«Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення
у формі електронної консультації
Громадське обговорення у формі електронної консультації проєкту селищної цільової Програми оздоровлення та відпочинку дітей Ємільчинської селищної територіальної громади на 2025-2028 роки проводиться у відповідності до рішення виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради від 14.12.2022 року №162 «Про затвердження Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування в Ємільчинській територіальній громаді».
Організатор обговорення: відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради.
Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення у формі електронної консультації оприлюднюється на офіційному вебсайті Ємільчинської селищної ради в розділі «Новини» https://emrada.gov.ua/ та в розділі «Громадська участь» https://emrada.gov.ua/?page_id=495 .
Пропозиції та зауваження приймаються на порталі E-DEM в розділі консультації з громадськістю за посиланням https://consult.e-dem.ua/1821755100 .
Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесене на громадське обговорення:
відділ соціального захисту Ємільчинської селищної ради (селище Ємільчине, вул. Соборна, 18-А, електронна пошта 44100441@ukr.net, тел. (04149) 2-14-44).
ПРОЄКТ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення 30 сесії VIII скликання Ємільчинської селищної ради
від «___» грудня 2024 року № ___
Селищна цільова Програма
оздоровлення та відпочинку дітей Ємільчинської селищної територіальної громади
на 2025-2028 роки
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Ємільчинська селищна рада Житомирської області |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
Розпорядження селищного голови від 15.11.2024 року №117 «Про розроблення селищної цільової Програми оздоровлення та відпочинку дітей Ємільчинської селищної територіальної громади на 2025-2028 роки» |
3. |
Розробник Програми |
Ємільчинська селищна рада Житомирської області, відділ соціального захисту селищної ради, відділ освіти, молоді та спорту селищної ради |
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Заступник селищного голови |
5. |
Виконавці Програми |
Відділи селищної ради: фінансовий; соціального захисту; освіти, молоді та спорту; КУ «Центр надання соціальних послуг»; служба у справах дітей селищної ради, старости |
6. |
Термін реалізації Програми |
2025-2028 рік |
7. |
Мета Програми |
Створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення і відпочинку; оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (діти пільгових категорій); забезпечення рівності прав кожної дитини на оздоровлення та відпочинок, збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення; створення сприятливих умов для реалізації соціально-педагогічних, медико-оздоровчих проектів відпочинку та оздоровлення дітей |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: зокрема: |
6638,4 тис.грн |
|
- кошти бюджету Ємільчин-ської селищної територіаль-ної громади; |
6638,4 тис.грн |
|
- кошти обласного бюджету; |
- |
|
- кошти державного бюджету; |
- |
|
- інші джерела, не заборонені законодавством |
- |
9. |
Очікувані результати виконання |
Забезпечення охоплення дітей віком від 7 до 18 років організованими формами відпочинку та оздоровлення; відпочинок та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, покращення основних показників здоров'я дітей; збереження життя і здоров’я дітей під час перебування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку; сприяння в організації в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку змістовного дозвілля: проведення національно-патріотичних, культурно-масових, фізкультурно-спортивних заходів тощо. |
10. |
Ключові показники ефективності |
Збільшення кількісті дітей, залучених до відпочинку та оздоровлення; підвищення рівня задоволення дітей послугами з оздоровлення та відпочинку |
1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Селищна цільова Програма оздоровлення та відпочинку дітей Ємільчинської селищної територіальної громади на 2025-2028 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», визначає концептуально головну мету і завдання щодо забезпечення оздоровленням та відпочинком дітей шкільного віку на період 2025-2028 років, конкретизує шляхи, механізми, терміни та перелік основних заходів із реалізації основних завдань, їх виконавців, прогнозовані обсяги фінансового забезпечення виконання. До Програми можуть вноситися в установленому чинним законодавством порядку зміни в разі, коли в період її виконання відбуватимуться зміни в законодавстві України про оздоровлення та відпочинок дітей, у соціально-економічній ситуації регіону.
Поліпшення стану здоров’я дітей, відновлення їх життєвих сил, запобігання бездоглядності, створення умов для продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей забезпечується шляхом організації оздоровлення та відпочинку дітей, зокрема в період літніх канікул.
Упродовж останніх років зберігається тенденція до погіршення стану здоров’я дітей, насичена навчальна програма призводить до постійних перенавантажень організму та психіки дітей. Поряд із цим об'єктивними причинами різкого зниження фізичного та психологічного здоров'я, соціального та духовного стану підростаючого покоління є екологічні проблеми, ускладнені наслідками Чорнобильської катастрофи, неповноцінне харчування дітей, слабка матеріально-технічна база системи охорони здоров'я і освіти, що унеможливлює задоволення їх культурних інтересів та спортивно-оздоровчих потреб. Вплив постійно діючих факторів ризику, в тому числі психологічних перевантажень, зокрема у шкільному віці, призводить до порушення механізму саморегуляції фізіологічних функцій і сприяє розвитку у дітей хронічних захворювань. З урахуванням складної та небезпечної ситуації, що склалася у зв’язку з воєнними діями, питання оздоровлення та відпочинку дітей є вкрай важливими. Це забезпечить оздоровленням і відпочинком дітей, які найбільше потерпають від психологічних травм, морального та фізичного насилля під час війни.
Пріоритетними у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування є заходи, спрямовані на збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, у тому числі шляхом організації якісного дитячого оздоровлення і відпочинку.
Відповідно до статті 24 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, та дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, здійснюються за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел, не заборонених законодавством.
Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» визначено основні засади державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, повноваження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, правові, фінансові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, права, обов`язки та відповідальність усіх учасників процесу.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
За останні роки відбувається тенденція збільшення переліку категорій дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Відповідно до пункту 2 розділу III наказу Міністерства соціальної політики від 13.05.2024 р. №239-Н «Про затвердження Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» за рахунок бюджетних коштів» визначено перелік пільгових категорій дітей, а саме:
1) безоплатні:
дітям, позбавленим батьківського піклування;
дітям з інвалідністю, здатним до самообслуговування (за відсутності медичних протипоказань);
дітям, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи;
дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також дітям загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
дітям, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;
дітям, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення;
рідним дітям батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;
дітям, взятим на облік службами у справах дітей як таким, що перебувають у складних життєвих обставинах;
дітям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф;
дітям, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі дітям журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків;
дітям із малозабезпечених сімей, які відповідно до законодавства одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
дітям, зареєстрованим як внутрішньо переміщені особи, що отримують допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам;
2) із частковою оплатою в розмірі 20 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):
дітям, які перебувають на диспансерному обліку;
дітям, зареєстрованим як внутрішньо переміщені особи;
дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3) із частковою оплатою в розмірі 30 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):
талановитим та обдарованим дітям - переможцям міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінникам навчання, лідерам дитячих громадських організацій;
4) із частковою оплатою в розмірі 50 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):
дітям - учасникам дитячих творчих колективів та спортивних команд;
дітям працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
За наявності додаткових фінансових ресурсів- дітей інших пільгових категорій.
Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним із найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров’я та соціального благополуччя населення.
Саме такі невтішні дані щороку доводять про важливість та актуальність питання літнього відпочинку та оздоровлення.
Головною метою проведення відпочинкових та оздоровчих заходів для дітей є не тільки зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, а також соціалізація в суспільство.
За даними відділу освіти, молоді та спорту в Ємільчинській громаді станом на 2024 рік кількість дітей шкільного віку становить 2258 осіб.
Правильна організація оздоровлення та відпочинку дітей сприятиме збереженню і зміцненню здоров'я дітей та молоді, відновленню їх життєвих сил та профілактиці захворювань.
2. Визначення мети Програми. Завдання Програми
Головна мета Програми:
- створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення і відпочинку;
- оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, за бюджетні кошти;
- збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення;
- створення сприятливих умов для реалізації соціально-педагогічних, медико-оздоровчих проектів відпочинку та оздоровлення дітей;
- забезпечення рівності прав кожної дитини на оздоровлення та відпочинок.
Завдання Програми:
1. Організаційне забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей
2. Забезпечення організації відпочинку та оздоровлення дітей
3. Організаційно-методичне, інформаційне та кадрове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей.
Завдання Програми передбачають консолідацію зусиль всіх відповідальних та зацікавлених органів, установ, організацій задля забезпечення поліпшення стану здоров’я дітей, реалізації права кожної дитини на оздоровлення та відпочинок шляхом запровадження комплексу заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення стану здоров’я дітей та організацію змістовного відпочинку.
Окремим розпорядженням селищного голови створюється робоча група з питань відпочинку та оздоровлення дітей відповідно до положення.
Виконавчим органам селищної ради, комунальним підприємствам та установам потрібно забезпечити ведення та постійне оновлення банку даних про дітей громади, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки та мають право на відпочинок та оздоровлення, а саме:
Служба у справах дітей селищної ради:
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги селищної ради»:
- дітей з інвалідністю та дітей, які перебувають на диспансерному обліку;
- діти, одному з батьків яких встановлено І чи ІІ групу інвалідності.
КУ «Центр надання соціальних послуг» селищної ради:
- дітей, один із батьків яких загинув у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;
- дітей, один із батьків яких пропав безвісти у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів.
Відділ соціального захисту селищної ради:
- дітей з малозабезпечених сімей;
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій;
- діти, які зареєстровані як внутрішньо переміщені особи;
- діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділ освіти, молоді та спорту селищної ради:
- талановитих та обдарованих дітей, переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних предметних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіади, відмінників навчання.
Завдання і заходи реалізації Програми наведені в Додатку 1 до Програми.
3. Обсяги та джерела фінансування Програми
Видатки, пов’язані з відпочинком та оздоровленням дітей, здійснюються за рахунок коштів, виділених в установленому порядку з бюджету Ємільчинської селищної територіальної громади, обласного та державного бюджетів; коштів підприємств, установ та організацій, добровільних внесків юридичних і фізичних осіб, коштів батьків, професійних спілок, релігійних конфесій та інших джерел, не заборонених законодавством. Виконання Програми проводиться щорічно, виходячи з фінансових можливостей бюджету селищної територіальної громади, в межах затверджених бюджетних призначень.
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням селищної ради при прийнятті селищного бюджету та змін до нього, з урахуванням фінансових можливостей на відповідний рік. Обсяги видатків на реалізацію Програми можуть коригуватися протягом року.
тис.грн.
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання програми |
Всього витрат на виконання програми |
||||
І |
ІІ |
|||||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
|
Обсяг коштів, всього, зокрема: |
847,8 |
1568,2 |
1779,3 |
2443,1 |
6638,4 |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
|
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Бюджет Ємільчинської селищної територіальної громади |
847,8 |
1568,2 |
1779,3 |
2443,1 |
6638,4 |
|
4. Строки та етапи виконання
Строки виконання Програми 2025-2028 роки.
Реалізацію Програми планується здійснити шляхом виконання заходів щодо оздоровлення та відпочинку дітей Ємільчинської селищної територіальної громади.
5. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за ходом виконання Програми покладається на заступника селищного голови згідно з розподілом обов’язків.
Моніторинг виконання Програми здійснюється заступником селищного голови, Виконавчі органи селищної ради, інші виконавці, зазначені у Програмі, повинні забезпечити виконання затверджених заходів та інформувати заступника селищного голови про хід виконання заходів раз на рік до 5 січня.
Показники результативності Програми наведені в Додатку 2 до Програми.
Заступник селищного голови здійснює аналіз стану виконання заходів Програми та подає до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, інформацію про стан і результати виконання заходів Програми до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом. Заступник селищного голови періодично, але не менше як два рази на рік, інформує територіальну громаду про виконання Програми на офіційному веб сайті Ємільчинської селищної ради. Після закінчення терміну реалізації Програми заступник селищного голови у місячний строк складає підсумковий звіт про результати її виконання та подає його до відділу економічного розвитку, інвестицій, транспорту, комунальної власності Ємільчинської селищної ради, фінансовому відділу Ємільчинської селищної ради. Щорічний і підсумковий звіти виконання Програми вноситься на розгляд виконавчому комітету Ємільчинської селищної ради з прийняттям відповідного рішення щодо її результативності, після чого Ємільчинською селищною радою.
Заступник селищного голови щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, у разі потреби, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань (виключення окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт), уточнення окремих заходів і завдань, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців тощо.
Механізм реалізації Програми також передбачає залучення благодійних та громадських організацій, підприємців, органів самоорганізації населення, меценатів та спонсорів, засобів масової інформації тощо.
Додаток 1 до Програми
Завдання і заходи реалізації Програми
№ з/п |
Завдання |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерела фінансу вання |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
Очікуваний результат |
|
||||||||
2025 р. |
2026 р. |
2027 р. |
2028 р. |
Всього |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
||||
1. |
Організаційне забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей |
1.1. Забезпечити системну роботу постійно діючої робочої групи з питань відпочинку та оздоровлення дітей відповідно до положення |
2025-2028 рр. |
Заступник селищного голови |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Наявність нормативного документу, який врегульовує підбір та направлення дітей пільгових категорій на оздоровлення та відпочинок за рахунок коштів місцевого бюджету |
|
||||
2025-2028 рр. |
Відділ освіти, молоді та спорту, служба у справах дітей (ССД), відділ соціального захисту, КУ «Центр надання соціальних послуг» |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Рівний доступ дівчат і хлопців до відпочинку та оздоровлення |
|
|||||||
1.3. Проводити системні наради, семінари, тренінги з питань організації оздоровлення та відпочинку. |
2025-2028 рр. |
Відділ освіти, молоді та спорту, |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Створення сприятливих умов для реалізації соціально-педагогічних, медико-оздоровчих проектів відпочинку та оздоровлення дітей |
|
||||||
1.4. Здійснювати заходи щодо організації роботи дитячих закладів відпочин-ку на базі закладів освіти, позашкільних, спортивних закладів, наметових таборів тощо. |
2025-2028 рр. |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Бюджет територіальної громади |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
60,0 |
Збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення |
|
||||||
1.5. Проводити перевірки готовності таборів з денним короткотривалим перебуванням дітей до проведення відпочинку дітей, здійснювати планові та позапланові перевірки. |
До 20 травня, щороку. |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення |
|
||||||
2. |
Забезпечення організації відпочинку та оздоровлення дітей |
2.1. Придбання путівок для організації оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, - діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи; рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімей-н-го типу або в одній прийомній сім’ї; діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; діти з інвалідністю; діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти з багатодітних сімей; діти з малозабезпечених сімей; діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків, діти, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи; діти, які перебувають на диспансерному обліку; талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіади, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій; діти - учасники дитячих творчих колективів та спортивних команд |
Щороку
|
Відділ освіти, молоді та спорту, ССД, відділ соціального захисту, КУ «Центр надання соціальних послуг» |
Бюджет територіальної громади
|
700,0 |
1400,0 |
1600,0 |
2250,0 |
5950,0 |
Збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення |
|
||||
|
|
2.2. Передбачити кошти на перевезення дітей до дитячих оздоровчих таборів та в зворотньому напрямку |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту, відділ соціального захисту |
Бюджет територіальної громади |
20,0 |
35,0 |
40,0 |
50,0 |
145,0 |
Рівний доступ дівчат і хлопців до закладів оздоровлення |
|
||||
|
|
2.3. Забезпечити підбір та направлення дітей пільгових категорій до дитячих оздоровчих таборів України (в тому числі ДП МДЦ «Артек» та ДП УДЦ «Молода гвардія») |
Постійно |
Відділ освіти, молоді та спорту, відділ соціального захисту, ССД, КУ «Центр надання соціальних послуг» |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення |
|
||||
2.4. В таборах з денним короткотривалим перебуванням дітей проводити змістове дозвілля, культурно-масові та фізкультурно-спортивні, туристичні, національно-патріотичні заходи, виховати в дітей почуття національної свідомості, патріотизму, відродження національних традицій, сприяти розвитку здібностей у дітей. |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту, відділ культури та туризму |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку |
|
||||||
2.5. Організувати роботу мовних таборів на базі підпорядкованих навчальних закладів |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Рівний доступ дівчат і хлопців до закладів оздоровлення |
|
||||||
2.6. Забезпечити харчування дітей у таборах з денним короткотривалим перебуванням на базі закладів освіти відповідно до санітарно-епідеміологічних норм харчування та чинного законодавства |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Бюджет територіальної громади |
112,8 |
118,2 |
124,3 |
128,1 |
483,4 |
Формування здорового і безпечного способу життя |
|
||||||
2.7. Сприяти оздоровленню дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах |
Щороку |
Служба у справах дітей, КУ«Центр надання соціальних послуг» |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
|
||||||
2.8. Забезпечувати залучення до роботи з дітьми у таборах з денним короткотривалим перебуванням кваліфікованих медичних та педагогічних працівників |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Формування та пропаганда здорового і безпечного способу життя. |
|
||||||
2.9. Проводити тренінги та інструктажі з педагогічним персоналом щодо профілактики дитячого травматизму, безпечної поведінки на воді та запобігання нещасним випадкам під час відпочинку в таборах з денним перебуванням |
Щороку |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Формування та пропаганда здорового і безпечного способу життя. |
|
||||||
3. |
Організацій-но-методичне, інформаційне та кадрове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей |
3.1. Проводити навчальні семінари з питань нормативно-правового забезпечення організації роботи таборів з денним короткотривалим перебуванням на базі навчальних закладів та впровадження у них сучасних ефективних методики виховної роботи |
Щороку, травень |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Формування та пропаганда здорового і безпечного способу життя |
|
||||
3.2. Організація розподілу путівок на відпочинок та оздоровлення дітей відповідно до чинного законодавства. |
Щороку |
Робоча група селищної ради |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Рівний доступ дівчаток та хлопчиків пільгових категорій до оздоровлення та відпочинку |
|
||||||
|
|
3.3. Сприяти залученню підприємств, установ і організацій усіх форм власності, благодійних організацій, релігійних громад, спонсорів, волонтерів, фондів та ін. до організації літнього відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги |
Постійно |
Відділ соціального захисту, ССД, відділ освіти, молоді та спорту, КУ «Центр надання соціальних послуг» |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
Збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення |
|
||||
|
|
3.4. Забезпечувати супровід медичними працівниками та працівниками патрульної служби організованих груп дітей до місць відпочинку та оздоровлення дітей і у зворотному напрямку |
Щороку |
КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Ємільчинської селищної ради» Відділення поліції №1 Звягельського РВП ГУНП в Житомирській області |
Не потребує окремого фінансування |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
||||
Додаток 2 до Програми
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОГРАМИ
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
Значення показників по роках: |
|||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
9 |
І. Показники витрат |
|||||||
1 |
Обсяг видатків на придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей |
тис.грн |
0 |
700,0 |
1400,0 |
1600,0 |
2250,0 |
2 |
Обсяг витрат на підвіз дітей |
тис.грн |
|
20,0 |
35,0 |
40,0 |
50,0 |
3 |
Обсяг витрат на утримання закладів відпочинку з денним перебуванням |
тис.грн |
0 |
127,8 |
133,2 |
139,3 |
143,1 |
ІІ. Показники продукту |
|||||||
1 |
Кількість путівок на оздоровлення та відпочинок дітей |
осіб |
16 |
20 |
20 |
20 |
20 |
2 |
Кількість здійснених підвозів дітей |
одиниць. |
4 |
10 |
10 |
10 |
10 |
3 |
Кількість дітей, які охоплені відпочинком у пришкільних таборах |
осіб |
0 |
2258 |
2203 |
2190 |
2170 |
ІII. Показники ефективності |
|||||||
1 |
Середня вартість путівок на оздоровлення (на одну особу) |
тис.грн |
0 |
35,0 |
40,0 |
40,0 |
45,0 |
2 |
Середня вартість витрат на підвіз дітей |
тис.грн |
|
2,0 |
3,5 |
4,0 |
5,0 |
3 |
Середня вартість витрат на утримання закладів у пришкільних таборах (на одну особу на один день) |
тис.грн |
0 |
0,06 |
0,06 |
0,06 |
0,07 |
IV. Показники якості |
|||||||
1 |
Питома вага дітей, охоплених оздоровленням та відпочинком у загальній кількості дітей шкільного віку |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
2 |
Частка дівчат, охоплених оздоровленням та відпочинком |
% |
48 |
48 |
46 |
45 |
45 |
3 |
Частка хлопців, охоплених оздоровленням та відпочинком |
% |
52 |
52 |
54 |
55 |
55 |
Заступник селищного голови Ольга ОНИЩУК