платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
ПРОЄКТ Програми «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки
Created with Sketch.
04 листопада 2024
Час вийшов
Автор:
Ємільчинська селищна рада Житомирської області

«Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення

у формі електронної консультації

Громадське обговорення у формі електронної консультації проєкту Програми «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки проводиться у відповідності до рішення виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради від 14.12.2022 року №162 «Про затвердження Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування в Ємільчинській територіальній громаді».

Організатор обговорення: заступник селищного голови Володимир Євтух.

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини» та в розділі «Громадська участь» .

Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням.

Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесене на громадське обговорення:

заступник селищного голови Володимир Євтух (селище Ємільчине, вул.Соборна, 18-А, електронна пошта zg2@emrada.gov.ua. )

 

Ініціатор:
Ємільчинська селищна рада Житомирської області
Created with Sketch. 25 переглядів
0 правок
Переглянути правки
Проект нормативно-правового акту

ПРОЄКТ

 

 

Програма «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки

 

ПАСПОРТ

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Ємільчинська селищна рада Житомирської області

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми

Розпорядження Ємільчинського селищного голови від 25.10.2024 №108 «Про розроблення проєкту Програми «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки»

3.

Розробники Програми

Ємільчинська селищна рада Житомирської області

4.

Відповідальний виконавець Програми

Ємільчинська селищна рада Житомирської області

5.

Виконавці Програми

Ємільчинська селищна рада Житомирської області

6.

Термін реалізації Програми

2024-2028 роки

7.

Мета Програми

Підвищення рівня громадської безпеки і порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах громади, об’єктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності

8.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього,

в тому числі:

7230,0

 

- коштів бюджету територіальної громади

5030,0,

 

- інші джерела

2200,0

9.

Очікувані результати виконання

Встановлення 20 додаткових камер відеоспостере-ження в селищі Ємільчине та селах громади.

Встановлення 30 камер відеоспостереження в селах громади у громадських місцях.

Встановлення 40 систем відеоспостереження в закладах освіти, охорони здоров’я, культури та адміністративних приміщенях селищної ради.

Встановлення у 14 закладах освіти «тривожної кнопки».

Визначення та облашування приміщення для комунального ситуаційного центру.

Визначення та облаштування приміщення для 1 «поліцейського офіцера громади».

Придбання автомобіля та додаткового обладнання для 1 «поліцейського офіцера громади».

10.

Ключові показники ефективності

Обсяг видатків місцевого бюджету на встановлення та обслуговування однієї камери відеоспостереження в громадських місцях.

Обсяг видатків місцевого бюджету на встановлення та обслуговування однієї системи відеоспостереження в закладах  освіти, охорони здоров’я, культури та адміністративних приміщеннях селищної ради.

Обсяг видатків місцевого бюджету на облаштування приміщення, його утримання, утримання автомобіля та його забезпечення пально-мастильними матеріалами для «поліцейского офіцера громади»

 

1. Загальна характеристика Програми

 

Програма «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки (далі – Програма) визначає розвиток сфери охорони громадської безпеки і порядку та захисту важливих об’єктів та об’єктів критичної інфраструктури на території Ємільчинської селищної територіальної громади на середньостроковий період та розроблена відповідно до чинних законодавчих та нормативних актів, зокрема:

- Конституції України;

- законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дорожний рух», «Про захист інформації»;

- Кодексу цивільного захисту України;

- інших нормативно-правових актів.

Програма розроблена відповідно до Порядку розроблення, виконання, моніторингу місцевих програм та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Ємільчинської селищної ради 07.02.2024 р. №3132.

Програма спрямована на залучення ресурсів Ємільчинської селищної ради, її виконавчих органів, комунальних закладів та установ для проведення заходів із охорони громадської безпеки і порядку, підвищення рівня захисту важливих об’єктів та об’єктів критичної інфраструктури на території Ємільчинської селищної територіальної громади.

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

Ємільчинська селищна територіальна громада (надалі – Ємільчинська громада) одна із найбільших громад Житомирської області як за територією, так і за кількістю населених пунктів. У Ємільчинській громаді  наявна різноманітна інфраструктура, яка розвивається: автомобільні дороги державного та місцевого значення, ділянка залізниці, об’єкти критичної інфраструктури, промислові та аграрні підприємства, значна кількість лісових масивів та інші об’єкти, що вимагає оперативного спостереження та контролю в режимі реального часу для забезпечення безпеки громадян та об’єктів.

З огляду на зазначене, до системи, яка забезпечує безпеку громадян в сучасних умовах, є особливі вимоги щодо надійності, стійкості, ефективності та безперервності роботи у цілодобовому режимі. Існує потреба в нових засобах та методах гарантування безпеки мешканцям громади, прогресивних технологіях та заходах для централізованого забезпечення відеоохорони, технічної безпеки, контролю важливих, стратегічних та небезпечних об’єктів, можливості оперативного впливу на надзвичайні ситуації та їх попередження.

На жовтень 2024 року на території Ємільчинської громади встановлено 11 камер відеоспостереження комунальної власності Ємільчинської громади, які дозволяють вести відеоспостереження центральної частини селища Ємільчине, окремих закладів освіти, охорони здоров’я та 1 камера відеоспостереження у селі Куліші. Також встановлено 1 камера відеоспостереження, яка використовується Ємільчинським відділенням поліції ГУ Нацполіції в області.

Разом з тим, не забезпечені камерами відеоспостерження ряд ділянок на автомобільних дорогах державного та місецвого значення в межах населених пунктів, особливо – на перехрестях, не усі заклади освіти, культури та охорони здоров’я, будівлі органів місцевого смаоврядування, об’єкти критичної інфраструктури, місця масового скупчення людей.

Світовою та українською практикою доведено, що встановлення комплексних систем відеоспостереження безумовно сприяє попередженню та суттєвому зменшенню кількості правопорушень, виявленню, усуненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню у сфері охорони громадської безпеки і порядку, благоустрою, в тому числі при проведенні заходів з масовим залученням людей. До того ж такі системи відіграють важливу роль як у прогнозуванні та попередженні надзвичайних ситуацій, так і своєчасності реагування на них.

Певного поширення в територіальних громадах України та Житомирщини набула успішна практика реалізації проекту «Поліцейський офіцер громади», що полягає у забезпеченні на належному організаційному рівні роботи поліцейських офіцерів громади у форматі, який передбачає постійну їх присутність на території громади, більш тісну співпрацю з керівництвом територіальної громади та населенням, підзвітність територіальній громаді та додаткові функції (більший акцент на попередження правопорушень, оформлення адміністративних матеріалів, в т.ч. за порушення правил дорожнього руху, часткова передача функцій дозвільної системи).

На даний час у селі Підлуби виділене приміщення для організації «поліцейської станції», що може стати оновою для реалізації проєкту «Поліцейський офіцер громади» у Ємільчинській громаді, що дозволить підвищити рівень охорони громадської безпеки і порядку в населених пунктах Ємільчинської громади, забезпечення  захисту життя, здоров’я, честі та гідності населення, профілактичну роботу з попередження злочинності та забезпечення комплексного підходу до вирішення проблем, пов’язаних з питанням безпеки в населених пунктах Ємільчинської громади.

Відповідно до статей 5 та 105 Закону України «Про національну поліцію» органи місцевого самоврядування, виконавчий комітет селищної ради, комунальні підприємства   надавати органам і підрозділам поліції службові приміщення, роботи, послуги, транспорт та інші матеріально-технічні засоби, в тому числі на період введення в Україні воєнного стану, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації та/або інших держав проти України та 60 днів після цього.

Відповідно до статті 18 Закону України «Про Службу безпеки України» органи місцевого самоврядування повинні сприяти Службі безпеки України, її органам і підрозділам у вирішенні житлових та інших соціально-побутових проблем, забезпеченні транспортом і зв'язком.

Ці проблемні питання потребують вирішення на рівні територіальної громади відповідно до земельного та бюджетного законодавства.

 

3. Мета Програми

 

Метою Програми є підвищення рівня громадської безпеки і порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах громади, об’єктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники результативності

Завданнями Програми є:

- розвиток системи відеоспостереження: поступове забезпечення відеонагляду за всіма місцями та об’єктами, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією;

- створення єдиної локальної селищної мережі системи «Безпечна громада», яка забезпечить отримання даних з усіх камер відеоспостереження та інших елементів системи безпеки із доступом до інформації селищної ради та правоохоронних органів;

- створення ситуаційного центру для здійснення безперебійного контролю та моніторингу ситуацій та подій, аналітичної обробки та зберігання інформації, швидкого реагування та оперативного управління ситуацією на основі актуальних даних в режимі реального часу;

- проведення в режимі реального часу моніторингу стану об’єктів благоустрою (прибирання, дотримання правил благоустрою тощо);

- створення матеріально-технічної бази для організації діяльності поліцейських офіцерів Ємільчинської громади;

- організація ефективної взаємодії та співпраці селищної ради та поліцейських офіцерів громади через постійні зустрічі, участь їх у нарадах, обговоренні проблемних питань безпеки, запрошення їх до участі в масових заходах для охорони громадської безпеки і порядку;

- забезпечення підрозділів Національної поліції, які здійснюють діяльність на території громади, службовими приміщеннями, транспортом, роботами, послугами, іншими матеріально-технічними засобами;

- сприяння матеріально-технічному забезпеченню діяльності підрозділів Управління СБУ в Житомирській області, а також стосовно вирішення житлових та інших соціально-побутових проблем, забезпечення транспортом і зв'язком.

 

Шляхи досягнення визначеної мети та завдань Програми:

- обслуговування, ремонт та заміна встановлених камер відеоспостереження комунальної власності;

- обладнання камерами відеоспостереження центральної частини сіл, через які продять автомобільні дороги державного та місцевого значення, особливо – перехресть;

- обладнання системами відеоспостереження комунальних закладів освіти, охорони здоров’я, культури, адміністративних приміщень селищної ради;

- обладнання закладів освіти громади автоматичними системами повідомлення органів національної поліції про небезпечну ситуацію – «тривожними кнопками»;

- визначення та облаштування приміщення для організації комунального ситуаційного центру для здійснення контролю та моніторингу ситуацій, аналітичної обробки та зберігання інформації, отриманої від систем спостереження в населених пунктх громади;

- визначення та облаштування приміщень для організації діяльності поліцейських офіцерів Ємільчинської громади – «поліцейських станцій»;

- створення матеріально-технічної бази (автомобіль, обладнання, пально-мастильні матеріали тощо) діяльності поліцейських офіцерів Ємільчинської громади;

- залучення поліцейських офіцерів громади до заходів, які організуються селищною радою, її виконавчими органами, старостами з метою забезпечення охорони громадської безпеки і порядку;

- забезпечення підрозділів Національної поліції, які здійснюють діяльність на території громади, службовими приміщеннями, транспортом, роботами, послугами, іншими матеріально-технічними засобами;

- сприяння матеріально-технічному забезпеченню діяльності підрозділів Управління СБУ в Житомирській області, в тому числі забезпечення транспортом і зв'язком.

Заходи з реалізації Програми наведені у Додатку 1 до Програми.

 

 

5. Очікувані результати виконання Програми:

Встановлення 20 додаткових камер відеоспостереження в селищі Ємільчинета їх обслуговування.

Встановлення 30 камер відеоспостереження в селах громади у громадських місцях та їх обслуговування.

Встановлення 40 систем відеоспостереження в закладах освіти, охорони здоров’я, культури, об’єктах комунальних підприємств та адміністративних приміщенях селищної рад

Встановлення у 14 закладах освіти «тривожної кнопки».

Визначення та облашування приміщення для комунального ситуаційного центру.

Визначення та облаштування приміщення для 1 поліцейського офіцера громади.

Придбання автомобіля та додаткового обладнання для 1-го поліцейського офіцера громади.

Показники результативності Програми наведені у Додатку 2 до Програми.

 

 

6. Обсяги та джерела фінансування Програми

 

Програма реалізується за рахунок коштів бюджету Ємільчинської територіальної громади, власних коштів комунальних установ, а також інших джерел, не заборонених законоавством.

Ресурсне забезпечення Програми:

тис.грн.

Джерела коштів, що пропонується залучити на виконання Програми,

в тому числі по виконавцях

Всього витрат на виконання Програми

Витрати по роках виконання Програми

2024 рік

2025 рік

2026 рік

2027 рік

2028 рік

1

2

3

4

5

6

7

Обсяг коштів, всього,

зокрема:

7830,0

103,0

2050,0

1527,0

1900,0

2250,0

- місцевий бюджет

5630,0

103,0

1800,0

1027,0

1250,0

1450,0

- інші джерела фінансування

2200,0

0

250,0

500,0

650,0

800,0

 

7. Строки та етапи виконання Програми

 

Програма реалізується протягом 2024–2028 років в один етап. 

 

8. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Заступник селищного голови щороку подає інформацію про виконання та фінансування заходів Програми до Ємільчинського селищного голови до 10 січня наступного за звітним роком.

Координація виконання заходів Програми покладається на виконавчий комітет Ємільчинської селищної ради

За результатами аналізу виконання заходів Програми з урахуванням загальної соціально-економічної ситуації та змін зовнішніх умов, допускається коригування заходів Програми шляхом прийняття селищною радою відповідних змін та доповнень.

Основними функціями виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради в частині виконання заходів програми та контролю є:

- координація та організація моніторингу реалізації заходів програми;

- щорічне заслуховування інформації про виконання заходів Програми за минулий рік;

- аналіз виконання заходів Програми.

Контроль за  виконанням Програми здійснює постійна комісія Ємільчинської селищної ради з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва та житлово-комунального господарства.

 

 

 

 

Додаток 1

до Програми «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки (Розділ 4)

 

Заходи з реалізації Програми

 

Завдання та заходи Програми

Термін

виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Обсяги фінансування по роках, тис. грн.

Очікуваний результат

Всього по Програмі

2024

2025

2026

2027

2028

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Розвиток систем відеоспостереження та безпеки

1.1.

Встановлення додаткових камер відеоспостереження в селищі Ємільчине та селах Ємільчинської громади в місцях, погоджених із відділенням поліції

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Бюджет Ємільчинської селщної територіальної громади (далі – місцевий бюджет)

510,0

70,0

80,0

100,0

120,0

140,0

Моніторинг стану громадських місць з метою забезпечення охорони громадської безпеки і порядку.

1.2

Утримання діючих камер відеоспостереження в селищі Ємільчине та селах Ємільчинської громади

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

105,0

8,0

20,0

22,0

25,0

30,0

Моніторинг стану громадських місць з метою забезпечення охорони громадської безпеки і порядку.

1.3

Обладнання системами відеоспостереження комунальних закладів освіти, охорони здоров’я, культури, комунальних підприємств, адміністративних приміщень селищної ради

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада,

відділи селищної ради: освіти, молоді та спорту, культури та туризму,

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Ємільчинської селищної ради», комунальні підприємства

Місцевий бюджет,

 

 

Позабюдже-тні кошти

2200,0

 

 

 

2200,0

0

 

 

 

0

250,0

 

 

 

250,0

500,0

 

 

 

500,0

650,0

 

 

 

650,0

800,0

 

 

 

800,0

Моніторинг стану з метою забезпечення охорони громадської безпеки і порядку в комунальних закладах та на об’єктах комунальних підприємств.

1.4

Обладнання закладів освіти громади автоматичними системами повідомлення органів національної поліції про небезпечну ситуацію – «тривожними кнопками»

2024-2028 роки

Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради, заклади освіти

Місцевий бюджет

175,0

25,0

30,0

35,0

40,0

45,0

Забезпечення охорони громадської безпеки і порядку

1.5

Визначення приміщення для організації комунального ситуаційного центру та його облаштування (для здійснен-ня контролю та моніторингу ситуацій, аналітичної оброб-ки та зберігання інформації, отриманої від систем спосте-реження в громаді)

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

450,0

0

100,0

100,0

125,0

125,0

Організація моніторингу обстановки в населених пунктах Ємільчинскої громади та комунальних закладах та підприємствах

2.

Реалізація проєкту «Поліцейський офіцер громади»

2.1

Визначення та облаштування приміщень для організації діяльності поліцейських офіцерів Ємільчинської громади – «поліцейських станцій»

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

800,0

 

0

100,0

30,0

30,0

30,0

Забезпечення охорони громадської безпеки і порядку та інших повноважень «поліцейського офіцера громади»

2.2

Створення матеріально-тех-нічної бази (автомобіль, обла-днання, пально-мастильні матеріали тощо) діяльності поліцейських офіцерів Ємільчинської громади

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

1400,0

0

1100,0

100,0

100,0

100,0

Забезпечення охорони громадської безпеки і порядку та інших повноважень «поліцейського офіцера громади»

2.3

Залучення поліцейських офіцерів громади до заходів, які організуються селищною радою, її виконавчими орга-нами, старостами з метою забезпечення охорони гро-мадської безпеки і порядку

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада виконавчі органи ради, комунальні заклади та підприємства

Не потребує окремого фінансува-ння

0

0

0

0

0

0

Забезпечення охорони громадської безпеки і порядку та інших повноважень «поліцейського офіцера громади»

3.

Матеріально-технічне забезпечення підрозділів Національної поліції України

3.1

Придбання транспортних засобів, автозапчастин та паливно-мастильних матеріалів, комп’ютерної техніки, відео- та фотоапара-тури, проведення ремонту належних приміщень

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

300,0

0

60,0

70,0

80,0

90,0

Покращення стану громадської безпеки та порядку, операти-вне реагування на повідомлення про вчинені правопору-шення та злочини, встановлення осіб, що їх вчинили

3.2

Забезпечення службовими приміщеннями, транспортом, роботами, послугами, іншими матеріально-технічними засобами

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада, виконавчі органи ради

Не потребує окремого фінансування

0

0

0

0

0

0

Покращення стану громадської безпеки та порядку в громаді

4.

Матеріально-технічне забезпечення підрозділів Управління СБУ в Житомирській області

4.1

Сприяння матеріально-технічному забезпеченню діяльності, забезпечення транспортом і зв'язком

2024-2028 роки

Ємільчинська селищна рада

Місцевий бюджет

300,0

0

60,0

70,0

80,0

90,0

Успішне виконання завдань Служби безпеки України на території області

 

__________

 

 

 

Додаток 2

 

до Програми «Безпечна Ємільчинська громада» на 2024-2028 роки (Розділ 5)

 

Показники результативності Програми

 

№ з/п

Назва показника

Одиниця виміру

Вихідні дані на початок дії програми

Данні по роках виконання Програми

2024 рік

2025 рік

2026 рік

2027 рік

2028 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

І. Показники витрат

1.

Обсяг видатків місцевого бюджету на встановлення та обслуговування камер відеоспостереження в селищі Ємільчине та селах громади

тис.грн

78,0

78,0

100,0

122,0

145,0

170,0

2.

Обсяг видатків місцевого бюджету на встановлення систем відеоспостереження в закладах освіти, культури, охорони здоров’я

тис.грн

0

0

250,0

500,0

650,0

800,0

3.

Обсяг видатків місцевого бюджету на реалізацію проєкту «Поліцейський офіцер громади»

тис.грн

0

0

1200,0

130,0

120,0

110,0

4.

Обсяг видатків на матеріально-технічне забезпечення підрозділів Національної поліції України та Служби безпеки України

тис.грн

0

0

120,0

140,0

160,0

180,0

ІІ. Показники продукту

1.

Кількість встановлених камер відеоспостереження на території селища Ємільчине та сіл громади

одиниць

10

10

25

35

45

60

2.

Кількість встановлених систем відеоспостереження в закладах освіти, охорони здоров’я, культури та адміністративних приіщенях селищної ради

одиниць

3

4

14

20

30

40

3.

Кількість встановлених у закладах освіти «тривожних кнопок».

одиниць

0

0

4

8

12

14

4.

Кількість посад «поліцейський офіцер громади» в Ємільчинській громаді

одиниць

0

0

1

1

1

1

ІІІ. Показники ефективності

1.

Середні видатки місцевого бюджету на встановлення та обслуговування однієї камери відеоспостереження в громадських місцях селища Ємільчине та сіл громади

тис.грн

9,5

9,74

10,0

10,0

10,0

10,0

2.

Обсяг видатків місцевого бюджету на встановлення та обслуговування однієї системи відеоспостереження в закладах  освіти, охорони здоров’я, культури та адміністративних приміщеннях ради

тис.грн

100,0

100,0

90,0

90,0

100,0

100,0

3.

Обсяг видатків місцевого бюджету на облаштування приміщення, його утримання, утримання автомобіля та його забезпечен-ня пально-мастильними матеріалами для «поліцейского офіцера громади»

тис.грн

0,0

0,0

1200,0

130,0

130,0

130,0

ІV. Показники якості

1.

Співвідношення кількості населених пунктів громади, обладнаних камерами відеоспостереження до загальної кількості населених пунктів

%

4

4

10

18

25

30

2.

Співвідношення кількості комунальних закладів освіти, культури, охорони здоров’я, адміністративних приміщень селищної ради, обладнаних системами відеоспостереження до загальної кількості таких закладів і приміщень

%

4

4

16

30

40

50

3.

Кількість масових заходів в Ємільчинській громаді за участі «поліцейського офіцера громади»

одиниць

0

0

10

15

20

25

 

 

 
РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро

Володимир ЄВТУХ
Заступник селищного голови
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому