платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
ПРОЄКТ "Комплексної програми розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки"
Created with Sketch.
06 червня 2024
Час вийшов
Автор:
Ємільчинська селищна рада
Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини» https://emrada.gov.ua/ та в розділі «Громадська участь» https://emrada.gov.ua/?page_id=495.
Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням https://consult.e-dem.ua/1821755100.
 
Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення:
перший заступник селищного голови (селище Ємільчине, вул.Соборна, 18А, електронна пошта  arh@emrada.gov.ua.)
Ініціатор:
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
Created with Sketch. 58 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Проект нормативно-правового акту
ПРОЄКТ
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки
 
1. Паспорт програми
Комплексна Програма розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки
 
1.
Ініціатор розроблення Програми
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
2.
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми
Розпорядження селищного голови від 08.04.2024року   №25  «Про розроблення Комплексної Програми розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки»
3.
Розробник Програми
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
4.
Відповідальний виконавець Програми
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
5.
Виконавці Програми
Ємільчинська селищна рада, КП "Водоканал" Ємільчинської селищної ради, КП «Благоустрій» Ємільчинської селищної ради
6.
Термін реалізації Програми
2024-2028 роки
7.
Мета Програми
забезпечення сталого функціонування підприємств житлово-комунальної сфери;
утримання та збереження в належному стані всіх об’єктів благоустрою;
покращення стану вулиць та автомобільних доріг комунальної власності.
8.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації  Програми,
всього, тис.грн.:
зокрема:
  • коштів бюджету Ємільчинської селищної
територіальної громади, тис.грн.;
  •  
  • інші джерела, тис.грн..
 
 
 
95685,0
 
 
 
 
89385,0
 
6300,0
9.
Очікувані результати виконання
Підвищення якості житлово-комунального обслуговування населення, рівня якості послуг, що надаються населенню з питного водопостачання та водовідведення;
підвищення безпеки руху пішоходів та транспорту;
забезпечення умов безпечного і комфортного проживання населення в громаді;
збереження існуючої мережі доріг комунальної власності від руйнування;.
10.
Ключові показники ефективності
Поліпшення санітарно-епідемічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження на цій основі захворюваності населення; продовження терміну експлуатації інженерних мереж;
забезпечення сучасним і енергозберігаючим освітленням населених пунктів громади;
поліпшення екологічного, санітарного стану та естетичного вигляду населених пунктів громади;
покращення експлуатаційного стану доріг і вулиць комунальної власності.
 
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Житлово-комунальне господарство.
Житлово-комунальне господарство – це одна з найважливіших галузей в системі життєзабезпечення Ємільчинської територіальної громади. Сучасний стан житлово-комунального господарства селищної громади характеризується значною зношеністю основних фондів, дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для їх розвитку, поновлення, належної експлуатації та обслуговування, недосконалістю структури управління для забезпечення надійного і ефективного функціонування галузі.
Недосконалість системи управління житлово-комунальним господарством призвели до того, що підприємства галузі неспроможні ефективно працювати в ринкових умовах і надавати споживачам послуги належних рівня та якості.
Щорічно зростає вартість енергетичних ресурсів, що призводить до зростання собівартості послуг у сфері житлово-комунального господарства. У свою чергу виконавчий комітет селищної ради, з метою зменшення фінансового навантаження на одержувачів житлово-комунальних послуг на території Ємільчинської селищної ради, які отримують на сім’ю незначний сукупний дохід і разом з цим не мають права на одержання житлових субсидій, затверджує тарифи житлово-комунальним підприємствам у розмірі, нижче економічно-обґрунтованих витрат на виробництво (надання) таких послуг, що призводить до отримання збитків та погіршення фінансового стану виробника та надавача послуг.
Водопровідно-каналізаційне господарство.
Надання послуг з водопостачання та водовідведення здійснює КП «Водоканал» Ємільчинської селищної ради.
Джерелом централізованого питного водопостачання селища є дві свердловини, розташовані на південь від Ємільчиного.
Показники системи питного водопостачання:
Водозабори, _рн.
2
Свердловини, _рн.
2
Потужність водозаборів, _рн. м3/рік
1,01
Кількість водопровідно насосних станцій, шт
2
Проектна потужність водопровідно насосних станцій, _рн. м3/рік
0,2
Фактична потужність водопровідно насосних станцій, _рн. м3/рік
0,1
Кількість насосів, _рн.
4
Кількість водопровідних очисних споруд, _рн.
2
Проектна потужність усіх  водопровідних очисних споруд, _рн. м3/рік
0,2
Фактична потужність усіх  водопровідних очисних споруд, _рн. м3/рік
0,2
Установлена виробнича потужність насосних станцій
І-підйому, тис. м3/добу
2,8
Установлена виробнича потужність очисних споруд, тис. м3/добу
1,0
Установлена виробнича потужність водопроводу,
тис. м3/добу
1,0
 
Централізованим водопостачанням на території громади забезпечене тільки селище Ємільчине. Із загальної кількості житлового фонду селища 2991 домогосподарств централізованим водопостачанням  забезпечені 1829 домогосподарств, що становить 61% від загальної кількості домогосподарств.
 
Показники обсягів піднятої та реалізованої води:
 
2021
2022
2023
Піднято води, _рн. м3/рік
0,11
0,095
0,093
Очищено на очисних спорудах, _рн. м3/рік
0,095
0,090
0,089
Подано води всім споживачам, _рн. м3/рік
0,087
0,080
0,077
Реалізовано води, _рн. м3/рік
0,087
0,080
0,077
Середньодобова подача питної води усім споживачам, тис. м3/добу
0,23
0,22
0,21
Середньодобова подача питної води
населенню, тис. м3/добу
0,20
0,19
0,18
Витрати та втрати води, _рн. м3/рік
0,023
0,015
0,016
Цілодобовим водопостачанням забезпечено тільки 25% населення громади. Решта населення громади користується водою з колодязів.
Загальна протяжність водопровідних мереж становить 42км, в тому числі водоводів – 3,4км.
Показники стану водопровідних мереж:
 
 
2021
2022
2023
Протяжність мереж, км
42
42
42
Протяжність вуличних  мереж, км
38,6
38,6
38,6
Аварійних, км
4,7
4,5
4,3
Замінено мереж, км
0,1
0,2
0,2
Затрачено коштів на заміну мереж (з ПДВ), _рн. грн
0,01
0,03
0,04
Загальна кількість аварій за рік
10
8
9
Незадовільний технічний стан водопровідних мереж селища призводить до вторинного забруднення питної води і загрози виникнення інфекційних захворювань та значних втрат води при транспортуванні.
 
Централізованим водовідведенням на території громади забезпечена центральна частина селища Ємільчине. Із загальної кількості житлового фонду селища 2991 домогосподарств централізованим  водовідведенням забезпечені 820 домогосподарств, що становить 27% від загальної кількості домогосподарств.
Показники стану каналізаційних мереж:
Загальна протяжність мереж, км
5,5
Протяжність аварійних мереж, км
0,9
Кількість насосних станцій, _рн.
4
Кількість насосів, _рн.
4
Проектна потужність усіх НС, _рн. м3/рік
0,04
Фактична потужність усіх НС, _рн. м3/рік
0,04
Кількість очисних споруд систем централізованого водовідведення за потужністю до 0,7 тис. м3/добу
1
Кількість очисних споруд систем централізованого водовідведення за потужністю до 0,7 тис. м3/добу, які потребують реконструкції
1
Проектна потужність усіх  очисних споруд  систем централізованого водовідведення, _рн. м3/рік
0,4
Фактична потужність усіх  очисних споруд  систем централізованого водовідведення, _рн. м3/рік
0,4
Більшість мережі системи водовідведення знаходиться незадовільному стані, що приводить до забруднення навколишнього середовища.
 
Зростання вартості енергетичних ресурсів призводить до зростання собівартості послуг у сфері житлово-комунального господарства. Затвердження виконавчим комітетом селищної ради, тарифів житлово-комунальним підприємствам у розмірі, нижче економічно-обґрунтованих витрат на виробництво (надання) таких послуг, призводить до отримання збитків та погіршення фінансового стану виробника та надавача послуг.
 
Показники витрат електроенергії у системах водопостачання, водовідведення та затверджені тарифи на послуги з водопостачання, водовідведення.
 
2021
2022
2023
Витрати електроенергії у системах водопостачання, _рн. кВт·год/рік
0,21
0,15
0,13
Питомі витрати електроенергії у системах водопостачання, кВт·год/1000 м3 піднятої води
1502
1578
1412
Витрати електроенергії у системах водовідведення, _рн. кВт·год/рік
0,046
0,032
0,033
Питомі витрати електроенергії у системах водовідведення, кВт·год/1000 м3 піднятої води
1517
1066
1100
Тарифи на послуги водопостачання, _рн./м3:
для промисловості
для населення
 
27,54
26,54
 
27,54
26,54
 
35,94
35,94
Рівень відшкодування вартості послуг з водопостачання, %
 
100
 
100
 
100
Тарифи на послуги з водовідведення, _рн./м3
для промисловості
для населення
 
47,21
36,32
 
47,21
36,32
 
49,16
38,26
Рівень відшкодування вартості послуг з водовідведення, %
 
80
 
80
 
80
Зважаючи на викладене вище мережі потребують капітального ремонту. А також нового будівництва мережі водопостачання та водовідведення для збільшення кількості споживачів послуг.
 
Благоустрій.
 
Упродовж останніх років в населених пунктах селищної ради проведена та проводиться значна робота у сфері благоустрою, що включає поточні видатки на прибирання території, вивіз твердих побутових відходів, поточний ремонт та обслуговування вуличного освітлення, оплату за використану електроенергію вуличним освітленням, крім того проведено роботи з встановлення дорожніх знаків, засобів примусового зниження швидкості, нанесення дорожньої розмітки на пішохідних переходах, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, впорядкуванню прибудинкових територій, місць відпочинку, встановленню дитячих та спортивних майданчиків, ремонт доріг і тротуарів та _рн.
На території селищної ради проживає 22 869 осіб, нараховується 10272 двори – забудови житлових будинків та господарських споруд приватного сектору та 43 багатоповерхових житлових будинки.
Надання послуг у сфері поводження з твердими побутовими відходами здійснює КП «Благоустрій» Ємільчинської селищної ради.
Нагальною проблемою для селищної ради залишається збір твердих побутових відходів від населення в населених пунктах громади. На даний час з КП «Благоустрій» заключили договори на вивезення твердих побутових відходів жителі селища Ємільчине, с.Підлуби, с.Руденька та с.Середи.  Встановлені контейнери  для змішаного збирання побутових відходів в селищі Ємільчине та с.Руденька. Здійснюється 1 раз у два тижні подвірна система збирання побутових відходів у селах Середи та Підлуби.  Загалом КП «Благоустрій» укладено 1883 договори на збір твердих побутових відходів, в тому числі 662 договори на багатоквартирні будинки, що становить близько 89% від загальної кількості квартир, та 1221 договорів на садибну житлову забудову, що становить близько 12% від загальної садибної забудови громади. Охоплені  планово-подвірною системою збирання побутових відходів 228 жителі сіл Підлуби та Середи, що становить близько 1% від загальної кількості жителів сіл.  2870 жителів селища Ємільчине та с.Руденька обслуговуються встановленими контейнерами  для змішаного збирання побутових відходів, що становить близько 42% від загальної кількості жителів.
Для охоплення послугою збору твердих побутових відходів від населення в населених пунктах громади необхідне оновлення автопарку та придбання додаткової техніки.
Одна із головних проблем громади – проблема роздільного збору сміття, яка нині актуальна для всіх населених пунктів України.
Для запровадження  роздільного збору сміття необхідно:
- визначитися з підприємством, яке займається первинною переробкою відходів;
- створити умови для сортування ТПВ на стадії збору шляхом придбання спеціальних контейнерів для їх роздільного накопичення;
- створення умов для миття контейнерів шляхом облаштування спеціального майданчика.
Не менш гостро стоїть питання із сміттєзвалищами на території громади. На даний час на території громади функціонує 18 сміттєзвалищ та 1 полігон ТПВ. З них 2 сміттєзвалища в с.Степанівка та с.Рудня-Іванівська потребують закриття та рекультивації.  Придатні для продовження експлуатації в існуючих межах 2 сміттєзвалища в с.Підлуби та с.Тайки та полігон ТПВ в селищі Ємільчине. Решта сміттєзвалищ підлягають частковій рекультивації та експлуатації до вироблення ресурсу.
 
Кладовища громади є комунальною власністю. Порядок функціонування місць поховань визначається виконавчим органом селищної ради. Кладовища селища Ємільчине перебувають у господарському віданні комунального підприємства „Водоканал”. Силами КП «Водоканал» та мешканців селища на кладовищах здійснюється певний ряд робіт по благоустрою, а саме:
  • постійне прибирання проїздів, доріг на території кладовища від опалого листя, снігу;
  • видалення аварійних дерев та чагарників;
  • обрізку зелених насаджень;
  • прибирання території кладовища та вивезення твердих побутових відходів;
  • покіс, згрібання та вивезення трави;
  • ремонт та догляд за огорожею кладовищ.
До благоустрою територій кладовищ в інших населених пунктах залучаються мешканці населених пунктів громади.
 
Вуличне освітлення покликане забезпечити комфортне та безпечне пересування людей у темну пору доби, належний рівень освітлення для водіїв та пішоходів. Кількість світлодіодних світлоточок 1549шт., витрати на утримання однієї світлоточки становлять 167,29грн. Витрати на утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів у 2023 році становили 260,3тис.грн. Загальна протяжність повітряних мереж зовнішнього освітлення населених пунктів громади складає 109,85км, що становить орієнтовно 31% від загальної протяжності вулично-дорожньої мережі населених пунктів громади, що недостатньо для комфортного та безпечного пересування мешканців громади в темну пору доби.
 
Дорожньо-мостове господарство.
 
У зв’язку відсутністю належного фінансування дорожнього господарства експлуатаційний стан доріг на території селищної ради є незадовільним. Найбільш проблемними, що потребують ремонту, є дороги комунальної форми власності та вулиці населених пунктів. Міжремонтні терміни деяких доріг перевищені в 5-10 разів.
Загальна протяжність вулично-дорожньої мережі населених пунктів громади становить 349,55км в тому числі 26,25км мереж з твердим покриттям. На утримання об’єктів  дорожньо-мостового господарства у 2023 році було витрачено 6373,7тис.грн., у 2022 році – 4077,6тис.грн..
Протягом 2023 та 2022 років здійснювався тільки поточний ремонт вулиць та доріг. У 2023 році відремонтовано 4,355тис.м2 доріг на суму 2,05тис.грн., а у 2022: 2,0тис.м2 на суму 0,923тис.грн.
Покращення якості шляхів сполучення  сприятиме соціально-економічному розвитку населених пунктів селищної ради, збільшенню інвестиційної привабливості та розвитку сільського господарства, а також забезпеченню життєво важливих інтересів населення, об’єктів виробництва, підприємств, установ Ємільчинської селищної ради незалежно від форм власності.
 
3. Визначення мети Програми
 
Комплексна програма розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки (далі Програма) створюється для забезпечення комплексного розвитку Ємільчинської територіальної громади у сфері житлово-комунального господарства, а саме:
  • задоволення потреб всіх споживачів у економічно доступних житлово-комунальних послугах належного рівня та якості, що відповідають вимогам державних стандартів; зниження техногенного впливу житлово-комунальної сфери на природні об’єкти; стимулювання економного і раціонального використання ресурсів споживачами;
  • покращення забезпечення населення питною водою нормативної якості, реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування; поліпшення на цій основі стану здоров’я населення; відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання;
  • розвитку дорожнього та зеленого будівництва; благоустрою території громади; надання житлово-комунальних, побутових та ритуальних послуг;
  • збереження мережі автомобільних доріг,  забезпечення ефективного функціонування і безпеки дорожнього руху,   забезпечення транспортної доступності між населеними пунктами, районним та обласним центрами,  запровадження механізму державно-приватного партнерства для реалізації інфраструктурних проектів, співпраця з сільськогосподарськими та іншими підприємствами всіх форм власності.
 
4. Обґрунтування завдань і засобів розв’язання проблеми,
показники результативності
 
Житлово-комунальне господарство селищної ради є багатофункціональним та різноманітним, до нього зокрема входять:
  • системи  водопостачання і водовідведення;
  • прибирання, збір і вивіз твердих побутових відходів;
  • прибирання вулиць;
  •  будівництво, ремонт і прибирання доріг, мостів і тротуарів;
  •  озеленення;
  •  ритуальне обслуговування;
  •  вуличне освітлення.
Протягом багатьох років у сфері житлово-комунального господарства селищної ради накопичувалися проблеми, такі як:
  • збитковість та погіршення фінансового стану підприємств житлово-комунального господарства;
  • аварійність обладнання та мереж систем водопостачання та водовідведення;
  • незадовільний експлуатаційний стан доріг на території селищної ради;
  • збір та утилізація твердих побутових відходів;
  • недостатність вуличного освітлення та _од.
Заходи Програми покликані розв’язати деякі проблеми такі як:
підвищення ефективності управління житлово-комунальним господарством дасть можливість
-           забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства при прозорій економічно-обґрунтованій системі визначення рівня тарифів та адресного соціального захисту населення;
-           здійснити технічне переозброєння житлово-комунального господарства, запровадити інноваційні моделі його розвитку;
-           виконати вимоги нормативно-правових актів, які діють у житлово-комунальній сфері, приймати рішення з питань життєзабезпечення населених пунктів та втілення їх в життя;
 -          надавати фінансову підтримку комунальним підприємствам у сфері житлово- комунальних послуг на поточні та капітальні видатки за рахунок коштів загального фонду селищного бюджету, поточні трансфери підприємствам, оновлення матеріально-технічної бази, основних засобів підприємств, що належать до власності територіальної громади;
-           здійснювати внески до статутного капіталу комунальних підприємств у сфері житлово- комунальних послуг за рахунок бюджету розвитку селищного бюджету як капітальні трансфери підприємств;
-           надавати фінансову підтримку комунальним підприємствам у сфері житлово- комунальних послуг за тарифами, затвердженими рішенням виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради, які є нижчими від економічно обґрунтованих витрат на її виробництво і транспортування;
розвиток  систем водопостачання та водовідведення дасть можливість:
-           попередження забруднення джерел питного водопостачання, облаштування їх відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог;
-           підвищення ефективності та надійності експлуатації систем водопостачання, _одо очистки і водовідведення за рахунок реалізації водоохоронних, технічних, санітарних заходів;
-           удосконалити технології підготовки води на водоочисних станціях, та збільшити контроль за якістю питної води;
утримання об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрій   дасть можливість:
-           забезпечити   утримання     об’єктів          благоустрою  та        житлово-комунальної інфраструктури;
-           проведення робіт з нового будівництва, капітального та поточного ремонту та реконструкції (реставрації) об’єктів благоустрою громади;
-           забезпечення надійної та безперебійної роботи систем вуличного освітлення населених пунктів громади;
-           зменшення енергоємності надання житлово-комунальних послуг;
-         покращення стану вулиць та автомобільних доріг комунальної власності;
-         збереження наявної мережі автомобільних доріг загального користування з доведенням термінів експлуатації дорожнього покриття до міжремонтних строків;
-         розвиток дорожньої інфраструктури та створення безпечних умов дорожнього руху на території селищної ради.
 
 
 
 
5. ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
 
№ з/п
Завдання
Зміст заходів
Термін виконання
 
Виконавці
Джерела фінансування
Обсяги фінансування по роках, тис. _ул..
Очікуваний                                           результат
 
2024
 
2025
 
2026
 
2027
 
2028
 
Всього
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
 
Розділ 1. Житлово-комунальне господарство.
1
Забезпечення ефективного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності
фінансова допомога на поточні видатки
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
400,0
400,0
400,0
400,0
400,0
2000,0
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
 
здійснення внесків до статутного фонду
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
200,0
200,0
200,0
200,0
200,0
1000,0
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
 
фінансова допомога на поповнення обігових коштів на сплату податків і зборів
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
0
50,0
50,0
50,0
50,0
200,0
Уникнення заборгованості по сплаті податків і зборів
 
відшкодування різниці між розміром тарифу та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво КП «Водоканал»
2024-2028 роки
Селищна рада,
КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
680,0
730,0
780,0
830,0
890,0
3910,0
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
 
відшкодування різниці між розміром тарифу та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво КП «Благоустрій»
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
720,0
770,0
820,0
880,0
940,0
4130,0
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
 
Ремонт _ул._ів_ніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємств
0
100,0
200,0
200,0
300,0
800,0
Покращення якості надання послуг комунальним підприємством та зменшення витрат на утримання автопарку
 
Розширення та оновлення інфраструктури системи збирання та перевезення побутових відходів (контейнерні майданчики, контейнери, сміттєвози)
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства, інше
4000,0
250,0
250,0
250,0
250,0
5000,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
2
Розвиток систем водопостачання
Заміна глибинних насосів на артсвердловинах та насосного обладнання на станції очистки води в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
40,0
40,0
40,0
40,0
40,0
200,0
Покращення якості надання послуг
 
Капітальний ремонт резервуарів питної води по _ул.. Військовій та будівництво станції другого підйому на водопровідній мережі в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
0
750,0
450,0
0
0
1200,0
Покращення якості надання послуг
 
Обласний бюджет
0
750,0
450,0
0
0
1200,0
 
 
Державний бюджет
0
1000,0
600,0
0
0
1600,0
 
Придбання засипки до установки знезалізнення води
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
90,0
0
90,0
0
90,0
270,0
Покращення якості питної води
 
Капітальний ремонт магістрального водопроводу по _ул.. 1 Травня в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади
0
0
1000,0
500,0
0
1500,0
Покращення якості надання послуг
 
Обласний бюджет
0
0
1000,0
500,0
0
1500,0
 
Державний бюджет
0
0
1200,0
800,0
0
2000,0
 
 Підготовка матеріалів для отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземні води)
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
15,0
15,0
15,0
15,0
15,0
75,0
Покращення якості надання послуг
 
Будівництво нових та заміна аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
50,0
60,0
70,0
70,0
70,0
320,0
Будівництво водопровідної мережі по _ул.. Базарна,
Незалежності, Лівобережна, пров. Лівобережний
 
Облаштування _ул._ів для водопостачання в населених пунктах громади
2024-2028 роки
Селищна рада
Бюджет громади
0
50,0
50,0
50,0
50,0
200,0
Забезпечення якісною питною водою населення громади
 
3
Розвиток систем водовідведення
Ремонт каналізаційних мереж в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
50,0
50,0
50,0
50,0
50,0
250,0
Покращення якості надання послуг, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Реконструкція каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по _ул.. 1Травня
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
0
1500,0
0
0
0
1500,0
Покращення якості надання послуг
 
Модернізація насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
0
60,0
90,0
90,0
120,0
360,0
Покращення якості надання послуг
 
Капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Водоканал»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
0
1500,0
1000,0
0
0
2500,0
Покращення якості надання послуг
 
Всього:
 
 
 
 
6245,0
8275,0
8805,0
4925,0
3465,0
31715,0
 
 
Розділ 2. Управління побутовими відходами
4
Утримання, експлуатація, закриття та рекультивація полігонів побутових відходів та сміттєзвалищ
Закриття та рекультивація сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
250,0
250,0
350,0
350,0
350,0
1550,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Утримання сміттєзвалищ та полігону ТПВ, які продовжують експлуатуватися до вироблення ресурсу
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
300,0
240,0
200,0
140,0
80,0
960,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об’єктами управління побутовими відходами
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
0
10,0
30,0
15,0
15,0
70,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ в межах населених пунктів
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
25,0
25,0
30,0
30,0
30,0
140,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Розширення кількості населених пунктів, охоплених послугою з управління побутовими відходами
Ведення роз’яснювальної роботи серед населення громади, в тому числі за допомогою соціальних мереж
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Не потребує окремого фінансування
0
0
0
0
0
0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Заключення договорів з населенням громади на послуги управління побутовими відходами
2024-2028 роки
КП «Благоустрій»
Не потребує окремого фінансування
0
0
0
0
0
0
Покращення фінансово- економічного стану комунального підприємства за рахунок збільшення кількості абонентів
 
Впровадження системи роздільного збору відходів
Створення  пунктів контейнерних майданчиків) для роздільного збирання побутових відходів
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства, інше
100,0
100,0
100,0
100,0
100,0
500,0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Організація місць зберігання відсортованих відходів
2024-2028 роки
КП «Благоустрій»
Власні кошти підприємства, інше
30,0
40,0
30,0
0
0
100,0
Забезпечення відновлення сортованих побутових відходів
 
Впровадження системи поводження із небезпечними відходами на комунальних
підприємствах та в закладах і
установах
Укладення договорів на видалення небезпечних відходів
2024-2028 роки
Селищна рада
Не потребує окремого фінансування
0
0
0
0
0
0
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
 
Всього:
 
 
 
 
705,0
665,0
740,0
635,0
575,0
3320,0
 
 
Розділ 3. Утримання і обслуговування об’єктів благоустрою та освітлення
 
Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів благоустрою
Утримання, обслуговування, капітальні та поточні ремонти об’єктів благоустрою
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
6000,0
6500,0
7150,0
7860,0
8650,0
36160,0
Поліпшення
благоустрою та
санітарного стану населених пунктів
 
Заходи з капітального та поточного ремонту, утримання зелених насаджень, штучних споруд та малих архітектурних форм в т.ч. видалення та заміна в повному обсязі засохлих і пошкоджених дерев та кущів, садіння нових дерев і кущів
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
20,0
20,0
30,0
40,0
50,0
160,0
Поліпшення
благоустрою та
санітарного стану населених пунктів
 
Встановлення, ремонт та догляд за автобусними зупинками в населених пунктах громади
2024-2028 роки
Селищна рада
Бюджет громади
60,0
0
0
0
0
60,0
Покращення умов перебування мешканців громади під час очікування автотранспорту загального користування
 
Поточний ремонт огорож та благоустрій кладовищ
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади , власні кошти підприємства
50,0
70,0
100,0
150,0
200,0
570,0
Поліпшення благоустрою та санітарного стану кладовищ
 
Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів освітлення
Утримання, обслуговування, капітальні та поточні ремонти об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
300,0
350,0
400,0
450,0
500,0
2000,0
Освітлення населених пунктів громади у нічний час
 
Капітальний ремонт, поточний ремонт та реконструкція мереж вуличного       освітлення у населених пунктах громади
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
100,0
200,0
400,0
600,0
600,0
1900,0
Освітлення населених пунктів громади у нічний час
 
Всього:
 
 
 
 
6530,0
7140,0
8080,0
9100,0
10000,0
40850,0
 
 
 Розділ 4. Дорожнє господарство
 
Утримання та ремонт автомобільних доріг загального користування
Виконання робіт з реконструкції, капітального та поточного ремонтів комунальних доріг. Експлуатаційне утримання доріг. 
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
2500,0
3000,0
4000,0
4000,0
4000,0
17500,0
Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг
 
Облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, встановлення додаткових  майданчиків для паркування
2024-2028 роки
Селищна рада, КП «Благоустрій»
Бюджет громади, власні кошти підприємства
800,0
800,0
700,0
0
0
2300,0
Покращення умов дорожнього руху
 
Всього:
 
 
 
 
3300,0
3800,0
4700,0
4000,0
4000,0
19800,0
 
 
ВЬОГО:
 
 
 
 
16780,0
19880,0
22325,0
18660,0
18040,0
95685,0
 
 
 
 
 
6. ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОГРАМИ
 
 
з/п
 
Назва показника
 
Одиниця виміру
Вихідні дані на
початок дії програми
виконання програми
 
2024 рік
2025 рік
2026рік
2027рік
2028рік
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Розділ 1. Житлово-комунальне господарство.
Завдання: Забезпечення ефективного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на житлово-комунальне господарство
тис.грн.
 
6000,0
2500,0
2700,0
2810,0
3030,0
ІІ. Показники продукту
1
Кількість комунальних підприємств
од.
2
2
2
2
2
2
2
Кількість відремонтованої автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
од.
5
0
1
1
1
2
3
Кількість придбаної та відремонтованої  техніки  для збору та вивезення ТПВ
од.
3
1
1
1
1
1
4
Оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
од.
122
10
10
10
10
10
ІІІ. Показники ефективності
1
Середні витрати на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства
тис.грн.
 
3000,0
1250,0
1350,0
1405,0
1515,0
2
Середні витрати на ремонт автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
тис.грн.
 
0
160,0
160,0
160,0
320,0
3
Середні витрати на придбання  та  ремонт  техніки  для збору та вивезення ТПВ
тис.грн.
 
3944,0
194,0
194,0
194,0
194,0
4
Середні витрати на оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
тис.грн.
 
56,0
56,0
56,0
56,0
56,0
ІV Показники якості
1
Частка витрат на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства у сфері водопостачання
%
 
49
49
49
49
49
2
Частка витрат на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства у сфері поводження з твердими побутовими відходами
%
 
51
51
51
51
51
3
Рівень витрат на ремонт автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
%
 
0
12
25
25
37
4
Рівень витрат на оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
%
 
80
5
5
5
5
5
Частка оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
%
 
8
8
8
8
8
Завдання: Розвиток систем водопостачання
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на розвиток системи водопостачання
тис.грн.
 
195,0
2665,0
4965,0
1975,0
265,0
ІІ Показники продукту
 
1
Замінено насосного обладнання   на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
од.
6
1
1
1
1
1
2
Відремонтовано резервуарів питної води
од.
2
0
1
1
0
0
3
 
Придбання засипки до установки знезалізнення води
т
 
0,6
0
0,6
0
0,6
4
Капітальний ремонт магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
км
1,95
0
0
1,25
0,7
0
5
Заміна аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
км
4,3
0,2
0,2
0,2
0,2
0,2
ІІІ. Показники ефективності
1
Середні витрати на заміну насосного обладнання   на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
тис.грн.
 
40,0
40,0
40,0
40,0
40,0
2
Середні витрати на ремонт резервуарів питної води
тис.грн.
 
0
2500,0
1500,0
0
0
3
Середні витрати на придбання тонни засипки до установки знезалізнення води
тис.грн./т
 
150,0
0
150,0
0
150,0
4
Середні витрати на капітальний ремонт магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
тис.грн.
 
0
0
3200,0
1800,0
0
5
Середні витрати на заміну аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
тис.грн./км
 
250,0
300,0
350,0
350,0
350,0
ІV Показники якості
1
Відсоток  заміненого насосного обладнання   на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
%
 
17
17
17
17
17
2
Частка відремонтованих резервуарів питної води
%
 
0
63
37
0
0
3
Рівень виконання робіт з  капітального ремонту магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
%
 
0
0
64
36
0
4
Частка заміни аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
%
 
4,6
4,6
4,6
4,6
4,6
Завдання: Розвиток систем водовідведення
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на розвиток системи водовідведення
тис.грн.
 
50,0
3110,0
1140,0
140,0
170,0
ІІ Показники продукту
1
Реконструкція каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
%
 
0
100
0
0
0
2
Модернізація насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
од.
4
0
1
1
1
1
3
Ремонт каналізаційних мереж
км
0,9
0,01
0,01
0,01
0,01
0,01
4
Капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
%
 
0
60
40
0
0
ІІІ. Показники ефективності
1
Середні витрати на реконструкцію каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
тис.грн.
 
0
1500,0
0
0
0
2
Середні витрати на модернізацію насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
тис.грн.
 
0
60,0
90,0
90,0
120,0
3
Середні витрати на ремонт каналізаційних мереж
тис.грн./км
 
5000,0
5000,0
5000,0
5000,0
5000,0
4
Середні витрати на капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
тис.грн.
 
0
1500,0
1000,0
0
0
ІV Показники якості
1
Рівень виконання робіт з  реконструкції каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
%
 
0
100
0
0
0
2
Рівень модернізації насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
%
 
0
25
25
25
25
3
Рівень виконання робіт з    ремонту каналізаційних мереж
%
 
1
1
1
1
1
4
Рівень виконання робіт з    капітального ремонту очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
%
 
0
60
40
0
0
Розділ 2. Управління побутовими відходами
Завдання: Утримання, експлуатація, закриття та рекультивація полігонів побутових відходів та сміттєзвалищ
Завдання: Розширення кількості населених пунктів, охоплених послугою з управління побутовими відходами
Завдання: Впровадження системи роздільного збору відходів
Завдання: Впровадження системи поводження із небезпечними відходами на комунальних підприємствах та в закладах і
установах
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на поводження з твердими побутовими відходами
тис.грн.
 
705,0
665,0
740,0
635,0
575,0
ІІ Показники продукту
1
Закриття та рекультивація сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
од.
18
3
3
4
4
4
2
Експлуатація сміттєзвалищ та полігону ТПВ  до вироблення ресурсу
од.
19
19
16
13
9
5
3
Розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
од.
5
0
1
2
1
1
ІІІ. Показники ефективності
1
Середні витрати на закриття та рекультивацію сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
тис.грн.
 
83,5
83,5
87,5
87,5
87,5
2
Витрати на утримання сміттєзвалищ  до вироблення ресурсу
тис.грн.
 
300,0
240,0
200,0
140,0
80,0
3
Середні витрати на розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
тис.грн./документацію
 
0
10,0
30,0
15,0
15,0
ІV Показники якості
1
Частка сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
%
 
25
47
68
84
100
2
Частка сміттєзвалищ, які продовжують експлуатуватися до вироблення ресурсу
%
 
100
84
68
47
25
3
Рівень розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
%
 
0
5
10
16
26
Розділ 3. Утримання і обслуговування об’єктів благоустрою та освітлення
Завдання: Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів благоустрою
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів благоустрою
тис.грн.
 
6150,0
6765,0
7300,0
8080,0
8940,0
ІІ Показники продукту
 
1
Кількість штатних працівників КП «Благоустрій»
од.
33
33
33
33
33
33
2
Витрати на оплату праці  штатних працівників КП «Благоустрій»
тис.грн.
 
4752,0
5214,0
5742,0
6303,0
6930,0
3
Грейдерування грунтових доріг
тис.грн.
 
133,0
155,0
155,0
178,0
200,0
4
Поглиблення стічних канав
тис.грн.
 
106,0
117,0
127,0
138,0
159,0
5
Асенізаційні послуги
тис.грн.
 
19,0
22,0
22,0
24,0
27,0
6
Послуги спецтехніки
тис.грн.
 
20,0
22,0
24,0
26,0
30,0
7
Встановлення автобусних зупинок в населених пунктах громади
од.
10
1
0
0
0
0
8
Здійснення благоустрою територій кладовищ
од.
52
52
52
52
52
52
ІІІ. Показники ефективності
1
Середні видатки на утримання однієї штатної одиниці
тис.грн.
 
144,0
158,0
174,0
191,0
210,0
2
Середня вартість грейдерування грунтових доріг
тис.грн./год
 
0,6
0,7
0,7
0,8
0,9
3
Середня вартість поглиблення стічних канав
тис.грн./год
 
1,0
1,1
1,2
1,3
1,5
4
Середня вартість надання асенізаційних послуг
тис.грн./год
 
0,7
0,8
0,8
0,9
1,0
5
Середня вартість послуги підгортання сміття спецтехнікою
тис.грн./год
 
1,0
1,1
1,2
1,3
1,5
6
Середня вартість встановлення автобусних зупинок
тис.грн.
 
60,0
0
0
0
0
7
Середні витрати на  благоустрій територій кладовищ
тис.грн./кладовище
 
0,96
1,34
1,92
2,88
3,85
ІV Показники якості
1
Частка витрат на оплату праці  штатних працівників КП «Благоустрій»
%
 
77
77
78
78
77
2
Рівень витрат на послуги грейдерування грунтових доріг, поглиблення стічних канав, асенізаційні послуги,  спецтехніки
%
 
5
5
4
5
6
3
Рівень витрат на інші послуги з благоустрою населених пунктів
%
 
17
17
17
15
15
4
Частка витрат на  благоустрій територій кладовищ
%
 
1
1
1
2
2
Завдання: Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів освітлення
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів освітлення
тис.грн.
 
400,0
550,0
800,0
1050,0
1100,0
ІІ Показники продукту
1
Відремонтовано об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
од.
1556
39
45
51
58
64
2
Відремонтовано мереж вуличного       освітлення у населених пунктах громади
км
109,85
5,8
11,6
23,1
34,7
34,7
ІІІ. Показники ефективності
1
Середня вартість ремонту об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
тис.грн./од.
 
7,7
7,7
7,8
7,7
7,8
 
2
Середня вартість ремонту  мереж вуличного       освітлення у населених пунктах громади
тис.грн./км
 
17,3
17,3
17,3
17,3
17,3
ІV Показники якості
1
Частка відремонтованих об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
%
 
2,5
2,9
3,3
3,7
4,1
2
Частка відремонтованих мереж вуличного       освітлення у населених пунктах громади
%
 
5,3
10,5
21,0
31,6
31,6
 Розділ 4. Дорожнє господарство
Завдання: Утримання та ремонт автомобільних доріг загального користування
І. Показники витрат
1
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів дорожнього господарства
тис.грн.
 
3300,0
3800,0
4700,0
4000,0
4000,0
ІІ Показники продукту
1
Виконано робіт з реконструкції, капітального та поточного ремонтів комунальних доріг
км
349,55
49,9
59,9
79,9
79,9
79,9
2
Облаштовано майданчиків для паркування транспортних засобів
од.
3
1
 
 
 
 
ІІІ. Показники ефективності
1
Середня вартість  поточного ремонту комунальних доріг
тис.грн./км
 
50,1
50,1
50,1
50,1
50,1
2
Середня вартість облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів
тис.грн.
 
800,0
800,0
700,0
0
0
ІV Показники якості
1
Частка відремонтованих доріг комунальної власності
%
 
14,3
17,1
22,8
22,8
22,8
2
Частка облаштованих майданчиків для паркування транспортних засобів
%
 
50
0
0
0
0
 
 
 
 
                  
 
 
 
 
 
 
 
7. Очікувані результати виконання Програми
 
Виконання завдань Програми дасть можливість:
-           забезпечити сталу та ефективну роботу підприємств житлово-комунального господарства, підвищити безпеку систем життєзабезпечення населених пунктів та комфортність умов проживання громадян;
-           зменшити критичний рівень зносу основних фондів у житлово-комунальному комплексі, зменшити витрати та втрати на виробництво житлово-комунальних послуг;
-           забезпечити надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості, відповідно до вимог національних стандартів, нормативів і правил;
-           досягти оптимального співвідношення рівня доходів населення і їх витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
-           підвищити рівень якості послуг, що надаються населенню з питного водопостачання та водовідведення;
-           поліпшити санітарно-епідемічну ситуацію щодо забезпечення питною водою та знизити на цій основі захворюваності населення;
-           забезпечити охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення;
-           впровадити на підприємствах питного водопостачання та водовідведення сучасні технології, матеріали, реагенти, обладнання тощо;
-           знизити витрати матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання та водовідведення;
-           підвищити     безпеку          руху пішоходів         та        транспорту;
-           продовжити термін експлуатації інженерних мереж, гідроспоруд, пам’ятників тощо;
-           забезпечити сучасне і енергозберігаюче освітлення населених пунктів громади;
-           поліпшити екологічний, санітарний стан та естетичний вигляд населених пунктів громади;
-           покращити транспортний, пішохідний зв’язок та безпеку дорожнього руху;
-           покращити експлуатаційний стан доріг і вулиць комунальної власності;
-           сприяти безперешкодному доступу осіб з інвалідністю та інших _ало мобільних груп населення до об’єктів дорожньої інфраструктури.
 
 
8. Обсяги та джерела фінансування Програми.
 
тис.грн.
Обсяг коштів, що пропонується залучити на
виконання програми
Етапи виконання програми
 
Всього витрат на виконання програми
2024 рік
2025 рік
2026 рік
2027 рік
2028 рік
1
2
3
4
5
6
7
Обсяг коштів, всього,
зокрема:
16780,0
19880,0
22325,0
18660,0
18040,0
95685,0
державний бюджет
0
1000,0
1800,0
800,0
0
3600,0
обласний бюджет
0
750,0
1450,0
500,0
0
2700,0
Бюджет Ємільчинської селищної
територіальної громади
16780,0
18130,0
19075,0
17360,0
18040,0
89385,0
інші джерела
 
 
 
 
 
 
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів селищного, обласного, державного бюджетів, та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
 
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням селищної ради при прийнятті селищного бюджету, з урахуванням його фінансових можливостей на відповідний рік. Обсяги видатків на реалізацію Програми можуть коригуватися протягом року.
 
 
9. Строки та етапи виконання Програми
 
Реалізація Комплексної Програми розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради розрахована на  2024-2028 роки.
 
10. Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
         Контроль за ходом виконання Програми покладається на заступника селищного голови згідно з розподілом обов’язків.
         Моніторинг виконання Програми здійснюється заступником селищного голови та  профільними фахівцями виконавчих органів селищної ради. Виконавці, зазначені у Програмі, повинні забезпечити виконання затверджених заходів та інформувати заступника селищного голови та профільних фахівців виконавчих органів селищної ради про хід виконання заходів  раз на рік до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом. Профільні фахівці виконавчих органів селищної ради здійснюють аналіз стану виконання заходів Програми та подають до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, інформацію про стан і результати виконання заходів Програми до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.
          Після закінчення терміну реалізації Програми профільний фахівець виконавчих органів селищної ради у місячний строк складає підсумковий звіт про результати її виконання та подає його до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, фінансовому відділу Ємільчинської селищної ради.
           Щорічний і підсумковий звіти  виконання Програми вноситься на розгляд виконавчому комітету Ємільчинської селищної ради з прийняттям відповідного рішення щодо її результативності, після чого - Ємільчинською селищною радою.
            Профільними фахівцями виконавчих органів селищної ради щороку здійснює обґрунтована оцінка результатів виконання Програми та, у разі потреби, розробляються пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань (виключення окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт), уточнення окремих заходів і завдань. Обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців тощо.
     
 
Перший заступник
селищного голови
 
Олександр РОМАНЮК
 
 
РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро

Людмила Шевчук
Головний спеціаліст апарату селищної ради
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому