платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Проєкт «Комплексної програми соціального захисту населення Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки»
Created with Sketch.
14 травня 2024
Час вийшов
Автор:
Відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради

«Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації»


              Громадське обговорення у формі електронної консультації проєкту   «Комплексної  програми соціального захисту  населення Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки» проводиться  у відповідності до рішення виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради від 14.12.2022 року №162 «Про затвердження Положення про публічні електронні консультації  з громадськістю з питань, віднесених до компетенції  органів місцевого самоврядування в Ємільчинській територіальній громаді».

           Організатор обговорення: відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради Житомирської області.

          Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини»  https://emrada.gov.ua/  та в розділі «Громадська участь»  https://emrada.gov.ua/?page_id=495.

           Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням  https://consult.e-dem.ua/1821755100.

           Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення:

          Відділ соціального захисту  Ємільчинської селищної ради (селище Ємільчине, вул. Соборна, 18А, електронна пошта  44100441@ukr.net, тел.(04149) 2-14-44.

 

Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення:

- строк проведення громадського обговорення - 10 днів з дати опублікування цього інформаційного повідомлення про проведення громадського обговорення на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради;

- відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради протягом 3 робочих днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт;

- звіт про результати проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюються на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради у розділі “Діяльність – Громадська участь" https://emrada.gov.ua/?page_id=495 протягом 3 робочих днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень).

Ініціатор:
Відділ соціального захисту
Created with Sketch. 54 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Проект нормативно-правового акту
ПРОЄКТ
Комплексна Програма
соціального захисту  населення
 Ємільчинської селищної територіальної громади
на 2024-2028 роки
 
 
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
 
Комплексна Програма соціального захисту  населення Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки
 
 
1.
Ініціатор розроблення Програми
Відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради
2.
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми
Розпорядження селищного голови від 25.04.2024року   №31  «Про розроблення Комплексної Програми та соціального захисту населення Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки»
3.
Розробник Програми
Відділ соціального захисту Ємільчинської  селищної  ради
4.
Відповідальний виконавець Програми
Відділ соціального захисту Ємільчинської  селищної  ради
5.
Виконавці Програми
Заступник селищного голови, відділи селищної ради: соціального захисту, фінансовий, культури та туризму, освіти, молоді та спорту, бухгалтерського обліку та звітності, КУ «Центр надання соціальних послуг», ССД, ЦНАП, старости, КП «Водоканал», громадські організації, безкоштовна правова допомога(за згодою), Ємільчинській відділ Звягельської філії ЖОЦЗ(за згодою), перший відділ Звягельського РТЦК та СП
6
Термін реалізації Програми
2024-2028 рік
7.
Мета Програми
Соціальний захист окремих категорій громадян, які мають право на пільги, здійснення заходів, спрямованих на забезпечення реалізації прав і задоволення потреб ВПО, збереження здоров’я осіб, які постраждали внаслідок ЧАЕС, проведення заходів до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, розв’язання нагальних соціально-побутових проблем захисників і захисниць України, ветеранів війни, членів їх родин та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників та захисниць України,   соціальна підтримка дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей.
8.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: зокрема:
-кошти бюджету Ємільчинської територіальної громади;
-кошти обласного бюджету;
-кошти державного бюджету;
-інші джерела, не заборонені законодавством
64224,4 тис. грн,
 
 
27632,4 тис. грн,
 
1165,0 тис. грн,
35427,0 тис. грн.
 
9.
Очікувані результати виконання
 Забезпечення комплексного підходу до надання соціальних послуг особам з інвалідністю, одиноким та багатодітним родинам, людям похилого віку, внутрішньо переміщеним особам, ветеранів війни, захисників і захисниць України, членів сімей та іншим незахищеним категоріям громадян; залучення до реалізації соціальних послуг громади та представників бізнесу
10.
Ключові показники ефективності
Рівень охоплення соціальною підтримкою найменш захищених верств населення; рівень охоплення соціальним обслуговуванням (надання соціальних послуг) одиноких громадян, нездатних до самообслуговування, у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю, а також громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах; рівень охоплення дітей, осіб з інвалідністю реабілітаційними послугами; задоволення потреб ВПО, військовослужбовців та членів їх сімей
 
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
 
Соціальний захист є на сьогодні основним завданням соціальної політики, яка ставить за мету забезпечення прав і гарантій людини стосовно рівня і якості життя. Надання соціальних послуг окремим категоріям населення Ємільчинської селищної територіальної громади з урахуванням їх потреб, за умов реалізації принципів адресності та індивідуального підходу, є найбільш ефективним видом соціальної допомоги. Їх життя у багатьох випадках підтримується системою пільг, допомог та компенсацій, які визначені відповідними законами та розпорядчими документами. Проте, незважаючи на прийняття значної кількості законів та підзаконних актів, їх виконання та фінансове забезпечення не є достатнім через обмежені можливості державного бюджету.
Статтею 89  Бюджетного кодексу України передбачено надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг ветеранам війни; особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; вдовам (вдівцям) та батькам померлих загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; ветеранам праці; жертвам нацистських переслідувань; ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ; ветеранам податкової міліції; ветеранам державної пожежної охорони; ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби; ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України; вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України; особам, звільненим з військової служби, які стали інвалідами під час проходження військової служби; інвалідам, дітям-інвалідам та особам, які супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого); пенсіонерам з числа слідчих прокуратури; реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами; громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, багатодітним сім'ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, а також здійснюються компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
Разом з цим, в Законі України «Про Державний бюджет України» відповідні видатки у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не  передбачені. Оскільки пільговики територіальної громади  фактично позбавлені права на вищезазначені пільги через відсутність фінансового ресурсу, а перевізники несуть фінансові втрати через відсутність компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян, питання  надання пільг та компенсаційних виплат потребує  врегулювання на місцевому рівні.
В Ємільчинській селищній раді проживає значна кількість людей, які мають інвалідність по зору. З них користуються пільгами 3 осіб І групи та 3 осіб ІІ групи інвалідності. На державному рівні пільги по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги зазначеній категорії громадян не передбачені. Надання підтримки шляхом компенсації оплати житлово-комунальних послуг додатково до встановлених законодавством пільг інвалідам по зору І-ІІ груп, дозволить підняти рівень соціальної захищеності  осіб, що мають фізичні вади.
Ємільчинська територіальна громада зокрема належить до регіону, який найбільш постраждав від аварії на Чорнобильській атомній електростанції, оскільки значна частина її території опинилася в зоні підвищеного радіоактивного забруднення.
За станом на 01.01.2024 в громаді проживає 4488 постраждалих, з яких 1354 дітей, 91 учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, тобто кожний другий житель має статус громадянина, який постраждав унаслідок Чорнобильської катастрофи.
Після аварії на Чорнобильській АЕС з місць постійного проживання на території громади було переселено сотні осіб, проте на сьогодні на територіях, що зазнали радіоактивного забруднення (відповідно до діючого законодавства України) розташовані населені пункти громади, у зоні гарантованого добровільного відселення – села Адамове, Велика Глумча, Горбове, Здоровець, Заровенка, Зосимівка, Кочичине, Красногірка, Льонівка, Лука, Малоглумчанка, Медведове, Нитине, Омелуша, Паранине, Підлуби, Рудня-Іванівська, Руденька.
Законом України від 28.12.2014 № 76-VIII "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів" були внесені зміни до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", якими значно звужено соціальні гарантії для постраждалих громадян.
Ураховуючи те, що упродовж останніх років Уряд України тримає чітку позицію щодо децентралізації повноважень, необхідно винайти можливість та максимально забезпечити збереження здоров’я громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС дітей та їх надійний соціальний захист на місцевому рівні.
Відповідно до Закону України «Про статус і соціальний  захист  громадян, які постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи», статті 91  Бюджетного кодексу України, згідно з іншими  нормативними  актами та на підтримку ініціативи громадськості, передбачено пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
У Ємільчинській територіальній громаді з початку бойових дій знайшли прихисток понад 3,2 тисяч вимушених переселенців. На сьогодні в селищі фактично проживають 465  внутрішньо переміщених осіб (далі - ВПО). Більшість ВПО, які проживають на території селища, потребують вирішення житлових питань, матеріальної, соціальної та інших видів допомоги. Зокрема ВПО стикаються з проблемами розміщення, забезпечення належних умов проживання, харчування- створення належних умов перебування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти, отримання освіти, доступ до медичних гарантій.
Обов'язкова евакуація з окремих областей, зокрема з Донецької області, передбачає взяття на себе з боку керівництва ТГ відповідальності за розміщення осіб та задоволення їх первинних базових потреб.
Питання інтеграції ВПО та впровадження середньострокових рішень щодо внутрішнього переміщення залишається одним із першочергових питань, що потребують злагодженого та системного вирішення.
Ураховуючи вищезазначене та зважаючи на невизначеність тривалості воєнного стану в Україні, розв'язати існуючі проблеми ВПО та забезпечити першочергові життєво необхідні потреби ВПО   вимагає розроблення та реалізацію відповідного комплексу організаційних та фінансово-матеріальних заходів на території громади.
Житомирська область є однією із областей України, військові та добровольці якої ще з березня 2014 року стали на захист державного суверенітету та територіальної цілісності України від зовнішнього втручання ворога.
Це в першу чергу військовослужбовці славнозвісних бригад – 95 окремої десантно-штурмової Поліської  бригади,  26  окремої  артилерійської  бригади  імені генерала-хорунжого Романа Дашкевича, 30 окремої  механізованої  бригади  імені князя Костянтина Острозького та інших військових частин.
Виникла  необхідність  в  налагодженні  ефективної  та  комплексної  системи підтримки захисників і захисниць України, ветеранів війни, членів їх родин та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України.
Відповідно до статті  17 Конституції України держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.
Правовий статус захисників і захисниць України та членів їх сімей, забезпечення створення належних умов для їх життєзабезпечення, сприяння формуванню в суспільстві  шанобливого ставлення до них визначає Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Питання соціального захисту осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та загиблих захисників і захисниць України також регулюються Указом Президента України від 18 березня 2015 року № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» та постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168 «Питання деяких виплат  військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім’ям під час дії воєнного стану».
Відповідно до  статті  91 Бюджетного  кодексу України до  видатків місцевих бюджетів  належать,  зокрема, видатки  на  місцеві  програми  соціального  захисту окремих категорій населення.
Необхідність розроблення та прийняття Програми в частині соціального захисту військових,  пояснюється потребою у наданні додаткової підтримки захисників і захисниць України, ветеранів війни, членів їх родин та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України, охопленні їх належним соціальним супроводом.
         Організація гідного вшанування пам'яті загиблих (померлих) захисників України, які брали безпосередню участь у бойових діях на території України або на території інших держав та  поховання військовослужбовців, які загинули (померли) під час проходження військової служби, брали безпосередню участь у бойових діях на території України або на території інших держав,  забезпечували проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії росії.
         Комплексною Програмою соціального захисту населення Ємільчинської селищної територіальної громади на 2024-2028 роки визначено пріоритетні напрямки, що враховують комплекс заходів для вирішення найгостріших проблем соціального захисту наймеш захищених категорій громадян.
 
Визначення мети Програми
 
Головна мета Програми – соціальний захист окремих категорій громадян, які відповідно до законодавства мають право на пільги, залучення їх до участі в економічній, соціальній, культурній та інших сферах суспільного життя.
Здійснення заходів на забезпечення реалізації прав і задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб, поліпшення умов проживання, створення фінансових, організаційно-правових і технічних механізмів для забезпечення комфортного соціального клімату й досягнення позитивних зрушень щодо рівня та якості життя населення.
          Розв’язання  нагальних соціально-побутових  проблем захисників  і захисниць України, ветеранів  війни, членів  їх  родин  та  членів  сімей  загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і   захисниць України.
         Також метою Програми є шанобливе ставлення до загиблих (померлих) військовослужбовців, учасників бойових дій, формування такого ставлення у населення громади. Забезпечення віддання честі, шани, гідного вшанування пам'яті загиблих (померлих) захисників  України які брали безпосередню участь у бойових діях на території України або на території інших держав та  поховання померлих (загиблих) військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії росії, перебуваючи безпосередньо в зоні бойових дій.
 
Основними завданнями програми є:
- організаційна діяльність щодо соціального захисту окремих категорій громадян, які потребують соціальної підтримки;
- забезпечення реалізації прав окремих категорій громадян на пільги з послуг зв’язку, пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом, санаторно-курортне лікування, капітальний ремонт житлових будинків і квартир, відшкодування проїзду пільгової категорії з числа осіб, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи;
- надання одноразової грошової допомоги за заявами громадян та згідно з рішеннями виконавчого комітету селищної ради;
- надання  одноразової та матеріальної допомоги без заяв громадян рішенням виконавчого комітету або розпорядженням селищного голови до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до дня захисників та захисниць України, Міжнародного дня людей похилого віку, Міжнародного дня інвалідів та дня Чорнобильської трагедії;
- надання матеріальної допомоги громадянам пільгових категорій, дітям інвалідам, особам літнього віку, ветеранам війни та праці у вигляді продуктових наборів;
- надання додаткових соціальних гарантій інвалідам по зору І та ІІ груп з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% (у межах норм, передбачених чинним законодавством);
- надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги;
- забезпечення проведення поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на території селищної ради;
- надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого;
- забезпечення виготовлення посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
- збереження здоров’я осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- проведення заходів, пов’язаних із роковинами Чорнобильської катастрофи, та до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
- надання допомоги в оформленні особових справ на отримання пільг житлово-комунальних послуг учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України;
- надання матеріальної допомоги родинам загиблих (померлих) захисників/захисниць України з нагоди Державного свята Дня захисників та захисниць України;
- надання матеріальної допомоги  на лікування  ветеранам війни та військовослужбовцям;
- утворення та забезпечення роботи ветеранських просторів (хабів)  для консультування та  надання всіх необхідних послуг ветеранам війни, захисникам і захисницям України, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих, зниклих безвісти) захисників і захисниць України за принципом «єдиного вікна», в т.ч. при центрах надання адміністративних послуг;
- виплата грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
- надання матеріальної допомоги родинам загиблих (померлих) захисників/захисниць України з нагоди Державного свята Дня захисників та захисниць України;
           - вшанування пам’яті та безоплатного поховання померлих (загиблих) військовослужбовців;
          - організація проведення мітингу вшанування пам'яті військовослужбовця;
          - придбання Державних прапорів України з жалобною стрічкою для поховання загиблих (померлих) військовослужбовців, для вшанування пам’яті загиблих (померлих) військовослужбовців шляхом встановлення біля могили, для заміни пошкоджених прапорів біля могили за потреби, але не рідше одного разу на рік;
          - придбання живих квітів для гідного вшанування пам'яті загиблих (померлих) захисників  України які брали безпосередню участь у бойових діях на території України  та/або на території інших держав.
 
Крім того. Програма спрямована на:
  • розв’язання основних проблем ВПО, які перебувають на території Ємільчинської селищної ради;
  • забезпечення належних умов життєдіяльності, вирішення питання забезпечення тимчасовим або соціальним житлом ВПО:
  • централізоване (у приміщеннях комунальної власності);
  • посімейне (у приватних домоволодіннях);
  • надання інших послуг;
  • забезпечення соціальної, фізичної, медичної, психофізіологічної та матеріальної підтримки ВПО;
  • сприяння у працевлаштуванні;
  • забезпечення права на освіту та медицину;
  • формування особових справ для влаштування ВПО в інтернатні установи системи соціального захисту області;
  • розв'язання основних проблем ВПО, які перебувають на території Ємільчинської територіальної громади;
Досягнення мети Програми відповідає стратегічним цілям державної регіональної політики та пріоритетним завданням і напрямам економічного та соціального розвитку громади.
 
 
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
 
         Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів селищного, обласного, державного бюджетів, та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
 
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням селищної ради при прийнятті селищного бюджету, з урахуванням його фінансових можливостей на відповідний рік. Обсяги видатків на реалізацію Програми можуть коригуватися протягом року.
                                                                                                                              тис.грн.
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання програми
Етапи виконання програми
Всього витрат на виконання програми
І
ІІ
ІІІ
2024 рік
2025 рік
2026 рік
2027 рік
2028 рік
1
2
3
4
5
6
7
Обсяг коштів, всього, зокрема:
18157,0
19717,0
21113,0
22619,0
24221,0
105827,0
державний бюджет
6078,0
6600,0
7069,0
7571,0
8109,0
35427,0
обласний бюджет
200,0
217,0
232,0
249,0
267,0
1165,0
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
11879,0
12900,0
13812,0
14799,0
15845,0
69235,0
Інші джерела
 
 
 
 
 
 
 
 
СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ
 
Строки виконання Програми 2024-2028 роки.
Реалізацію Програми планується здійснити шляхом виконання заходів щодо соціального захисту та соціальної підтримки окремих категорій населення Ємільчинської селищної територіальної громади.                               
 
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
         Контроль за ходом виконання Програми покладається на заступника селищного голови згідно з розподілом обов’язків.
         Моніторинг виконання Програми здійснюється відділом соціального захисту Ємільчинської селищної ради, Структурні підрозділи, інші виконавці, зазначені у Програмі, повинні забезпечити виконання затверджених заходів та інформувати відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради про хід виконання заходів  раз на рік до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом. Відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради здійснює аналіз стану виконання заходів Програми та подає до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, інформацію про стан і результати виконання заходів Програми до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.
          Відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради періодично, але не менше як два рази на рік, інформує територіальну громад про виконання Програми на офіційному  веб сайті Ємільчинської селищної ради.
          Після закінчення терміну реалізації Програми відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради у місячний строк складає підсумковий звіт про результати її виконання та подає його до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, фінансовому відділу Ємільчинської селищної ради.
           Щорічний і підсумковий звіти  виконання Програми вноситься на розгляд виконавчому комітету Ємільчинської селищної ради з прийняттям відповідного рішення щодо її результативності, після чого- Ємільчинською селищною радою.
            Відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, у разі потреби, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань (виключення окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт), уточнення окремих заходів і завдань. Обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців тощо.
     
 
                 
Начальник відділу соціального захисту
Ємільчинської селищної ради                                                         Лариса АФАНАСЬЄВА
 
 
 
 
 
 
                                                                                Додаток 1 до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
№ з/п
Завдання
Зміст заходів
Термін виконання
Виконавці
Джерела фінансування
Обсяги фінансування по роках, тис. грн.
Очікуваний результат
2024
2025
2026
2027
2028
Всього
 
План
План
План
План 
План
План
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ГРОМАДЯН
1
Організаційна діяльність щодо соціального захисту окремих категорій громадян, які потребують соціальної підтримки
Відзначення Міжнародного дня інвалідів та Міжнародного дня людей похилого віку. Надання окремим найбільш нужденним особам з числа таких осіб матеріальної допомоги, в тому числі продуктових наборів
2024-2028 роки
Відділи селищної ради: культури та туризму, відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
35,0
38,0
41,0
44,0
47,0
205,0
Проведення на належному рівні заходів 
Покращення матеріального стану окремих категорій громадян шляхом надання  матеріальної допомоги
2
Забезпечення реалізації прав окремих категорій громадян на пільги з послуг зв’язку, пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом, санаторно-курортне лікування, капітальний ремонт житлових будинків і квартир, відшкодування проїзду пільгової категорії з числа осіб, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи
Відшкодування пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
20,0
22,0
23,0
25,0
27,0
117,0
Покращення рівня забезпечення населення Ємільчинської селищної ради окремими пільгами, які передбачені законодавством України
 
Відшкодування компенсаційних виплат надавачам послуг з пільгового перевезення  автомобільним транспортом
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
138,0
150,0
160,0
172,0
184,0
804,0
Відшкодування компенсаційних виплат надавачам послуг з пільгового перевезення  залізничним транспортом
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
15,0
16,0
17,0
19,0
20,0
87,0
Надання соціальних послуг фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
2102,0
2283,0
2445,0
2619,0
2805,0
12254,0
Підвищення рівня охоплення найбільш незахищених верств населення соціальними виплатами і послугами
Відшкодування пільг іншим категоріям громадян (пільговий проїзд, санаторно- курортне лікування)
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
565,0
614,0
657,0
704,0
754,0
3294,0
Покращити рівень охоплення пільгових категорій населення санаторно курортним лікуванням
3
Соціальна підтримка дітей з багатодітних сімей Пропаганда сімейних цінностей, вшанування багатодітних сімей
Забезпечення виготовлення посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
2024-2028 роки
Фінансовий відділ, відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
15,0
16,0
17,0
19,0
20,0
87,0
Забезпечення відповідними посвідченнями батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
4
Надання одноразової грошової допомоги за заявами громадян та згідно з рішеннями виконавчого комітету селищної ради
Надання одноразової грошової допомоги за заявами громадян
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
1600,0
1738,0
1860,0
1992,0
2134,0
9324,0
Покращення матеріального стану незахищених верств населення громади шляхом надання одноразової матеріальної допомоги
5
Надання додаткових соціальних гарантій інвалідам по зору І та ІІ груп
З оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% (у межах норм, передбачених чинним законодавством)
Відшкодування пільг населенню, для надання додаткових соціальних гарантій інвалідам по зору І та ІІ груп з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50%
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
15,0
16,0
17,0
19,0
20,0
87,0
Покращення рівня забезпечення населення Ємільчинської селищної ради окремими пільгами, які передбачені законодавством України
6
Забезпечення проведення поховань окремих категорій громадян
Проведення поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
35,0
38,0
41,0
44,0
47,0
205,0
 
Забезпечення належного ставлення до тіла померлого
Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 №99
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
76,0
82.0
88.0
95.0
101.0
442.0
Покращення матеріального стану  шляхом надання  допомоги
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧАЕС
7
Збереження здоров'я осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, своєчасне та повноцінне лікування постраждалих, ефективний соціальний захист громадян, які проживають на радіоактивно забруднених територіях
Пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у частині  відпуску медикаментів за пільговими  рецептами лікарів  та надання послуг пільгового зубопротезування
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Обласний бюджет
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
140,0
 
 
60,0
152,0
 
 
65,0
162,0
 
70,0
174,0
 
 
75,0
187,0
 
 
80,0
 
815,0
 
 
350,0
Своєчасне забезпечення соціального захисту постраждалих громадян області у частині  відпуску їм медикаментів за пільговими  рецептами лікарів  та надання послуг пільгового зубопротезування
Проведення заходів з метою вшанування ліквідаторів з нагоди Дня учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту, відділ культури та туризму селищної ради
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
100,0
109,0
116,0
124,0
133,0
582,00
Належне вшанування та підтримка учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ВНУТРІШНЬО  ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
8
Інформування ВПО щодо заходів соціального захисту
Проведення роз’яснювальної роботи серед ВПО щодо реалізації політики у сфері соціального захисту населення на території громади
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту, КУ «Центр надання соціальних послуг», ССД, ЦНАП, старости
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Забезпечення доступу ВПО до своєчасного отримання необхідної інформації
 
 
Організація роботи щодо відновлення втрачених документів ВПО
 
Відділ соціального захисту, КУ «Центр надання соціальних послуг», ЦНАП, старости
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Своєчасне вирішення проблемних питань
9
Організація надання соціальних послуг
Ужиття заходів стосовно призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Своєчасне призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО
10
Організація вирішення житлових питань
Улаштування на тимчасове проживання сімей з числа ВПО, забезпечення:
-послуги по наданню харчування
-санітарно-гігієнічні засоби
-харчові набори
-засоби тривалого використання (ковдри, матраци, постільна білизна, рушники тощо)
- господарські товари
-придбання пального для підвозу
2024-2028 роки
Заступник селищного голови, відділ соціального захисту, відділ освіти, молоді та спорту, КУ «Центр надання соціальних послуг», старости
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
261,0
 
 
 
 
160,0
 
 
10,0
 
15,0
 
40,0
 
 
 
 
6,0
 
30,0
283,0
 
 
 
 
174,0
 
 
11,0
 
16,0
 
43,0
 
 
 
 
7,0
 
32,0
303,0
 
 
 
 
186,0
 
 
12,0
 
17,0
 
46,0
 
 
 
 
7,0
 
35,0
325,0
 
 
 
 
199,0
 
 
12,0
 
19,0
 
50,0
 
 
 
 
8,0
 
37,0
347,0
 
 
 
 
213,0
 
 
13,0
 
20,0
 
53,0
 
 
 
 
8,0
 
40,0
1519,0
 
 
 
 
932,0
 
 
  58,0
 
  87,0
 
232,0
 
 
 
 
36,0
 
174,0
Задоволення потреб ВПО в тимчасовому житлі
Формування особових справ для влаштування ВПО  в інтернатні установи системи соціального захисту населення області
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Надання послуг, щодо проживання, харчування та цілодобового медичного обслуговування
Підтримка ветеранів війни, захисників і захисниць України, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців, захисників і захисниць України
11
Соціальна підтримка і допомога ветеранам війни, які захищали незалежність, суверенітет, територіальну цілісність України та інтереси держави у зв’язку з військовою російською агресією проти України та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць
України
Утворення та забезпечення роботи ветеранських просторів (хабів)  для консультування та  надання всіх необхідних послуг ветеранам війни, захисникам і захисницям України, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих, зниклих безвісти) захисників і захисниць України за принципом «єдиного вікна», в т.ч. при центрах надання адміністративних послуг
2024-2028 роки
Заступник селищного голови, ЦНАП, КУ «Центр надання соціальних послуг», відділ соціального захисту, старости, громадські організації, безкоштовна правова допомога(за згодою), Ємільчинській відділ Звягельської філії ЖОЦЗ(за згодою)
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Забезпечення належного інформування ветеранів війни,   захисників і захисниць України, членів   сімей загиблих (померлих, зниклих безвісти) захисників і захисниць України зокрема, соціальної та натуральної, безкоштовної правової (юридичної) підтримки, пошуку роботи тощо
Надання допомоги в оформленні особових справ на отримання пільг житлово-комунальних послуг учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Забезпечення родин загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників і захисниць України додатковими пільгами
Надання матеріальної допомоги родинам загиблих (померлих) захисників/захисниць України з нагоди Державного свята Дня захисників та захисниць України
2024-2028 роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади
300,0
326,0
349,0
374,0
400,0
1749,0
З метою належного вшанування та підтримки родин загиблих (померлих) захисників/захисниць України
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей
Забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Державний бюджет
6078,0
6600,0
7069,0
7571,0
8109,0
35427,0
Реалізація права на житло ветеранами, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, членами родин загиблих (померлих) ветеранів
Вшанування пам’яті та поховання померлих (загиблих) військовослужбовців
13
Забезпечення віддання честі, шани, гідного вшанування пам’яті загиблих (померлих) захисників України
Оплата транспортних послуг
 
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
80,0
87,0
93,0
100,0
106,0
466,0
Належне вшанування загиблих (померлих) захисників/захисниць України
 
 
Придбання  труни
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
80,0
87,0
93,0
100,0
106,0
466,0
Придбання живих  квітів, вінків похоронних з траурною стрічкою
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
40,0
43,0
47,0
50,0
53,0
233,0
Придбання ПММ
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
25,0
27,0
29,0
31,0
33,0
145,0
Копання могили
2024-2028
роки
КП «Водоканал»
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
45,0
49,0
52,0
56,0
60,0
262,0
Забезпечення автотранспортом
2024-2028
роки
Відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ соціального захисту, відділ освіти, молоді та спорту селищної ради
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
Придбання Державних прапорів України з жалобною стрічкою
2024-2028
роки
Відділ соціального захисту
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади, інші джерела не заборонені законодавством
54,0
59,0
63,0
67,0
72,0
315,0
 
 
 
Організація проведення мітингу вшанування пам’яті військовослужбовців
2024-2028
роки
Відділ культури та туризму, перший відділ Звягельського РТЦК та СП
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
 
 
Доставка тіла померлого (загиблого) військовослужбовця
2024-2028
роки
Відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ соціального захисту
Не потребує окремого фінансування
-
-
-
-
-
-
 
 
Додаток 2 до Програми
                                                                                                                                                                                        
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОГРАМИ
 
№ з/п
Назва показника
Одиниця виміру
Вихідні дані на початок дії програми
 
 
 
 
2024 рік
2025 рік
2026 рік
2027 рік
2028 рік
 
1
2
3