1.
|
Ініціатор розроблення Програми
|
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
|
2.
|
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми
|
Розпорядження селищного голови від 08.04.2024року №25 «Про розроблення Комплексної Програми розвитку житлово-комунального господарства Ємільчинської селищної ради на 2024-2028 роки»
|
3.
|
Розробник Програми
|
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
|
4.
|
Відповідальний виконавець Програми
|
Заступник селищного голови згідно з розподілом обов’язків
|
5.
|
Виконавці Програми
|
Ємільчинська селищна рада, КП "Водоканал" Ємільчинської селищної ради, КП «Благоустрій» Ємільчинської селищної ради
|
6.
|
Термін реалізації Програми
|
2024-2028 роки
|
7.
|
Мета Програми
|
забезпечення сталого функціонування підприємств житлово-комунальної сфери;
утримання та збереження в належному стані всіх об’єктів благоустрою;
покращення стану вулиць та автомобільних доріг комунальної власності.
|
8.
|
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми,
всього, тис.грн.:
зокрема:
територіальної громади, тис.грн.;
|
95685,0
89385,0
6300,0
|
9.
|
Очікувані результати виконання
|
Підвищення якості житлово-комунального обслуговування населення, рівня якості послуг, що надаються населенню з питного водопостачання та водовідведення;
підвищення безпеки руху пішоходів та транспорту;
забезпечення умов безпечного і комфортного проживання населення в громаді;
збереження існуючої мережі доріг комунальної власності від руйнування;.
|
10.
|
Ключові показники ефективності
|
Поліпшення санітарно-епідемічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження на цій основі захворюваності населення; продовження терміну експлуатації інженерних мереж;
забезпечення сучасним і енергозберігаючим освітленням населених пунктів громади;
поліпшення екологічного, санітарного стану та естетичного вигляду населених пунктів громади;
покращення експлуатаційного стану доріг і вулиць комунальної власності.
|
Водозабори, _рн.
|
2
|
Свердловини, _рн.
|
2
|
Потужність водозаборів, _рн. м3/рік
|
1,01
|
Кількість водопровідно насосних станцій, шт
|
2
|
Проектна потужність водопровідно насосних станцій, _рн. м3/рік
|
0,2
|
Фактична потужність водопровідно насосних станцій, _рн. м3/рік
|
0,1
|
Кількість насосів, _рн.
|
4
|
Кількість водопровідних очисних споруд, _рн.
|
2
|
Проектна потужність усіх водопровідних очисних споруд, _рн. м3/рік
|
0,2
|
Фактична потужність усіх водопровідних очисних споруд, _рн. м3/рік
|
0,2
|
Установлена виробнича потужність насосних станцій
І-підйому, тис. м3/добу
|
2,8
|
Установлена виробнича потужність очисних споруд, тис. м3/добу
|
1,0
|
Установлена виробнича потужність водопроводу,
тис. м3/добу
|
1,0
|
|
2021
|
2022
|
2023
|
Піднято води, _рн. м3/рік
|
0,11
|
0,095
|
0,093
|
Очищено на очисних спорудах, _рн. м3/рік
|
0,095
|
0,090
|
0,089
|
Подано води всім споживачам, _рн. м3/рік
|
0,087
|
0,080
|
0,077
|
Реалізовано води, _рн. м3/рік
|
0,087
|
0,080
|
0,077
|
Середньодобова подача питної води усім споживачам, тис. м3/добу
|
0,23
|
0,22
|
0,21
|
Середньодобова подача питної води
населенню, тис. м3/добу
|
0,20
|
0,19
|
0,18
|
Витрати та втрати води, _рн. м3/рік
|
0,023
|
0,015
|
0,016
|
|
2021
|
2022
|
2023
|
Протяжність мереж, км
|
42
|
42
|
42
|
Протяжність вуличних мереж, км
|
38,6
|
38,6
|
38,6
|
Аварійних, км
|
4,7
|
4,5
|
4,3
|
Замінено мереж, км
|
0,1
|
0,2
|
0,2
|
Затрачено коштів на заміну мереж (з ПДВ), _рн. грн
|
0,01
|
0,03
|
0,04
|
Загальна кількість аварій за рік
|
10
|
8
|
9
|
Загальна протяжність мереж, км
|
5,5
|
Протяжність аварійних мереж, км
|
0,9
|
Кількість насосних станцій, _рн.
|
4
|
Кількість насосів, _рн.
|
4
|
Проектна потужність усіх НС, _рн. м3/рік
|
0,04
|
Фактична потужність усіх НС, _рн. м3/рік
|
0,04
|
Кількість очисних споруд систем централізованого водовідведення за потужністю до 0,7 тис. м3/добу
|
1
|
Кількість очисних споруд систем централізованого водовідведення за потужністю до 0,7 тис. м3/добу, які потребують реконструкції
|
1
|
Проектна потужність усіх очисних споруд систем централізованого водовідведення, _рн. м3/рік
|
0,4
|
Фактична потужність усіх очисних споруд систем централізованого водовідведення, _рн. м3/рік
|
0,4
|
|
2021
|
2022
|
2023
|
Витрати електроенергії у системах водопостачання, _рн. кВт·год/рік
|
0,21
|
0,15
|
0,13
|
Питомі витрати електроенергії у системах водопостачання, кВт·год/1000 м3 піднятої води
|
1502
|
1578
|
1412
|
Витрати електроенергії у системах водовідведення, _рн. кВт·год/рік
|
0,046
|
0,032
|
0,033
|
Питомі витрати електроенергії у системах водовідведення, кВт·год/1000 м3 піднятої води
|
1517
|
1066
|
1100
|
Тарифи на послуги водопостачання, _рн./м3:
для промисловості
для населення
|
27,54
26,54
|
27,54
26,54
|
35,94
35,94
|
Рівень відшкодування вартості послуг з водопостачання, %
|
100
|
100
|
100
|
Тарифи на послуги з водовідведення, _рн./м3
для промисловості
для населення
|
47,21
36,32
|
47,21
36,32
|
49,16
38,26
|
Рівень відшкодування вартості послуг з водовідведення, %
|
80
|
80
|
80
|
№ з/п
|
Завдання
|
Зміст заходів
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
Джерела фінансування
|
Обсяги фінансування по роках, тис. _ул..
|
Очікуваний результат
|
|
|||||
2024
|
2025
|
2026
|
2027
|
2028
|
Всього
|
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
|
Розділ 1. Житлово-комунальне господарство.
|
|||||||||||||
1
|
Забезпечення ефективного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності
|
фінансова допомога на поточні видатки
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
400,0
|
400,0
|
400,0
|
400,0
|
400,0
|
2000,0
|
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
|
|
здійснення внесків до статутного фонду
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
200,0
|
200,0
|
200,0
|
200,0
|
200,0
|
1000,0
|
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
|
|
||
фінансова допомога на поповнення обігових коштів на сплату податків і зборів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал», КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
200,0
|
Уникнення заборгованості по сплаті податків і зборів
|
|
||
відшкодування різниці між розміром тарифу та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво КП «Водоканал»
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада,
КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
680,0
|
730,0
|
780,0
|
830,0
|
890,0
|
3910,0
|
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
|
|
||
відшкодування різниці між розміром тарифу та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво КП «Благоустрій»
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
720,0
|
770,0
|
820,0
|
880,0
|
940,0
|
4130,0
|
Покращення фінансово- економічного стану комунальних підприємств
|
|
||
Ремонт _ул._ів_ніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємств
|
0
|
100,0
|
200,0
|
200,0
|
300,0
|
800,0
|
Покращення якості надання послуг комунальним підприємством та зменшення витрат на утримання автопарку
|
|
||
Розширення та оновлення інфраструктури системи збирання та перевезення побутових відходів (контейнерні майданчики, контейнери, сміттєвози)
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства, інше
|
4000,0
|
250,0
|
250,0
|
250,0
|
250,0
|
5000,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
||
2
|
Розвиток систем водопостачання
|
Заміна глибинних насосів на артсвердловинах та насосного обладнання на станції очистки води в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
200,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
Капітальний ремонт резервуарів питної води по _ул.. Військовій та будівництво станції другого підйому на водопровідній мережі в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
0
|
750,0
|
450,0
|
0
|
0
|
1200,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Обласний бюджет
|
0
|
750,0
|
450,0
|
0
|
0
|
1200,0
|
|
|
|||||
Державний бюджет
|
0
|
1000,0
|
600,0
|
0
|
0
|
1600,0
|
|
||||||
Придбання засипки до установки знезалізнення води
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
90,0
|
0
|
90,0
|
0
|
90,0
|
270,0
|
Покращення якості питної води
|
|
||
Капітальний ремонт магістрального водопроводу по _ул.. 1 Травня в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади
|
0
|
0
|
1000,0
|
500,0
|
0
|
1500,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Обласний бюджет
|
0
|
0
|
1000,0
|
500,0
|
0
|
1500,0
|
|
||||||
Державний бюджет
|
0
|
0
|
1200,0
|
800,0
|
0
|
2000,0
|
|
||||||
Підготовка матеріалів для отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземні води)
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
15,0
|
15,0
|
15,0
|
15,0
|
15,0
|
75,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Будівництво нових та заміна аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
50,0
|
60,0
|
70,0
|
70,0
|
70,0
|
320,0
|
Будівництво водопровідної мережі по _ул.. Базарна,
Незалежності, Лівобережна, пров. Лівобережний
|
|
||
Облаштування _ул._ів для водопостачання в населених пунктах громади
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада
|
Бюджет громади
|
0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
200,0
|
Забезпечення якісною питною водою населення громади
|
|
||
3
|
Розвиток систем водовідведення
|
Ремонт каналізаційних мереж в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
50,0
|
250,0
|
Покращення якості надання послуг, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
Реконструкція каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по _ул.. 1Травня
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
0
|
1500,0
|
0
|
0
|
0
|
1500,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Модернізація насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
0
|
60,0
|
90,0
|
90,0
|
120,0
|
360,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Водоканал»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
0
|
1500,0
|
1000,0
|
0
|
0
|
2500,0
|
Покращення якості надання послуг
|
|
||
Всього:
|
|
|
|
|
6245,0
|
8275,0
|
8805,0
|
4925,0
|
3465,0
|
31715,0
|
|
|
|
Розділ 2. Управління побутовими відходами
|
|||||||||||||
4
|
Утримання, експлуатація, закриття та рекультивація полігонів побутових відходів та сміттєзвалищ
|
Закриття та рекультивація сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
250,0
|
250,0
|
350,0
|
350,0
|
350,0
|
1550,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
Утримання сміттєзвалищ та полігону ТПВ, які продовжують експлуатуватися до вироблення ресурсу
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
300,0
|
240,0
|
200,0
|
140,0
|
80,0
|
960,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
||
Розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об’єктами управління побутовими відходами
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
0
|
10,0
|
30,0
|
15,0
|
15,0
|
70,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
||
Ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ в межах населених пунктів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
25,0
|
25,0
|
30,0
|
30,0
|
30,0
|
140,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
||
Розширення кількості населених пунктів, охоплених послугою з управління побутовими відходами
|
Ведення роз’яснювальної роботи серед населення громади, в тому числі за допомогою соціальних мереж
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Не потребує окремого фінансування
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
|
Заключення договорів з населенням громади на послуги управління побутовими відходами
|
2024-2028 роки
|
КП «Благоустрій»
|
Не потребує окремого фінансування
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Покращення фінансово- економічного стану комунального підприємства за рахунок збільшення кількості абонентів
|
|
||
Впровадження системи роздільного збору відходів
|
Створення пунктів контейнерних майданчиків) для роздільного збирання побутових відходів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства, інше
|
100,0
|
100,0
|
100,0
|
100,0
|
100,0
|
500,0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
|
Організація місць зберігання відсортованих відходів
|
2024-2028 роки
|
КП «Благоустрій»
|
Власні кошти підприємства, інше
|
30,0
|
40,0
|
30,0
|
0
|
0
|
100,0
|
Забезпечення відновлення сортованих побутових відходів
|
|
||
Впровадження системи поводження із небезпечними відходами на комунальних
підприємствах та в закладах і
установах
|
Укладення договорів на видалення небезпечних відходів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада
|
Не потребує окремого фінансування
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Покращення екологічного стану громади, зменшення забруднення навколишнього середовища
|
|
|
Всього:
|
|
|
|
|
705,0
|
665,0
|
740,0
|
635,0
|
575,0
|
3320,0
|
|
|
|
Розділ 3. Утримання і обслуговування об’єктів благоустрою та освітлення
|
|||||||||||||
|
Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів благоустрою
|
Утримання, обслуговування, капітальні та поточні ремонти об’єктів благоустрою
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
6000,0
|
6500,0
|
7150,0
|
7860,0
|
8650,0
|
36160,0
|
Поліпшення
благоустрою та
санітарного стану населених пунктів
|
|
Заходи з капітального та поточного ремонту, утримання зелених насаджень, штучних споруд та малих архітектурних форм в т.ч. видалення та заміна в повному обсязі засохлих і пошкоджених дерев та кущів, садіння нових дерев і кущів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
20,0
|
20,0
|
30,0
|
40,0
|
50,0
|
160,0
|
Поліпшення
благоустрою та
санітарного стану населених пунктів
|
|
||
Встановлення, ремонт та догляд за автобусними зупинками в населених пунктах громади
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада
|
Бюджет громади
|
60,0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
60,0
|
Покращення умов перебування мешканців громади під час очікування автотранспорту загального користування
|
|
||
Поточний ремонт огорож та благоустрій кладовищ
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади , власні кошти підприємства
|
50,0
|
70,0
|
100,0
|
150,0
|
200,0
|
570,0
|
Поліпшення благоустрою та санітарного стану кладовищ
|
|
||
Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів освітлення
|
Утримання, обслуговування, капітальні та поточні ремонти об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
300,0
|
350,0
|
400,0
|
450,0
|
500,0
|
2000,0
|
Освітлення населених пунктів громади у нічний час
|
|
|
Капітальний ремонт, поточний ремонт та реконструкція мереж вуличного освітлення у населених пунктах громади
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
100,0
|
200,0
|
400,0
|
600,0
|
600,0
|
1900,0
|
Освітлення населених пунктів громади у нічний час
|
|
||
Всього:
|
|
|
|
|
6530,0
|
7140,0
|
8080,0
|
9100,0
|
10000,0
|
40850,0
|
|
|
|
Розділ 4. Дорожнє господарство
|
|||||||||||||
|
Утримання та ремонт автомобільних доріг загального користування
|
Виконання робіт з реконструкції, капітального та поточного ремонтів комунальних доріг. Експлуатаційне утримання доріг.
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
2500,0
|
3000,0
|
4000,0
|
4000,0
|
4000,0
|
17500,0
|
Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг
|
|
Облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, встановлення додаткових майданчиків для паркування
|
2024-2028 роки
|
Селищна рада, КП «Благоустрій»
|
Бюджет громади, власні кошти підприємства
|
800,0
|
800,0
|
700,0
|
0
|
0
|
2300,0
|
Покращення умов дорожнього руху
|
|
||
Всього:
|
|
|
|
|
3300,0
|
3800,0
|
4700,0
|
4000,0
|
4000,0
|
19800,0
|
|
|
|
ВЬОГО:
|
|
|
|
|
16780,0
|
19880,0
|
22325,0
|
18660,0
|
18040,0
|
95685,0
|
|
|
№ з/п
|
Назва показника
|
Одиниця виміру
|
Вихідні дані на
початок дії програми
|
виконання програми
|
||||
2024 рік
|
2025 рік
|
2026рік
|
2027рік
|
2028рік
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
Розділ 1. Житлово-комунальне господарство.
|
||||||||
Завдання: Забезпечення ефективного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на житлово-комунальне господарство
|
тис.грн.
|
|
6000,0
|
2500,0
|
2700,0
|
2810,0
|
3030,0
|
ІІ. Показники продукту
|
||||||||
1
|
Кількість комунальних підприємств
|
од.
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Кількість відремонтованої автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
|
од.
|
5
|
0
|
1
|
1
|
1
|
2
|
3
|
Кількість придбаної та відремонтованої техніки для збору та вивезення ТПВ
|
од.
|
3
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
4
|
Оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
|
од.
|
122
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середні витрати на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства
|
тис.грн.
|
|
3000,0
|
1250,0
|
1350,0
|
1405,0
|
1515,0
|
2
|
Середні витрати на ремонт автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
|
тис.грн.
|
|
0
|
160,0
|
160,0
|
160,0
|
320,0
|
3
|
Середні витрати на придбання та ремонт техніки для збору та вивезення ТПВ
|
тис.грн.
|
|
3944,0
|
194,0
|
194,0
|
194,0
|
194,0
|
4
|
Середні витрати на оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
|
тис.грн.
|
|
56,0
|
56,0
|
56,0
|
56,0
|
56,0
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Частка витрат на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства у сфері водопостачання
|
%
|
|
49
|
49
|
49
|
49
|
49
|
2
|
Частка витрат на забезпечення ефективного управління підприємствами житлово-комунального господарства у сфері поводження з твердими побутовими відходами
|
%
|
|
51
|
51
|
51
|
51
|
51
|
3
|
Рівень витрат на ремонт автотехніки для роботи по обслуговуванню централізованого водопостачання та водовідведення
|
%
|
|
0
|
12
|
25
|
25
|
37
|
4
|
Рівень витрат на оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
|
%
|
|
80
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
Частка оновлення інфраструктури системи збирання побутових відходів
|
%
|
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
Завдання: Розвиток систем водопостачання
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на розвиток системи водопостачання
|
тис.грн.
|
|
195,0
|
2665,0
|
4965,0
|
1975,0
|
265,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Замінено насосного обладнання на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
|
од.
|
6
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Відремонтовано резервуарів питної води
|
од.
|
2
|
0
|
1
|
1
|
0
|
0
|
3
|
Придбання засипки до установки знезалізнення води
|
т
|
|
0,6
|
0
|
0,6
|
0
|
0,6
|
4
|
Капітальний ремонт магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
|
км
|
1,95
|
0
|
0
|
1,25
|
0,7
|
0
|
5
|
Заміна аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
|
км
|
4,3
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середні витрати на заміну насосного обладнання на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
|
тис.грн.
|
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
40,0
|
2
|
Середні витрати на ремонт резервуарів питної води
|
тис.грн.
|
|
0
|
2500,0
|
1500,0
|
0
|
0
|
3
|
Середні витрати на придбання тонни засипки до установки знезалізнення води
|
тис.грн./т
|
|
150,0
|
0
|
150,0
|
0
|
150,0
|
4
|
Середні витрати на капітальний ремонт магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
|
тис.грн.
|
|
0
|
0
|
3200,0
|
1800,0
|
0
|
5
|
Середні витрати на заміну аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
|
тис.грн./км
|
|
250,0
|
300,0
|
350,0
|
350,0
|
350,0
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Відсоток заміненого насосного обладнання на станції очистки води та глибинних насосів на артсвердловинах в селищі Ємільчине
|
%
|
|
17
|
17
|
17
|
17
|
17
|
2
|
Частка відремонтованих резервуарів питної води
|
%
|
|
0
|
63
|
37
|
0
|
0
|
3
|
Рівень виконання робіт з капітального ремонту магістрального водопроводу по вул. 1 Травня в селищі Ємільчине
|
%
|
|
0
|
0
|
64
|
36
|
0
|
4
|
Частка заміни аварійних ділянок водопровідної мережі в селищі Ємільчине
|
%
|
|
4,6
|
4,6
|
4,6
|
4,6
|
4,6
|
Завдання: Розвиток систем водовідведення
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на розвиток системи водовідведення
|
тис.грн.
|
|
50,0
|
3110,0
|
1140,0
|
140,0
|
170,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Реконструкція каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
|
%
|
|
0
|
100
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Модернізація насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
|
од.
|
4
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
3
|
Ремонт каналізаційних мереж
|
км
|
0,9
|
0,01
|
0,01
|
0,01
|
0,01
|
0,01
|
4
|
Капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
|
%
|
|
0
|
60
|
40
|
0
|
0
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середні витрати на реконструкцію каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
|
тис.грн.
|
|
0
|
1500,0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Середні витрати на модернізацію насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
|
тис.грн.
|
|
0
|
60,0
|
90,0
|
90,0
|
120,0
|
3
|
Середні витрати на ремонт каналізаційних мереж
|
тис.грн./км
|
|
5000,0
|
5000,0
|
5000,0
|
5000,0
|
5000,0
|
4
|
Середні витрати на капітальний ремонт очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
|
тис.грн.
|
|
0
|
1500,0
|
1000,0
|
0
|
0
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Рівень виконання робіт з реконструкції каналізаційного колектора Д 500 мм в селищі Ємільчине по вул. 1Травня
|
%
|
|
0
|
100
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Рівень модернізації насосного обладнання на каналізаційно-насосних станціях в селищі Ємільчине
|
%
|
|
0
|
25
|
25
|
25
|
25
|
3
|
Рівень виконання робіт з ремонту каналізаційних мереж
|
%
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
4
|
Рівень виконання робіт з капітального ремонту очисних споруд каналізації в селищі Ємільчине
|
%
|
|
0
|
60
|
40
|
0
|
0
|
Розділ 2. Управління побутовими відходами
|
||||||||
Завдання: Утримання, експлуатація, закриття та рекультивація полігонів побутових відходів та сміттєзвалищ
Завдання: Розширення кількості населених пунктів, охоплених послугою з управління побутовими відходами
Завдання: Впровадження системи роздільного збору відходів
Завдання: Впровадження системи поводження із небезпечними відходами на комунальних підприємствах та в закладах і
установах
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на поводження з твердими побутовими відходами
|
тис.грн.
|
|
705,0
|
665,0
|
740,0
|
635,0
|
575,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Закриття та рекультивація сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
|
од.
|
18
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
2
|
Експлуатація сміттєзвалищ та полігону ТПВ до вироблення ресурсу
|
од.
|
19
|
19
|
16
|
13
|
9
|
5
|
3
|
Розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
|
од.
|
5
|
0
|
1
|
2
|
1
|
1
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середні витрати на закриття та рекультивацію сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
|
тис.грн.
|
|
83,5
|
83,5
|
87,5
|
87,5
|
87,5
|
2
|
Витрати на утримання сміттєзвалищ до вироблення ресурсу
|
тис.грн.
|
|
300,0
|
240,0
|
200,0
|
140,0
|
80,0
|
3
|
Середні витрати на розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
|
тис.грн./документацію
|
|
0
|
10,0
|
30,0
|
15,0
|
15,0
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Частка сміттєзвалищ, які виробили свій ресурс
|
%
|
|
25
|
47
|
68
|
84
|
100
|
2
|
Частка сміттєзвалищ, які продовжують експлуатуватися до вироблення ресурсу
|
%
|
|
100
|
84
|
68
|
47
|
25
|
3
|
Рівень розроблення документації на земельні ділянки під сміттєзвалищами та іншими об'єктами управління побутовими відходами
|
%
|
|
0
|
5
|
10
|
16
|
26
|
Розділ 3. Утримання і обслуговування об’єктів благоустрою та освітлення
|
||||||||
Завдання: Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів благоустрою
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів благоустрою
|
тис.грн.
|
|
6150,0
|
6765,0
|
7300,0
|
8080,0
|
8940,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Кількість штатних працівників КП «Благоустрій»
|
од.
|
33
|
33
|
33
|
33
|
33
|
33
|
2
|
Витрати на оплату праці штатних працівників КП «Благоустрій»
|
тис.грн.
|
|
4752,0
|
5214,0
|
5742,0
|
6303,0
|
6930,0
|
3
|
Грейдерування грунтових доріг
|
тис.грн.
|
|
133,0
|
155,0
|
155,0
|
178,0
|
200,0
|
4
|
Поглиблення стічних канав
|
тис.грн.
|
|
106,0
|
117,0
|
127,0
|
138,0
|
159,0
|
5
|
Асенізаційні послуги
|
тис.грн.
|
|
19,0
|
22,0
|
22,0
|
24,0
|
27,0
|
6
|
Послуги спецтехніки
|
тис.грн.
|
|
20,0
|
22,0
|
24,0
|
26,0
|
30,0
|
7
|
Встановлення автобусних зупинок в населених пунктах громади
|
од.
|
10
|
1
|
0
|
0
|
0
|
0
|
8
|
Здійснення благоустрою територій кладовищ
|
од.
|
52
|
52
|
52
|
52
|
52
|
52
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середні видатки на утримання однієї штатної одиниці
|
тис.грн.
|
|
144,0
|
158,0
|
174,0
|
191,0
|
210,0
|
2
|
Середня вартість грейдерування грунтових доріг
|
тис.грн./год
|
|
0,6
|
0,7
|
0,7
|
0,8
|
0,9
|
3
|
Середня вартість поглиблення стічних канав
|
тис.грн./год
|
|
1,0
|
1,1
|
1,2
|
1,3
|
1,5
|
4
|
Середня вартість надання асенізаційних послуг
|
тис.грн./год
|
|
0,7
|
0,8
|
0,8
|
0,9
|
1,0
|
5
|
Середня вартість послуги підгортання сміття спецтехнікою
|
тис.грн./год
|
|
1,0
|
1,1
|
1,2
|
1,3
|
1,5
|
6
|
Середня вартість встановлення автобусних зупинок
|
тис.грн.
|
|
60,0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
7
|
Середні витрати на благоустрій територій кладовищ
|
тис.грн./кладовище
|
|
0,96
|
1,34
|
1,92
|
2,88
|
3,85
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Частка витрат на оплату праці штатних працівників КП «Благоустрій»
|
%
|
|
77
|
77
|
78
|
78
|
77
|
2
|
Рівень витрат на послуги грейдерування грунтових доріг, поглиблення стічних канав, асенізаційні послуги, спецтехніки
|
%
|
|
5
|
5
|
4
|
5
|
6
|
3
|
Рівень витрат на інші послуги з благоустрою населених пунктів
|
%
|
|
17
|
17
|
17
|
15
|
15
|
4
|
Частка витрат на благоустрій територій кладовищ
|
%
|
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
Завдання: Заходи по утриманню і обслуговуванню об’єктів освітлення
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів освітлення
|
тис.грн.
|
|
400,0
|
550,0
|
800,0
|
1050,0
|
1100,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Відремонтовано об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
|
од.
|
1556
|
39
|
45
|
51
|
58
|
64
|
2
|
Відремонтовано мереж вуличного освітлення у населених пунктах громади
|
км
|
109,85
|
5,8
|
11,6
|
23,1
|
34,7
|
34,7
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середня вартість ремонту об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
|
тис.грн./од.
|
|
7,7
|
7,7
|
7,8
|
7,7
|
7,8
|
2
|
Середня вартість ремонту мереж вуличного освітлення у населених пунктах громади
|
тис.грн./км
|
|
17,3
|
17,3
|
17,3
|
17,3
|
17,3
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Частка відремонтованих об’єктів вуличного освітлення населених пунктів
|
%
|
|
2,5
|
2,9
|
3,3
|
3,7
|
4,1
|
2
|
Частка відремонтованих мереж вуличного освітлення у населених пунктах громади
|
%
|
|
5,3
|
10,5
|
21,0
|
31,6
|
31,6
|
Розділ 4. Дорожнє господарство
|
||||||||
Завдання: Утримання та ремонт автомобільних доріг загального користування
|
||||||||
І. Показники витрат
|
||||||||
1
|
Обсяги витрат на утримання і обслуговування об’єктів дорожнього господарства
|
тис.грн.
|
|
3300,0
|
3800,0
|
4700,0
|
4000,0
|
4000,0
|
ІІ Показники продукту
|
||||||||
1
|
Виконано робіт з реконструкції, капітального та поточного ремонтів комунальних доріг
|
км
|
349,55
|
49,9
|
59,9
|
79,9
|
79,9
|
79,9
|
2
|
Облаштовано майданчиків для паркування транспортних засобів
|
од.
|
3
|
1
|
|
|
|
|
ІІІ. Показники ефективності
|
||||||||
1
|
Середня вартість поточного ремонту комунальних доріг
|
тис.грн./км
|
|
50,1
|
50,1
|
50,1
|
50,1
|
50,1
|
2
|
Середня вартість облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів
|
тис.грн.
|
|
800,0
|
800,0
|
700,0
|
0
|
0
|
ІV Показники якості
|
||||||||
1
|
Частка відремонтованих доріг комунальної власності
|
%
|
|
14,3
|
17,1
|
22,8
|
22,8
|
22,8
|
2
|
Частка облаштованих майданчиків для паркування транспортних засобів
|
%
|
|
50
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Обсяг коштів, що пропонується залучити на
виконання програми
|
Етапи виконання програми
|
Всього витрат на виконання програми
|
||||
2024 рік
|
2025 рік
|
2026 рік
|
2027 рік
|
2028 рік
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Обсяг коштів, всього,
зокрема:
|
16780,0
|
19880,0
|
22325,0
|
18660,0
|
18040,0
|
95685,0
|
державний бюджет
|
0
|
1000,0
|
1800,0
|
800,0
|
0
|
3600,0
|
обласний бюджет
|
0
|
750,0
|
1450,0
|
500,0
|
0
|
2700,0
|
Бюджет Ємільчинської селищної
територіальної громади
|
16780,0
|
18130,0
|
19075,0
|
17360,0
|
18040,0
|
89385,0
|
інші джерела
|
|
|
|
|
|
|
Перший заступник
селищного голови
|
Олександр РОМАНЮК
|