Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації
Громадське обговорення у формі електронної консультації проєкту Програми інвентаризації земель та розроблення землевпорядної документації Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки у відповідності до рішення виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради від 14.12.2022 року №162 “Про затвердження Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування в Ємільчинській територіальній громаді“.
Організатор обговорення: Ємільчинська селищна рада Житомирської області.
Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному веб-сайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини» https://emrada.gov.ua/ та в розділі «Громадська участь https://emrada.gov.ua/?page_id=495 .
Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням https://consult.e-dem.ua/1821755100 .
Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення: відділ земельних ресурсів Ємільчинської селищної ради Житомирської області (вул. Соборна, 18-А, селище Ємільчине, Звягельський район, електронна пошта emradazem15@ukr.net, тел. +38 098 025 33 07).
Проєкт
Програма
проведення інвентаризації земель комунальної власності та розроблення землевпорядної документації
Ємільчинської селищної територіальної громади
на 2024-2028 роки
Паспорт Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Ємільчинська селищна рада Житомирської області |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
Розпорядження Ємільчинського селищного голови від 20.08.2024 року № 79 «Про розроблення проєкту Програми інвентаризації земель та розроблення землевпорядної документації Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки» |
3.
|
Розробники Програми |
Відділ земельних ресурсів Ємільчинської селищної ради Житомирської області |
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Відділ земельних ресурсів Ємільчинської селищної ради Житомирської області |
5. |
Виконавці Програми |
Відділ земельних ресурсів Ємільчинської селищної ради Житомирської області; Відділ бухгалтерського обліку та звітності. |
6. |
Термін реалізації Програми |
2024-2028 роки |
7. |
Мета Програми |
Ефективне управління земельними ресурсами комунальної власності Ємільчинської громади |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, в тому числі: |
|
|
- коштів бюджету територіальної громади |
8133,00 тис.грн |
|
- інші джерела |
0,00 грн |
9. |
Очікувані результати виконання |
Створення бази даних земель комунальної власності; збільшення надходжень до бюджету від оренди та продажу земельних ділянок; проінвентаризовано 80% земельних ділянок комунальної форми власності із внесенням відомостей про них до спеціальних комп’ютерних програм; 90% площі земельних ділянок комунальної власності за межами населених пунктів із визначеним видом цільового призначення; розроблений та затверджений проект землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади; розроблений та затверджений Комплексний план просторового розвитку території Ємільчинської громади. |
10. |
Ключові показники ефективності |
Збільшення кількості земельних ділянок комунальної власності, відомості про які внесено в базу даних селищної ради; збільшення кількості земельних ділянок комунальної власності, які використовуються (в оренду чи в користування, відчужені); виготовлені Проекти землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади та Комплексний план просторового розвитку території Ємільчинської громади.
|
Загальна характеристика Програми
Програма інвентаризації земель та розроблення землевпорядної документації Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки (далі – Програма) визначає розвиток сфери управління землями комунальної власності Ємільчинської селищної територіальної громади на середньостроковий період та розроблена відповідно до чинних законодавчих та нормативних актів, зокрема:
- Конституції України;
- Земельного кодексу України;
- Водного кодексу України,
- Лісового кодексу України,
- Господарського кодексу України;
- законів України «Про землеустрій», «Про охорону земель», «Про оцінку земель», «Про Державний земельний кадастр», «Про місцеве самоврядування в Україні»,
- інших нормативно-правових актів.
Програма розроблена відповідно до Порядку розроблення, виконання, моніторингу місцевих програм та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Ємільчинської селищної ради 07.02.2024 року № 3132.
Програма спрямована на залучення ресурсів Ємільчинської селищної ради.
У Програмі викладені правові, організаційні, економічні заходи у сфері управління землями комунальної власності для їх ефективного використанням відповідно до інтересів Ємільчинської селищної територіальної громади.
Фактично, земельні ресурси Ємільчинської селищної територіальної громади (далі – Ємільчинська громада) співрозмірні із площею її території. Загальна площа території Ємільчинської громади 1486 квадратних кілометрів. Це третя по площі громада в Житомирській області та десята в Україні.
Розподіл земельних ресурсів Ємільчинської громади у розрізі адміністративних округів такий:
№ п/п |
Назва старостинського округу |
Загальна площа земель, всього |
||||
Всього земель, які входять до адміністративно-територіальних одиниць |
в тому числі: |
|||||
землі в межах населених пунктів |
розпайовані землі |
ліси та лісовкриті площі |
землі запасу |
|||
1 |
Ємільчинська селищна рада |
8405,20 |
1136,30 |
891,65 |
1822,05 |
573,95 |
|
селище Ємільчине |
|
|
|
|
|
2 |
Андрієвицький с/о |
2720,30 |
629,20 |
464,55 |
365,70 |
175,30 |
|
село Андрієвичі |
|
|
|
|
|
3 |
Березниківський с/о |
9817,50 |
755,40 |
1175,68 |
4232,33 |
507,52 |
|
село Березники |
|
293,40 |
553,27 |
|
|
|
село Адамове |
|
72,40 |
|
|
|
|
ситне Ситне |
|
129,70 |
|
|
|
|
село Сергіївка |
|
136,40 |
622,41 |
|
|
|
село Запруда |
|
123,50 |
|
|
|
4 |
Великоцвілянський с/о |
9964,50 |
1084,40 |
1020,72 |
3688,75 |
361,13 |
|
село В.Цвіля |
|
342,80 |
|
|
|
|
село Осова |
|
123,10 |
|
|
|
|
село Болярка |
|
69,40 |
|
|
|
|
село Рогівка |
|
39,10 |
|
|
|
|
село Лісове |
|
25,10 |
|
|
|
|
село Тайки |
|
301,30 |
|
|
|
|
село Просіка |
|
89,90 |
|
|
|
|
село Ілляшівка |
|
66,40 |
|
|
|
|
село Старий Хмерин |
|
27,30 |
|
|
|
5 |
Великояблунецький с/о |
6430,90 |
755,60 |
1101,62 |
924,91 |
512,28 |
|
село Великий Яблунець |
|
288,20 |
|
|
|
|
село Вірівка |
|
110,70 |
|
|
|
|
село Малий Яблунець |
|
147,80 |
|
|
|
|
село Непізнаничі |
|
141,20 |
|
|
|
|
село Старі Непізнаничі |
|
67,70 |
|
|
|
6 |
Кулішівський с/о |
6657,80 |
1052,90 |
2556,66 |
932,75 |
616,83 |
|
село Куліші |
|
482,10 |
1197,19 |
|
|
|
село Красногірка |
|
77,80 |
|
|
|
|
село Нараївка |
|
211,60 |
|
|
|
|
село Хутір Мокляки |
|
281,40 |
1359,47 |
|
|
7 |
Малоглумчанський с/о |
7493,70 |
847,80 |
1263,04 |
3325,80 |
438,83 |
|
село Велика Глумча |
|
196,70 |
655,22 |
|
|
|
село Лука |
|
80,90 |
|
|
|
|
село Малоглумчанка |
|
73,30 |
|
|
|
|
село Мала Глумча |
|
343,40 |
607,83 |
|
|
|
село Паранине |
|
153,50 |
|
|
|
8 |
Миколаївський с/о |
13284,50 |
1539,60 |
1283,79 |
6855,11 |
337,13 |
|
село Миколаївка |
|
546,80 |
|
|
|
|
село Рудня Миколаївська |
|
211,50 |
|
|
|
|
село Полоничеве |
|
120,00 |
|
|
|
|
село Спаське |
|
47,10 |
|
|
|
|
село Омелуша |
|
51,80 |
|
|
|
|
село Осівка |
|
428,00 |
|
|
|
|
село Льонівка |
|
134,40 |
|
|
|
9 |
Підлубівський с/о |
8598,30 |
762,00 |
1305,73 |
3950,26 |
284,47 |
|
село Підлуби |
|
704,90 |
|
|
|
|
село Нитине |
|
57,10 |
|
|
|
10 |
Руденський с/о |
8992,90 |
588,90 |
1814,34 |
5287,65 |
227,65 |
|
село Руденька |
|
218,00 |
|
|
|
|
село Горбове |
|
254,50 |
|
|
|
|
село Здоровець |
|
116,40 |
1023,17 |
|
|
|
село Чміль |
|
197,40 |
791,16 |
|
|
11 |
Руднє-Іванівський с/о |
29820,50 |
738,40 |
492,41 |
25656,12 |
136,41 |
|
село Рудня-Іванівська |
|
387,80 |
|
|
|
|
село Кочичине |
|
254,00 |
|
|
|
|
село Забаро-Давидівка |
|
51,00 |
|
|
|
|
село Дібрівка |
|
16,90 |
|
|
|
|
село Володимирівка |
|
28,70 |
|
|
|
12 |
Симонівський с/о |
3806,20 |
577,10 |
386,74 |
1591,18 |
194,98 |
|
село Симони |
|
516,20 |
|
|
|
|
село Брідок |
|
60,90 |
|
|
|
13 |
Середівський с/о |
17015,10 |
1642,30 |
2233,26 |
6611,66 |
989,38 |
|
село Середи |
|
505,60 |
429,33 |
|
|
|
село Покощеве |
|
143,60 |
|
|
|
|
село Садки |
|
154,00 |
|
|
|
|
село Серби |
|
354,90 |
1242,06 |
|
|
|
село Нові Серби |
|
89,20 |
|
|
|
|
село Старі Серби |
|
25,00 |
|
|
|
|
село Зосимівка |
|
56,10 |
|
|
|
|
село Вільшанка |
|
54,60 |
|
|
|
|
село Медведеве |
|
174,20 |
561,87 |
|
|
|
село Заровенка |
|
85,10 |
|
|
|
14 |
Степанівський с/о |
15592,83 |
1294,00 |
2106,43 |
6985,95 |
545,42 |
|
село Степанівка |
|
279,90 |
700,24 |
|
|
|
село Ганнівка |
|
46,90 |
|
|
|
|
село Королівка |
|
177,10 |
|
|
|
|
село Лебідь |
|
42,80 |
|
|
|
|
село Мокляки |
|
236,80 |
509,52 |
|
|
|
село Аполлонівка |
|
95,70 |
|
|
|
|
село Кам`яногірка |
|
76,00 |
|
|
|
|
село Кривотин |
|
148,30 |
896,67 |
|
|
|
село Косяк |
|
26,10 |
|
|
|
|
село Яменець |
|
77,50 |
|
|
|
|
село Малий Кривотин |
|
86,90 |
|
|
|
Всього земель |
148600,23 |
12619,85 |
14623,02 |
72230,23 |
5901,29 |
Одним із важливіших заходів земельної реформи та перетворення земель на потужний ресурс соціально-економічного розвитку громади є здобуття достовірних та повних відомостей щодо площі, складу та якісних характеристик земель, про землекористувачів та землевласників, врегулювання суміжних меж. Достовірні дані про площі, межі, склад угідь та конфігурацію земельних ділянок надають можливість прогнозувати використання земель, передбачати надходження, обґрунтовано нараховувати земельний податок, сприяти здійсненню раціональної політики у сфері формування ринку землі. Важливо знати, які земельні ділянки не використовуються, або використовуються нераціонально, не за цільовим призначенням, всупереч вимогам земельного та природоохоронного законодавства. Засобом набуття таких знань служить інвентаризація земель. Метою проведення інвентаризації земель є створення інформаційної бази для регулювання земельних відносин, раціонального використання і охорони земельних ресурсів, ефективного та об’єктивного оподаткування. Враховуючи інтенсивний, в останні роки, рух земельних ділянок – зміну землевласників чи землекористувачів, форм власності, цільового призначення, тощо, вкрай необхідним є проведення інвентаризації. 1 січня 2013 року, набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» (далі - Закон). Законом землі та земельні ділянки державної власності були розмежовані на землі держави та територіальних громад за чітко визначеними у Законі критеріями. Пунктом 7 Розділу ІІ Закону визначено, що: з дня набрання чинності цим Законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими», але для чіткого та ефективного управління земельними ділянками комунальної власності потрібно встановити межі в натурі (на місцевості) вищезгаданих земельних ділянок комунальної власності.
Примірний розподіл земельних ресурсів за цільовим призначенням такий:
Структура земель, % |
|
Землі лісогосподарського призначення |
50,42 |
Землі сільськогосподарського призначення |
42,34 |
Землі природно заповідного фонду |
4,65 |
Землі житлової та громадської забудови |
0,45 |
Землі водного фонду |
1,83 |
Землі промисловості транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення |
0,31 |
Відповідно до чинного законодавства України станом на липень 2024 року усі землі на території громади, стосовно яких не визначено права власності, є власністю Ємільчинської громади. Разом з тим, відповідно до Закону України від 05.03.2009 року № 1066-VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» право власності на земельні ділянки визначається з часу реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав.
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», визначає необхідність встановлення меж території територіальної громади із розробленням відповідного проекту землеустрою. На даний час вищевказаний проект відсутній у Ємільчинській територіальній громаді.
Законодавство України з питань містобудівної діяльності та планування використання земель визначає відносно новий вид документації – комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, який є одночасно містобудівною документацією та документацією із землеустрою. В найближчі роки зміну цільового призначення земельних ділянок на території громади без наявності такого документу не буде можливо здійснити. Враховуючи вимоги до розроблення цього документу це потребуватиме близько двох років.
Земельних ділянки комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна (нежитлові приміщення), власник такого майна може викупити земельну ділянку на підставі прийняття рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності. Для цього необхідно провести конкурс на проведення експертної оцінки земельної ділянки комунальної власності.
3. Мета Програми
Метою Програми є здійснення заходів для створення ефективного механізму регулювання земельних відносин та управління земельними ресурсами, раціонального використання земель та ведення Державного земельного кадастру.
Програма має сприяти активізації процесу загального розвитку земельних відносин Ємільчинської територіальної громади.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники результативності
Завданнями Програми є:
- інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів, в тому числі із використанням сцеціальних комп’ютериних програм, інтернет-ресурсів тощо;
- максимально можливе використання земель комунальної власності, в тому числі надання в оренду та відчуження;
- нормативна та експертна грошова оцінки земель (земельних ділянок);
- розроблення технічної документації для охорони земель (земельних ділянок);
- розроблення проекту землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади;
- розроблення комплексного плану просторового розвитку території Ємільчинської громади.
Шляхи досягнення визначеної мети та завдань Програми:
Передбачені Програмою заходи заплановано здійснити протягом 2024-2028 р.
Реалізація програми дасть змогу:
здійснити інвентаризацію земель;
здійснити проведення та оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та земельних ділянок несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів;
збільшити надходження від платежів за землю до бюджету громади;
підвищити ефективність та екологічну безпеку використання земельних ресурсів;
створити інвестиційно привабливе і стале землекористування шляхом його оптимізації;
забезпечити сприятливі умови для планового і сталого розвитку територій громади та ефективного господарювання на землі;
підвищити ефективність використання та охорони земель;
оптимізувати структуру земельних угідь;
вирішувати питання забудови, планування і зонування земель населених пунктів;
вдосконалити моніторинг земель та створити реальний банк даних про ринок землі;
створити інформаційну базу для ведення державного земельного кадастру;
запровадити дієву систему інформування населення та підвищити рівень суспільної свідомості з питань використання й охорони земель, функціонування ринку земель;
розробити показники та механізми економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель, що підвищить економічну ефективність їх використання.
Заходи з реалізації Програми наведені у Додатку 1 до Програми.
5. Очікувані результати виконання Програми:
Проінвентаризовано 80% земельних ділянок комунальної форми власності із внесенням відомостей про них до спеціальних комп’ютерних програм, баз даних, інтернет-ресурсів тощо.
90% площі земельних ділянок комунальної власності за межами населених пунктів із визначеним видом цільового призначення використовуються (надані в оренду чи в користування, відчужені).
Для 50% площі земельних ділянок в межах населених пунктів визначені види цільового призначення.
95% земельних ділянок комунальної власності в межах населених пунктів надані в оренду чи в користування, відчужені.
Розроблений та затверджений проект землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади.
Розроблений та затверджений Комплексний план просторового розвитку території Ємільчинської громади.
Показники результативності Програми наведені у Додатку 2 до Програми.
6. Обсяги та джерела фінансування Програми
Програма реалізується за рахунок коштів бюджету Ємільчинської територіальної громади, коштів користувачів земельних ділянок, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Ресурсне забезпечення Програми:
тис.грн
Джерела коштів, що пропонується залучити на виконання Програми, в тому числі по виконавцях |
Всього витрат на виконання Програми |
Витрати по роках виконання Програми |
||||
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг коштів, всього, зокрема: |
8133,00 |
252,80 |
334,20 |
773,20 |
473,20 |
6299,60 |
- місцевий бюджет |
8133,00 |
252,80 |
334,20 |
773,20 |
473,20 |
6299,60 |
- інші джерела фінансування |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
7. Строки та етапи виконання Програми
Програма реалізується протягом 2024–2028 років в один етап.
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Відділ земельних ресурсів селищної ради щорічно подає інформацію про виконання та фінансування заходів Програми до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради до 15 числа місяця наступного за звітним періодом.
Координація виконання заходів Програми покладається на виконавчий комітет Ємільчинської селищної ради
За результатами аналізу виконання заходів Програми з урахуванням загальної соціально-економічної ситуації та змін зовнішніх умов, допускається коригування заходів Програми шляхом прийняття селищною радою відповідних змін та доповнень.
Основними функціями виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради в частині виконання заходів програми та контролює:
- координація та організація моніторингу реалізації заходів програми;
- щорічне заслуховування інформації відділу земельних ресурсів Ємільчинської селищної ради про виконання заходів Програми за минулий рік;
- аналіз виконання заходів Програми.
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія Ємільчинської селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та екології.
Додаток 1
до Програми інвентаризації земель та розроблення землевпорядної документації Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки
Заходи з реалізації Програми
№ |
Завдання та заходи Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування по роках, тис. грн. |
Очікуваний результат |
||||||
Всього по Програмі |
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
1. |
Інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів |
|||||||||||
1.1. |
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок
|
2024-2028 роки
|
Ємільчинська селищна рада |
Бюджет Ємільчинської територіальної громади (далі-місцевий бюджет) |
100,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
Інвентаризація земельних ділянок комунальної власності |
|
1.2 |
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою зміни їх цільового призначення
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
100,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
Інвентаризація земельних ділянок з метою їх зміни цільового призначення |
|
1.3 |
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
100,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
Інвентаризація земельних ділянок з метою їх цільового використання |
|
1.4 |
Розроблення технічних документацій щодо поділу та об’єднання земельних ділянок
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
190,00 |
70,00 |
30,00 |
30,00 |
30,00 |
30,00 |
Ефективне використання земельних ділянок |
|
1.5 |
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
90,00 |
18,00 |
18,00 |
18,00 |
18,00 |
18,00 |
Інвентаризація земельних ділянок з метою їх цільового використання |
|
1.6 |
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
20,00 |
4,00 |
4,00 |
4,00 |
4,00 |
4,00 |
Ефективне використання земельних ділянок |
|
1.7 |
Придбання (розроблення) спеціальних комп’ютерних програм, інтернет-ресурсів тощо для інвентаризації земель Ємільчинської громади |
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет
|
225,00 |
45,00 |
45,00 |
45,00 |
45,00 |
45,00 |
Інвентаризація земельних ділянок з метою їх цільового використання |
|
|
Всього по розділу |
|
|
|
825,00 |
197,00 |
157,00 |
157,00 |
157,00 |
157,00 |
|
|
2. |
Нормативна та експертна грошова оцінки земель (земельних ділянок) |
|||||||||||
2.1 |
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
903,00 |
34,73 |
156,29 |
295,21 |
295,21 |
121,56 |
Наповнення бюджету |
|
2.2 |
Розроблення звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок, які підлягають продажу (проводиться за рахунок авансового внеску покупця) |
2024-2028 роки
|
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
75,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
Визначення ринкової ціни продажу земельних ділянок |
|
|
Всього по розділу |
|
|
|
978,00 |
49,73 |
171,29 |
310,21 |
310,21 |
136,56 |
|
|
3. |
Розроблення технічної документації для охорони земель (земельних ділянок) |
|||||||||||
3.1 |
Розроблення технічної документації з бонітування ґрунтів
|
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
15,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
Порівняння якості ґрунтів за природними властивостями |
|
3.2 |
Розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь |
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
15,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
3,00 |
Збереження родючості ґрунтів, що призначені для вирощування с/г культур |
|
|
Всього по розділу |
|
|
|
30,00 |
6,00 |
6,00 |
6,00 |
6,00 |
6,00 |
|
|
4 |
Розроблення проекту землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади |
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
Точне встановлення меж та площі Ємільчинської селищної територіальної громади |
|
|
Всього по розділу |
|
|
|
300,00 |
0,00 |
0,00 |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
5 |
Розроблення комплексного плану просторового розвитку території Ємільчинської громади |
2024-2028 роки |
Ємільчинська селищна рада |
Місцевий бюджет |
6000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
6000,00 |
Розроблений стратегічний документ Комплексний план просторового розвитку Ємільчинської селищної територіальної громади |
|
|
Всього по розділу |
|
|
|
6000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
6000,00 |
|
|
Всього |
8133,00 |
252,80 |
334,20 |
773,2 |
473,20 |
6299,60 |
|
Додаток 2
до Програми інвентаризації земель та розроблення землевпорядної документації Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки (Розділ 5)
Показники результативності Програми
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
Данні по роках виконання Програми |
||||
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
І. Показники витрат |
||||||||
1. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на виготовлення проєктів землеустрою та проектів щодо зміни цільового призначення земельних ділянок |
тис.грн |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
40,00 |
40,00 |
2. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на виготовлення технічної землевпорядної документації |
тис.грн |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
50,00 |
50,00 |
3. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на проведення нормативної оцінки земельних ділянок |
тис.грн |
|
34,730 |
156,285 |
295,205 |
295,205 |
121,575 |
4. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на проведення експертної оцінки земельних ділянок |
тис.грн |
|
15,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
ІІ. Показники продукту |
||||||||
1. |
Кількість виготовлених за кошти місцевого бюджету проєктів землеустрою та проектів щодо зміни цільового призначення земельних ділянок |
одиниць |
4 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
2. |
Кількість виготовлених за кошти місцевого бюджету технічних землевпорядних документацій |
одиниць |
3 |
5 |
7 |
8 |
8 |
12 |
3. |
Кількість проведених нормативно грошових оцінок земельних ділянок |
одиниць |
20 |
2 |
9 |
17 |
16 |
7 |
4. |
Кількість проведених експертних грошових оцінок земельних ділянок для продажу |
одиниць |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5. |
Проєкт землеустрою із встановлення меж території Ємільчинської громади |
одиниць |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
6. |
Комплексний план просторового розвитку території Ємільчинської громади |
одиниць |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
ІІІ. Показники ефективності |
||||||||
1. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на виготовлення одного проєкту землеустрою |
тис.грн |
|
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
2. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на виготовлення однієї технічної землевпорядної документації |
тис.грн |
|
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
3. |
Обсяг видатків місцевого бюджету на проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів |
тис.грн |
|
17365,00 |
17365,00 |
17365,00 |
17365,00 |
17365,00 |
4. |
Обсяг видатків на проведення однієї експертної грошової оцінки земельної ділянки для продажу |
тис.грн |
|
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
ІV. Показники якості |
||||||||
1. |
Співвідношення кількості земельних ділянок комунальної власності, відомості про, які внесено в базу даних селищної ради, до загальної кількості таких земельних ділянок |
% |
30 |
10 |
10 |
10 |
20 |
20 |
2. |
Співвідношення кількості земельних ділянок комунальної власності за межами населених пунктів, які використовуються (в оренду чи в користування, відчужені), до загальної кількості таких земельних ділянок |
% |
30 |
10 |
10 |
10 |
20 |
20 |