вихователю для своєчасного забезпечення догляду, виховання та реабілітації дітей, влаштованих до сімї патронатного вихователя
тис. грн.
 
7,99
9,189
10,567
12,152
13,975
3
Середня витрата на проведення зустрічі керівництва селищної ради з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та особами з їх числа – випускниками закладів загальної середньої освіти
тис. грн.
 
1
1,2
1,4
1,6
1,8
4
Середня витрата на забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти,  шкільною і спортивною формою
тис. грн.
 
1
1,2
1,4
1,6
1,8
5
Середня витрата на  виплату одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
тис. грн.
 
19,176
22,05
25,356
29,154
33,528
6
Середня витрата на виплату одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку
тис. грн.
 
1,81
1,81
1,81
1,81
1,81
ІV. Показники якості
1
Забезпечено придбання палива для проведення спільних профілактичних заходів, рейдів з метою попередження бездоглядності та безпритульності, інших негативних проявів у дитячому середовищі, обстеження стану утримання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах,                    дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування влаштованих в сімейні форми виховання
%
 
100
100
100
100
100
2
Забезпечено виплату поворотної фінансової допомоги (резервні кошти) патронатному вихователю для своєчасного забезпечення догляду, виховання та реабілітації дітей, влаштованих до сімї патронатного вихователя
%
 
100
100
100
100
100
3
Забезпечено проведення зустрічі керівництва селищної ради з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та особами з їх числа – випускниками закладів загальної середньої освіти
%
 
100
100
100
100
100
4
Забезпечно дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти,  шкільною і спортивною формою
%
 
100
100
100
100
100
5
Забезпечено виплату одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
%
 
100
100
100
100
100
6
Забезпечено  виплату одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку
%
 
100
100
100
100
100
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 3
Ресурсне забезпечення Програми
 
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання програми
2024 рік
2025 рік
2026 рік
2027 рік
2028 рік
Всього витрат на виконання Програми, тис.грн.
1
2
3
4
5
6
7
Обсяг коштів, всього, зокрема:
177,444
299,857
370,258
382,336
464,511
1 694,406
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
177,444
299,857
370,258
382,336
464,511
1 694, 406
 
 
 
Додаток 4
 
Порядок
використання коштів  бюджету Ємільчинської селищної територіальної громади   на реалізацію Програми
 
1. Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених в селищному бюджеті на виконання заходів Програми.
2. Головним розпорядником коштів селищного бюджету є  Ємільчинська селищна рада, служба у справах дітей селищної ради, відділ соціального захисту селищної ради, відділ освіти, молоді та спорту селищної ради.
3. Фінансування видатків селищного бюджету на реалізацію заходів Програми здійснюється в межах видатків передбачених у бюджеті Ємільчинської селищної територіальної громади на відповідний рік.
4. Порядок визначає механізм фінансування таких напрямів Програми як:
1) проведення рейдів-обстеження стану утримання та виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, влаштованих у сімейні форми виховання та дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, проведення профілактичних рейдів щодо виявлення бездоглядних та безпритульних дітей, забезпечення їх влаштування у заклади соціального  захисту дітей;
2) проведення зустрічі керівництва селищної ради з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та особами з їх числа – випускниками закладів загальної середньої освіти;
3) забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням, учнів закладів загальної середньої освіти,  шкільною і спортивною формою;
4) здійснення виплати одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
5) здійснення виплати одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку;
6) забезпечення виплати поворотної фінансової допомоги (резервні кошти) патронатному вихователю для своєчасного забезпечення догляду, виховання та реабілітації дітей, влаштованих до сім’ї патронатного вихователя.
            5. Розподіл бюджетних коштів за напрямами здійснюється згідно із затвердженим календарним планом на рік та виходячи з обґрунтованої потреби в бюджетних коштах, визначеної на підставі детальних розрахунків видатків за кожною категорією витрат, діючих цін і тарифів, особливостей програм і заходів, принципу економного витрачання бюджетних коштів та максимальної ефективності їх використання, а також з урахуванням необхідності виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Казначейства.
6. Операції з бюджетними коштами здійснюються відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938 зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.09.2012 № 1569/21881 «Про затвердження порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів».
7. Не допускається спрямування бюджетних коштів за напрямами (завданнями та заходами), не передбаченими Програмою, реалізацію завдань і заходів, метою яких є отримання прибутку або виконання яких не може забезпечити ефективну реалізацію державної політики у сфері захисту прав дітей.
8. Складання та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів здійснюється головними розпорядниками коштів в установленому законодавством  порядку.
9. Відповідальність за цільове та ефективне використання коштів несе розпорядник коштів згідно з чинним законодавством.
10. Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів селищного бюджету здійснюється в установленому законодавством порядку.
 
 
 
Начальник служби у справах дітей
Ємільчинської селищної ради                                                                          Віра  ГРЕСЬКО
 
 
 
РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро

Служба у справах дітей Ємільчинської селищної ради
Головний спеціаліст Оксана ПРИМАК
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому