Метою Програми є підтримка співвласників багатоквартирних будинків та мешканців гуртожитку протягом дії воєнного стану та шести місяців після його завершення чи скасування, а саме надається підтримка:
Цільова програма
«Підтримки співвласників багатоквартирних
будинків на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після його завершення або скасування»
місто Білгород-Дністровський
2022 рік
ЗМІСТ
Розділ 1. Паспорт Програми …………………………………………………………………….... 3
Розділ 2. Визначення проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання
програмним методом …………..……………………………………………………………...…... 4
Розділ 3. Мета Програми …………………………………………………………………...…….. 7
Розділ 4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,
завдання та заходи, показники результативності…………………………….…….……..………7
Розділ 5. Строки та етапи виконання Програми ……………….…...…………………….....…... 9
Розділ 6. Обсяги та джерела фінансування Програми……………………...………………....… 9
Розділ 7. Очікувані результати виконання Програми та
визначення її ефективності …………………………………………………………………….... 10
Розділ 8. Координація та контроль за ходом виконання Програми ……………..................... 10
Розділ 1. Паспорт програми
1. |
Назва програми |
Цільова програма «Підтримки співвласників багатоквартирних будинків на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після його завершення або скасування» |
2. |
Законодавчі підстави для розробки програми |
Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Закон України «Про житлово-комунальні послуги», Закон України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інші нормативні документи |
3. |
Ініціатор розроблення Програми |
Департамент житлово-комунального господарства та капітального будівництва |
4. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
доручення заступника міського голови від 03.10.2022 року №13 |
5. |
Головний розробник Програми |
Департамент житлово – комунального господарства та капітального будівництва |
6. |
Співрозробники Програми |
- |
7. |
Головний розпорядник коштів програми |
Департамент житлово – комунального господарства та капітального будівництва |
8. |
Відповідальний виконавець Програми Співвиконавці Програми |
Департамент житлово – комунального господарства та капітального будівництва співвласники багатоквартирних будинків, у тому числі ОСББ та ЖБК, КП «ЖЕО №1», мешканці гуртожитку |
9. |
Термін реалізації Програми |
на час воєнного стану та протягом шести місяців після його завершення або скасування |
10. |
Мета Програми |
Забезпечення схоронності багатоквартирного житлового фонду Білгород-Дністровської міської територіальної громади шляхом підтримки співвласників багатоквартирних будинків, у тому числі ОСББ та ЖБК, КП «ЖЕО №1», мешканці гуртожитку, у проведенні ремонтів та придбанні матеріалів для проведення ремонтів спільного майна. |
11. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
Всього обсяг фінансування складає – 6500,00 тис. грн., у тому числі:
|
12. |
Очікувані результати виконання |
- залучення власників квартир та нежитлових приміщень до спіфінансування робіт з капітального ремонту; - створення прозорого механізму взаємодії міської влади з співвласниками багатоквартирних будинків, спрямованого на вирішення проблем утримання житлового фонду; |
13. |
Контроль за виконанням |
Білгород-Дністровська міська рада |
Розділ 2. Визначення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
Однією з найбільш гострих соціально-економічних проблем України на сьогоднішній день є житлова. Застарілими є організаційні принципи роботи та управління житлово-експлуатаційних організацій, відсутність системних перетворень у житлово-комунальній сфері, постійне недофінансування запланованих заходів щодо належного утримання та ремонту житлового фонду, його реконструкції і модернізації призвело до незадовільного стану житла в місті.
Реалізація державної політики щодо реформування житлового господарства передбачає створення конкурентного середовища на ринку житлових послуг, зокрема у сфері управління житловими будинками.
Основою житлового господарства Білгород-Дністровської міської територіальної громади є житловий фонд. Для більшості громадян єдиним капітальним вкладенням є їхні приватні квартири. Для таких власників ефективність управління будинком загалом має величезне значення, оскільки ринкова вартість окремої квартири дуже сильно залежить від стану будинку та рівня надання в ньому житлово - комунальних послуг.
Багатоквартирний житловий фонд Білгород-Дністровської міської територіальної громади, станом на 01.09.2022 року складає 295 багатоквартирних будинків, у тому числі:
- ОСББ – 93 , до складу яких входить 121 будинок та 1 гуртожиток;
- ЖБК - 9 будинків;
- ПП «ЖЕК «Мегаполіс» - 1 будинок;
- гуртожиток – 1 од.;
- обслуговуються в КП «ЖЕО №1» - 119 будинків;
- самообслуговування – 2 будинки;
- форму управління не обрано – 15 будинків.
- інші – 26.
Внаслідок приватизації житлових приміщень у багатоквартирних будинках з'явилися об'єкти різної форми власності. Ставши власниками житлових приміщень, громадяни одночасно стали співвласниками допоміжних приміщень будинку, його технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою. Стаття 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» зобов'язує співвласників брати участь у загальних витратах на утримання будинку та прибудинкової території відповідно до своєї частки в майні.
Співвласники багатоквартирних будинків мають право здійснювати:
Сьогодні термін служби більшості житлових багатоквартирних будинків, зведених за радянськими проєктами, добігає кінця. Варіантів вирішити назріваючу проблему декілька:
- зносити;
- ремонтувати та підтримувати.
Кардинальні заходи, безумовно, гарні, але повністю ліквідувати старий житловий фонд на сьогодні неможливо. Тому необхідно своєчасно проводити поточні та капітальні ремонтні роботи багатоквартирних будинків та їх прибудинкових територій.
Для забезпечення надійної роботи житлового господарства дуже важливим є своєчасне усунення аварій та пошкоджень внутрішньо будинкових мереж централізованого опалення, водопостачання та водовідведення, енергозбереження, освітлення, тощо.
Стан прибудинкових територій та проїздів в існуючому житловому фонді міста за багаторічний період експлуатації не відповідає повною мірою сучасним вимогам. Із збільшенням транспортного потоку значно виріс відсоток фізичного зносу асфальтового покриття, а на деяких прибудинкових територіях в принципі відсутнє будь яке дорожнє покриття.
Головною причиною погіршення безпеки та комфортності умов проживання мешканців нашої громади є фізичне та моральне старіння при багаторічній експлуатації конструкцій та внутрішньо будинкових мереж багатоквартирних будинків, відсутність належного фінансування для проведення своєчасних капітальних та поточних ремонтів.
Згідно з частиною другою статті 383 Цивільного кодексу України усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку.
Статтею 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку» визначено, що спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.
Відповідно статті 7 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку» та статті 15 Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» співвласники багатоквартирного будинку зобов’язані забезпечувати належне утримання та належний санітарний, протипожежний і технічний стан спільного майна багатоквартирного будинку; забезпечувати технічне обслуговування та у разі необхідності проведення поточного і капітального ремонту спільного майна багатоквартирного будинку
Проте, самостійно забезпечувати повноцінне утримання та обслуговування будинку співвласниками не вдається. Це спричинено низкою факторів:
Також ситуація значно ускладнилась з тривалою збройною агресією російської федерації, так як багато мешканців покинули свої домівки на невизначений термін, а ті що залишилися не мають достатніх ресурсів для виконання необхідного обсягу ремонтних робіт.
На адресу виконавчого комітету постійно надходять численні зверненнями мешканців багатоповерхівок щодо незадовільного стану будинків та їх конструктивних елементів, прибудинкових територій. Переважна більшість таких звернень поступає від співвласників багатоквартирних будинків, які обслуговуються КП «Житлово – експлуатаційне об’єднання №1» .
Підприємством надаються послуги відповідно до тарифів, які було затверджено рішенням виконавчого комітету від 11.03.2019 року №89. Середній тариф по підприємству складає 2,66 грн. за 1м2 зальної площі.
Основним проблемним питанням в роботі підприємства, залишається необґрунтованість діючого тарифу (розміру ціни послуги) до сьогоднішніх цін на матеріали, розміру мінімальної заробітної плати та інших платежів.
Відповідно до чинного законодавства ціна послуги з управління багатоквартирним будинком визначається договором про надання цієї послуги, укладеним між уповноваженою особою, яка має право здійснювати повноваження від імені співвласників та обраним управителем багатоквартирного будинку.
На сьогоднішній день перегляд договірних відносин та вартості ціни на послуги з управління багатоквартирними будинками не здійснюється в повному обсязі з наступних причин:
Реаліями роботи підприємства є неспроможність виконувати свої обов’язки у повному обсязі, обігових коштів хватає лише на покриття обов’язкових платежів.
Для забезпечення надійної роботи житлового господарства дуже важливим є своєчасне усунення аварій та пошкоджень внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення, водопостачання та водовідведення, електропостачання. У зв’язку з перевищенням міжремонтних строків експлуатації, більшість інженерних мереж багатоквартирних будинків потребують капітального ремонту або заміни.
Щороку обслуговуючими підприємствами ліквідуються аварії та пошкодження. Окрім зниження термінів експлуатації житлового фонду, гострою залишається проблема неефективного споживання енергії саме у житловому фонді громади.
Основними проблемами у енергозбереженні житлових будинків є:
- значні втрати енергоресурсів у зв’язку із незадовільним технічним станом дахового перекриття;
- втрати тепла, що йдуть через підвальні приміщення, двері, вікна;
- зношеність внутрішньобудинкових інженерних мереж, що впливає на кількість втрат ресурсів та їх якість.
В умовах постійного підвищення цін на енергоресурси необхідно вжити заходи зі стимулювання енергозбереження в житловому фонді шляхом впровадження механізмів фінансового забезпечення відповідних заходів, що, в свою чергу, дозволить суттєво скоротити споживання енергії, покращити умови проживання і значно знизити оплату за житлово-комунальні послуги, а також стимулювати споживачів до більш економного та раціонального використання енергоресурсів.
Також, невирішеною проблемою лишаються і прояви вандалізму відносно спільного майна багатоквартирних будинків через відсутність господарського ставлення його мешканців.
Відповідно до підпункту 9 пункту «а» статті 28 та підпункту 3 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів належить:
- участь в організації та фінансуванні капітальних ремонтів житлових будинків, капітальних ремонтів майна, що перебуває у спільній власності співвласників багатоквартирного будинку;
- подання допомоги власникам квартир (будинків) в їх обслуговуванні та ремонті.
Як показав досвід, реалізація запропонованої Урядом реформ в сфері управлінням житловим фондом можлива лише за умови самої активної участі у цій справі ОСББ, ЖБК, співвласників та Управителя як нової організаційної форми утримання житла.
З боку виконавчого комітету Білгород - Дністровської міської ради вкрай необхідна підтримка відповідальних співвласників багатоквартирного будинку, які розуміють, що утримання будинку справа лише власників квартир та нежитлових приміщень.
Згідно зі статтею 7 Бюджетного кодексу України та статтею 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування мають право самостійно визначати напрями використання коштів відповідно до законодавства України. Статтею 91 Бюджетного кодексу України визначено, що до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на місцеві програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів.
Підсумовуючи вищевикладене, для вирішення проблемних питань щодо удосконаленні механізму управління та збереження житлового фонду, залучення співвласників до ефективного управління власним спільним майном та з метою виконання своїх повноважень виконавчим органом Білгород-Дністровської міської територіальної громади постає необхідність прийняття відповідної Цільової програми.
Також, прийняття Програми обґрунтовується і нагальною потребою забезпечення ефективного управління спільним майном багатоквартирних будинків, шляхом залучення коштів співвласників житла. Що в свою чергу надає можливість не лише підвищити фінансові ресурси направлені на проведення ремонтних робіт, але й стимулюватимуть небайдуже ставлення мешканців до спільного майна, його утримання і збереження.
Впровадження цільової програми надає можливість створення:
Розділ 3. Мета Програми
Метою Програми є підтримка співвласників багатоквартирних будинків та мешканців гуртожитку протягом дії воєнного стану та шести місяців після його завершення чи скасування, а саме надається підтримка:
Розділ 4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, завдання та заходи, показники результативності
Дія Програми поширюється на співвласників багатоквартирних будинків, незалежно від форми управління багатоквартирним будинком та мешканців гуртожитків, які знаходяться у комунальній власності Білгород-Дністровської міської територіальної громади.
Програмою передбачається забезпечення виконання комплексу робіт, спрямованих на відновлення та покращення експлуатаційних показників багатоквартирних будинків.
Розв’язання проблем та досягнення мети Програми планується забезпечити на умовах співфінансування співвласників багатоквартирних будинків та бюджету Білгород - Дністровської міської територіальної громади шляхом проведення:
- покрівлі багатоквартирного будинку;
- внутрішньобудинкових систем опалення, гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення;
- балконів загального користування в багатоквартирному будинку;
- вікон та дверей в місцях загального користування, допоміжних приміщеннях та вхідної групи багатоквартирного будинку;
- козирків вхідної групи багатоквартирного будинку;
- систем освітлення місць загального користування (у тому числі електропроводки, автоматичних вимикачів, ламп) та/або встановлення датчиків руху для регулювання освітленості в місцях загального користування;
- кабельних ліній постачання електричної енергії 0,4 кВ від ТП до будинку;
- прибудинкових територій.
2. Придбання матеріалів та товарів для подальшої передачі їх співвласникам з метою проведення самостійних ремонтних робіт зазначених у пункті 1. Товари та матеріали передаються лише за умови згоди співвласників на виконання ремонтних робіт з отриманими матеріалами та товарами за свій рахунок.
3. Фінансування з бюджету Білгород-Дністровської міської територіальної громади робіт з ремонту у багатоквартирному будинку без залучення коштів співвласників передбачається у випадках коли невиконання робіт може призвести до надзвичайної ситуації чи до виникнення нещасних випадків (підтверджується актом комісії з обстеженням, що створюється розпорядженням міського голови та необхідність виконання зазначених робіт узгоджується з міською комісією ТЕБ та НС).
Фінансування заходів Програми здійснюється на умовах співфінансування з співвласниками багатоквартирних будинках у таких співвідношеннях:
№ пп |
Назва заходу |
Кошти бюджету Білгород – Дністровської міської територіальної громади |
Кошти співвласників багатоквартирного будинку; |
1 |
капітальний ремонт |
90% |
10% |
2 |
поточний ремонт |
70% |
30% |
3 |
придбання матеріалів та товарів* |
100% |
0% |
4 |
виконання ремонтних робіт з придбаних матеріалів та товарів (зазначених у пункті 3)* |
0% |
100% |
* Придбання матеріалів та товарів здійснюється лише за умови готовності співвласників будинку забезпечити їх реалізацію за власні кошти.
Алгоритм реалізації Програми:
1. Для участі у Програмі, уповноваженою особою діяти від імені співвласників багатоквартирного будинку або головою правління ОСББ,ЖБК або уповноваженою особою діяти від мешканців гуртожитку на адресу виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради подається:
1.4 Орієнтовний кошторис витрат для вирішення проблеми або реалізації пропонованих поліпшень будинку та/чи його прибудинкової території.
1.5 Дефектний акт.
1.6 У разі необхідності проведення капітального ремонту, надається проєктна документація, що виготовляється за рахунок коштів співвласників.
2 .4 готуються проєкти договорів:
- на співфінансування співвласників та бюджету Білгород – Дністровської міської територіальної громади;
2.5 Для ремонтних робіт у багатоквартирному будинку, термінове невиконання яких може призвести до надзвичайної ситуації чи до виникнення нещасних випадків, в негайному порядку:
2.5.1 розпорядженням міського голови створюється комісія з обстеження даного будинку;
2.5.2 за результатами роботи комісії складається відповідний Акт обстеження із зазначенням виду, обсягу та вартості робіт;
2.5.3 акт вноситься на розгляд комісії ТЕБ та НС, яка в подальшому приймає рішення щодо доцільності виконання термінових ремонтних робіт.
Прогнозні обсяги, джерела фінансування, завдання та заходи Програми наведено у додатку 1 до Програми.
Показники результативності наведені у додатку 2 до Програми.
Розділ 5. Строки та етапи виконання Програми
Виконання програми починається з моменту її затвердження, діє під час воєнного стану та протягом шести місяців після його завершення/скасування, реалізація її відбувається в 1 етап.
Розділ 6. Обсяги та джерела фінансування Програми
Реалізація заходів, передбачених Програмою здійснюється в межах бюджетного фінансування запланованого на поточний рік.
Обсяги фінансування Програми можуть корегуватись протягом року, виходячи із потреби в реалізації додаткових заходів та враховуючи фактичні можливості міського бюджету.
Указом Президента України від 12.08.2022 року № 573/2022 продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб, тобто до 21 листопада 2022 року.
Враховуючи, що дія програми розрахована на період воєнного стану та шести місяців після його завершення або скасування, розрахунок потреби фінансових ресурсів заплановано на період: з дати затвердження Програми по квітень 2023 року включно.
Період дії програми може коригуватися у випадку прийняття Урядом рішення про продовження воєнного стану, його скасування або припинення.
Обсяги фінансування, перелік заходів та учасників Програми може корегуватися протягом дії Програми виходячи із реальних потреб.
Всього обсяг фінансування складає – 6500,00 тис. грн., у тому числі:
Ресурсне забезпечення наведено у додатку 3 до Програми.
Розділ 7. Очікувані результати виконання Програми та визначення її ефективності
Реалізація Програми надає можливість забезпечити:
Розділ 8. Координація та контроль за виконанням Програми
Координацію виконання заходів Програми здійснює Департамент житлово – комунального господарства та капітального будівництва Білгород – Дністровської міської ради.
Виконавцями програми є Департамент житлово – комунального господарства.
Контроль за виконанням Програми здійснює Білгород-Дністровська міська рада.
ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМИ
№ з/п |
Зміст заходів |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування по роках, тис. грн. |
Очікуваний результат |
||
2022 |
2023 |
Всього |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Капітальний ремонт багатоквартирних будинків, його конструктивних елементів, прибудинкових територій |
2022-2023 |
Департамент житлово-комунального господарства та капітального будівництва
співвласники багатоквартирних будинків, у тому числі ОСББ та ЖБК, КП «ЖЕО №1», мешканці гуртожитку |
бюджет громади
кошти співвласників, мешканців гуртожитку |
0,00
0,00
|
900,00
100,00
|
900,00
100,00
|
Покращення стану житлового фонду, поліпшення його експлуатаційних властивостей шляхом проведення капітальних ремонтів. |
2 |
Поточний ремонт багатоквартирних будинків, його конструктивних елементів, прибудинкових територій |
2022-2023 |
бюджет громади
кошти співвласників, мешканців гуртожитку |
1050,00
450,00
|
0,00
0,00
|
1050,00
450,00
|
Покращення стану житлового фонду, поліпшення його експлуатаційних властивостей шляхом проведення поточних ремонтів. |
|
3 |
Придбання матеріалів та товарів для подальшої передачі їх співвласникам з метою проведення комплексу ремонтних робіт власними силами |
2022-2023 |
бюджет громади
кошти співвласників, мешканців гуртожитку |
3000,00
0,00
|
1000,00
0,00
|
4000,00
0,00
|
Надання допомоги співвласникам багатоквартирних будинків в утриманні та ремонті їх будинків |
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОГРАМИ
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
І етап виконання програми |
ІІ етап (20_-20_ роки) |
ІІІ етап (20_-20_ роки) |
|
2022 рік |
2023 рік |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І. Показники витрат |
|||||||
1 |
Обсяг витрат на виконання капітального ремонту |
тис.грн |
|
- |
1000,00 |
- |
- |
2 |
Обсяг витрат на виконання поточного ремонту |
тис.грн |
|
1500,00 |
- |
- |
- |
3 |
Обсяг витрат на придбання матеріалів та товарів |
тис.грн |
|
3000,00 |
1000,00 |
- |
- |
4 |
Загальна кількість багатоквартирних будинків, гуртожитків |
од |
|
295 |
295 |
- |
- |
ІІ Показники продукту |
|||||||
1 |
Кількість будинків, у яких планується проведення поточного ремонту |
од |
|
12 |
- |
- |
- |
2 |
Кількість будинків, у яких планується проведення капітального ремонту |
од |
|
- |
2 |
- |
- |
3 |
Кількість будинків, яким планується передати товари та матеріали |
од |
|
20 |
6 |
- |
- |
4 |
Кількість матеріалів, що планується передати співвласникам багатоквартирних будинків, у тому числі ОСББ,ЖБК тощо |
м |
|
5524 |
1800 |
- |
- |
ІІІ. Показники ефективності |
|||||||
1 |
Середні витрати на проведення поточного ремонту 1 будинку |
тис.грн |
|
125,00 |
- |
- |
- |
2 |
Середні витрати на проведення капітального ремонту 1 будинку |
тис.грн |
|
- |
500,00 |
- |
- |
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
І етап виконання програми |
ІІ етап (20_-20_ роки) |
ІІІ етап (20_-20_ роки) |
|
2022 рік |
2023 рік |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
ІІІ. Показники ефективності |
|||||||
3 |
Середні витрати на придбання матеріалів та товарів із розрахунку на 1 будинок |
тис.грн |
|
150,0 |
166,667 |
- |
- |
4 |
Середня вартість матеріалів та товарів, що планується закупити |
тис.грн |
|
0,543 |
0,556 |
- |
- |
ІV Показники якості |
|||||||
1 |
Питома вага кількості об'єктів житлового фонду (будинків), на яких планується проведення поточного ремонту, до загальної кількості об'єктів (будинків),%; |
% |
|
4,07 |
- |
- |
- |
2 |
Питома вага кількості об'єктів житлового фонду (будинків), для яких планується придбання матеріалів та товарів, до загальної кількості об'єктів (будинків) %; |
% |
|
6,78 |
2,03 |
- |
- |
3 |
Питома вага метражу (матеріалів та товарів) об’єктів, що планується відремонтувати до метражу об’єктів, що потребують ремонту |
% |
|
100 |
100 |
- |
- |
Примітка:
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
тис.грн.
Джерела фінансування |
|
Етапи виконання програми |
Всього обсяг фінансування |
||
І |
ІІ |
ІІІ |
|||
2022 рік |
2023 рік |
20__-20__ роки |
20__-20__ роки |
||
1 |
2 |
|
3 |
4 |
5 |
Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
4500,00 |
2000,00 |
- |
- |
6500,00 |
державний бюджет |
0,00 |
0,00 |
- |
- |
0,00 |
обласний бюджет |
0,00 |
0,00 |
- |
- |
0,00 |
бюджет громади |
4050,00 |
1900,00 |
- |
- |
5950,00 |
кошти співвласників багатокваритрних будинків, у тому числі у тому числі ОСББ та ЖБК, КП «ЖЕО №1», мешканці гуртожитку. |
450,00 |
100,00 |
- |
- |
550,00 |