платформа електронної демократії
Вгору
Електронне Обговорення НПА
Обговорення проекту Положення щодо продажу сезонних об’єктів у Тернополі через систему ProZorro
Created with Sketch.
23 липня 2019
Час вийшов
Автор:
Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради

Впродовж місяця через портал Електронних консультацій та опитувань буде трвиати обговорення проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення аукціону щодо продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади»

Розробник – управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в коментарях до Електронного обговорення або у письмовій формі:

  • поштою за адресою: м. Тернопіль, вул. Коперника, 1,
  • електронною поштою за адресою: torguprav@ukr.net.
Ініціатор:
Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради
Created with Sketch. 514 переглядів
2 правок
Переглянути правки
Категорії
торгівля
Проект нормативно-правового акту

Про затвердження Положення про підготовку,

організацію, проведення аукціону щодо продажу

права оренди визначених місць для розміщення

сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території

Тернопільської міської територіальної громади

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою забезпечення відкритості та прозорості процедури визначення орендарів місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, розвитку конкуренції, обмеження монополізму, залучення найширшого кола учасників (юридичних і фізичних осіб) незалежно від форм власності до формування високоякісного естетичного міського середовища та отримання максимального доходу через передачу в оренду місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити:

1.1. Положення про підготовку, організацію, проведення аукціону щодо продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, згідно з додатком 1  (додається);

1.2. склад аукціонної комісії, згідно з додатком 2 (додається);

1.3. Положення про аукціонну комісію, згідно з додатком 3 (додається);

1.4. перелік місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, згідно з додатком 4 (додається);

1.5. схеми місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади (додаються).

2. Відділу земельних ресурсів в місячний термін від дати прийняття даного рішення надати в управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів в паперовому та електронному варіантах договори про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди на місця згідно схеми, затвердженої п.1.4. даного рішення, із вказаними адресами та площами місць, розрахунками за Договором.

3. Дане рішення вступає в дію з 1 січня 2020 року.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є.Дідича.

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про підготовку, організацію, проведення аукціону щодо продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території

Тернопільської міської територіальної громади

 

1. Положення про підготовку, організацію, проведення аукціону щодо продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади (надалі – Положення) визначає порядок підготовки документів та процедуру проведення аукціону щодо продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг з використанням електронної торгової системи (ЕТС) Prozorro.Продажі, визначення переможця за результатами електронного аукціону.

2.  Дія цього Положення поширюється на всіх суб’єктів господарювання (юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), які мають намір розмістити сезонні об’єкти сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади.

3. Від імені Тернопільської міської територіальної громади повноваження орендодавця визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг здійснює виконавчий комітет міської ради.

4. Подані у Положенні терміни вживаються у значенні:

архітектурний тип ТС (надалі – архітип) – зовнішній архітектурний вигляд сезонного об’єкта сфери торгівлі та розваг із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються;

сезонний об’єкт сфери торгівлі та розваг – торговий майданчик, пересувна тимчасова споруда, атракціон;

торговий майданчик – тимчасовий, збірно-розбірний пункт громадського харчування, який виготовляється з полегшених конструкцій, встановлюється без влаштування фундаментів;

пересувна тимчасова споруда – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лотки, палатка, ємність, торговельний автомат, автокафе та інші приладдя для сезонної роздрібної торгівлі;

атракціон – пристрій або комбінація пристроїв, які пересувають або спрямовують відвідувача (відвідувачів) заданою траєкторією або в певній зоні з метою розваги, або інші пристрої, використовувані в місцях дозвілля населення для розваги й активного відпочинку: катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду вежі, дороги, автодроми, катапульти тощо; атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі тощо); водні, у тому числі гірки, спуски тощо; спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути тощо; обладнання дитячих ігрових майданчиків, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо; видові та ігрові атракціони; надувні аукціони, у тому числі водні; атракціони, у яких використовуються тварини; лабіринти, кімнати сміху; ковзанки, майдани (споруди) з льодовим, сніжним покриттям;

місця для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади – визначені місця для винесення на аукціон, які не перебувають у приватній власності або користуванні третіх осіб, вільні від забудови та на які не поширюються права третіх осіб.

5. Порядок функціонування електронної торгової системи (ЕТС) для підготовки та проведення електронного аукціону визначається регламентом роботи електронної торгової системи Prozorro.Продажі, що розміщений на веб-сайті https://prozorro.sale/

6. Регламент ЕТС регулює правові відносини, що виникають, чи можуть виникнути між адміністратором, організатором, операторами, користувачами та учасниками в процесі проведення електронних аукціонів в ЕТС.

7. В Регламенті електронної торгової системи (ЕТС) терміни і поняття вживаються в таких значеннях:

авторизаційні дані - ідентифікаційні дані користувача або учасника, що створюються ними під час проходження реєстрації в ЕТС через електронний майданчик, за допомогою яких здійснюється перевірка їх повноважень щодо доступу до особистого кабінету та вчинення будь-яких дій згідно з Регламентом ЕТС для участі в електронному аукціоні;

адміністратор – Державне підприємство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», визначене Постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року  № 433 “Про затвердження Порядку відбору операторів електронних майданчиків для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації, авторизації електронних майданчиків та визначення адміністратора електронної торгової системи” відповідальним за забезпечення функціонування ЕТС - адміністратором ЕТС. Адміністратор може здійснювати функції з технічної підтримки ЦБД через третіх осіб на підставі договору;

веб-сайт оператора – сторінка в мережі Інтернет, на якій розміщено електронний майданчик оператора. Веб-сайт функціонує у цілодобовому режимі та є доступним усім користувачам в мережі Інтернет;

плата за участь (винагорода оператора електронного майданчика) – грошова сума, що підлягає сплаті оператору за організацію проведення електронного аукціону, яка сплачується переможцем електронного аукціону додатково до суми коштів, запропонованої ним за кожний придбаний лот;

гарантійний внесок - спосіб забезпечення виконання учасником зобов’язань щодо участі у електронному аукціоні, що підлягає внесенню користувачем для набуття статусу учасника електронного аукціону шляхом перерахування (або донарахування) коштів на рахунок оператора електронного майданчика. Гарантійний внесок встановлюється аукціонною комісією у розмірі від 3 до 10 % від стартової ціни реалізації та зазначається в умовах надання в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади та оголошенні про проведення аукціону;

довідник - логічний об'єкт, що містить набір атрибутів, що забезпечують зберігання довідкових та еталонних значень атрибутів об'єктів бази даних;

документація про проведення аукціону - комплект електронних документів, який містить інформацію про предмет електронного аукціону, умови його проведення, інформацію про об’єкт оренди, критерії визначення переможця електронних аукціонів;              

електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс, який функціонує в Інтернеті, підключений до ЦБД та забезпечує організатору аукціону, користувачам, учасникам можливість користуватися сервісами ЕТС з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення електронних аукціонів, який авторизований (попередньо авторизований) відповідно до Порядку відбору операторів електронних майданчиків для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації, авторизації електронних майданчиків та визначення адміністратора електронної торгової системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року  № 433;

електронний аукціон - спосіб продажу/надання в оренду майна або передачі права, за яким переможцем стає учасник, що в ході торгів в ЕТС запропонував найвищу ціну;

електронна торгова система Prozorro.Продажі ЦБД2 (ЕТС) – дворівнева інформаційно-телекомунікаційна система, що складається з ЦБД та електронних майданчиків, які взаємодіють через інтерфейс програмування додатків, який надається у вигляді коду з відкритим доступом та визначає функціональність ЕТС. ЕТС забезпечує можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну інформацією і документами в електронному вигляді, необхідними для проведення аукціону в електронній формі;

закрита цінова пропозиція - сума коштів, намір та можливість сплати якої власноруч декларується учасником в особистому кабінеті та подається через оператора в ЕТС. Право на подання такої цінової пропозиції виникає у учасника після отримання підтвердження про зарахування гарантійного внеску на рахунок оператора до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв на участь/прийняття закритих цінових пропозицій, встановленого у відповідному оголошенні про проведення аукціону та забезпечує можливість його участі в електронному аукціоні. Закрита цінова пропозиція не може бути нижчою за стартову орендну плату;

індивідуальний код учасника – набір цифр та літер, що ЕТС автоматично присвоює учаснику після його реєстрації для участі в електронному аукціоні;

користувач - будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєстрована на електронному майданчику в ЕТС відповідно до Регламенту ЕТС та має намір взяти участь у електронному аукціоні (потенційний покупець);

крок аукціону (мінімальний крок аукціону) – мінімальна надбавка, на яку в ході електронного аукціону може здійснюватися підвищення цінової пропозиції. Мінімальний крок аукціону визначається аукціонною комісією в діапазоні від 1 до 10% від стартової ціни лота;

лот - об'єкт оренди, що виставляється на електронний аукціон;

оголошення про проведення аукціону (оголошення) - відомості та інформація, що містять дані про об’єкт оренди та умови надання в оренду на електронному аукціоні, що публікується у ЕТС та на веб-сайтах операторів;

оператор авторизованого електронного майданчика (оператор) -  юридична особа, що має право використовувати електронний майданчик та діє відповідно до договору про використання Електронної торгової системи Prozorro.Продажі ЦБД2, укладеного з адміністратором ЕТС;

 організатор аукціону (організатор) -  юридична особа, що надає майно в оренду через ЕТС. До організаторів аукціонів відносяться: казенні підприємства, державні комерційні підприємства (їх об’єднання), державні установи та організації, органи місцевого самоврядування, їх структурні підрозділи та/або виконавчі органи, комунальні унітарні підприємства, а також юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які відповідають хоча б одній з таких ознак:

органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування та/або державні компанії, що володіють часткою (акціями, паями) у статутному капіталі таких суб’єктів господарювання в розмірі 50 відсотків і більше;

органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;

орендна плата - фактична сума коштів, за які надається в оренду лот за результатами електронного аукціону;

особистий кабінет – складова частина ЕТС, яка дозволяє організатору аукціону, користувачу та учаснику здійснювати діяльність в ЕТС відповідно до Регламенту ЕТС;

переможець електронного аукціону – учасник, відповідний статус якого визначено ЦБД згідно з Регламентом ЕТС;

повідомлення – офіційна інформація, що надсилається адміністратором або оператором щодо будь-яких процесів, що проходять в ЕТС; 

стартова ціна лота – вартість лоту, відображена в оголошенні про проведення аукціону;

учасник фізична особа (в тому числі фізична особа-підприємець) або юридична особа в особі уповноваженого представника, яка виявила намір взяти участь в електронному аукціоні, сплатила гарантійний внесок, пройшла процедуру реєстрації для участі в електронному аукціоні, отримала відповідне підтвердження про реєстрацію та індивідуальний код учасника;

центральна база даних (ЦБД) – сукупність технічних та програмних засобів, у складі бази даних та модулю електронного аукціону, що забезпечують можливість проведення електронних аукціонів;

ціна реалізації лоту - фактична сума коштів, за які було реалізовано (надано в оренду) лот;

API – інтерфейс програмування додатків, що надається у вигляді коду з відкритим доступом, який визначає функціональність, що надається ЕТС та призначений для підключення електронних майданчиків операторів до електронної торгової системи «ProZorro.Продажі» ЦБД-2.

8. Обов’язки Організатора по оголошенню аукціону щодо продажу  права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади покладаються на управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.

9. Організатор зобов’язаний укласти договір щодо організації проведення електронних аукціонів по наданню в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади з оператором до моменту публікації оголошення  в ЕТС.

10. Оператор електронного майданчика забезпечує технічну можливість функціонування електронного майданчика, цілісність даних, що передаються до електронної торгової системи або приймаються від електронної торгової системи, коректне та своєчасне відображення в електронній торговій системі даних, рівний доступ та можливість вчинення організатором аукціону, потенційними покупцями дій в електронній торговій системі через сервіси, які надаються оператором електронного майданчика, здійснює консультаційну підтримку користувачів з питань, пов'язаних з функціонуванням ЕТС, за допомогою телефонного зв’язку та електронною поштою.

11. Аукціони щодо продажу  права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади проводяться не раніше ніж через 10 робочих днів, але не пізніше 15 робочих днів після опублікування Організатором інформаційного повідомлення в електронній торговій системі  (через свій особистий кабінет), на веб-сайті Тернопільської міської ради, засобах масової інформації.          

12. Оголошення про умови оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади шляхом проведення електронних аукціону із використанням ЕТС має містити:

12.1. реквізити рішення аукціонної  комісії про проведення електронного аукціону;

12.2. інформацію про орендодавця місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади;

12.3. інформацію про організатора проведення електронного аукціону (повне найменування, адреса, телефони, час роботи);

12.4. дату проведення електронного аукціону;

12.5. кінцевий термін прийняття заяв про участь в електронному аукціоні

12.6. порядок оформлення участі в електронному аукціоні;

 12.7. інформацію про об’єкт оренди, його місцезнаходження, площу, функціональне призначення, вид сезонного об’єкта сфери  торгівлі та розваг (торговий майданчик, пересувна тимчасова споруда, атракціон);

12.8. схему прив’язки або план земельної ділянки, погоджені у встановленому порядку;

12.9. термін, на який буде укладатись договір про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди;

12.10. стартову ціну предмету аукціону;

12.11. зобов’язання переможця електронного аукціону підписати протокол про результати електронного аукціону протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою;

12.12. зобов’язання переможця електронного аукціону до моменту укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди укласти договір про надання послуг з комунальним підприємством «Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя»;

12.13. зобов’язання переможця аукціону щодо оплати послуг за виготовлення схеми прив’язки або плану земельної ділянки;

12.14. проект договору про встановлення  особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди;

12.15. строк, протягом якого переможець аукціону повинен укласти договір про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди;

12.16. крок електронного аукціону;

12.17. розмір гарантійного внеску;

12.18. перелік документів, які подаються потенційними орендарями та вимоги до їх оформлення;

12.19. посилання на Регламент електронної торгової системи;

 12.20. інші вимоги організатора до потенційного орендаря (переможця аукціону);

 12.21. інформацію, якщо в момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні з надання в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг буде подано одну заяву/пропозицію, такий учасник може бути визнаний переможцем електронного аукціону, за ціною поданої ним закритої пропозиції, але не нижчою стартової ціни предмету аукціону.  

В оголошенні про оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади може зазначатися додаткова інформація, визначена організатором.

13.  Оголошення  електронного аукціону на право оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади не повинно містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

14. Під час публікації в електронній торговій системі переліку місць, що підлягають передачі в оренду, та/або внесення змін до нього кожному об’єкту оренди електронна торгова система присвоює унікальний код, з використанням якого здійснюються всі дії щодо такого об’єкта в електронній торговій системі.

15. Оператор електронного майданчика розміщує на веб-сайті електронного майданчика інструкції з детальною інформацією про користування ним, описом умов реєстрації, механізму завантаження документів для участі в електронному аукціоні та забезпечує антивірусну, технічну перевірку інформації та матеріалів перед їх передачею до електронної торгової системи та/або збереженням.

16. Будь-який користувач Інтернету має можливість спостерігати за ходом електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу та здійснювати пошук інформації щодо проведених та/або запланованих електронних аукціонів за допомогою сервісів пошуку та перегляду аукціонів електронного майданчика.

17. Доступ до електронної торгової системи надається особі, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, після проходження процедури реєстрації на веб-сайті електронного майданчика.

18. Учасник зобов’язаний забезпечити збереження авторизаційних даних, свого імені (логіну) та пароля, необхідних для роботи в електронній торговій системі.

19. Електронний аукціон може бути відмінено організатором на будь-якому його етапі, але до моменту укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди, виключно на підставі рішення аукціонної комісії. Рішення про відміну електронного аукціону опубліковується в електронній торговій системі не пізніше робочого дня, наступного за днем його прийняття.

20. Після розміщення оголошення, потенційний орендар, який має намір прийняти участь в електронному аукціоні на право оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади,  через свій особистий кабінет здійснює подання заяви про участь, шляхом заповнення електронної форми і завантаження електронних копій документів. Заява про участь в електронному аукціоні має містити закриту цінову пропозицію, яка не може бути меншою за стартову ціну предмету аукціону та подається до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій, встановленого у відповідному оголошенні. До моменту закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій, учасники мають право анулювати або внести до них зміни. Вся історія змін зберігається в ЦБД.

У випадку внесення організатором змін до оголошення, відповідно до Регламенту ЕТС, учасники зобов'язані підтвердити/анулювати свою закриту цінову пропозицію. Не підтверджена учасником закрита цінова пропозиція анулюється ЕТС після завершення періоду прийому закритих цінових пропозицій.

21. Разом з заявою про участь в електронних торгах учасником подаються наступні документи:

21.1. копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у разі змін в чинному законодавстві України щодо порядку державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, інший документ, який буде передбачати таку реєстрацію), завіреного заявником;

21.2. документи, що підтверджують внесення грошових коштів, визначених в оголошенні;

21.3. гарантійний лист щодо забезпечення виконання зобов’язань, визначених в оголошенні на право оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, у разі визнання переможцем електронного аукціону.

 22. Електронний аукціон є процедурою визначення переможця електронного аукціону, в ході якої учасники мають можливість поетапного збільшення своїх цінових пропозицій протягом трьох раундів, що проводяться за однаковими правилами.

23. Будь-яка інформація про кожного учасника є знеособленою (анонімною) до закінчення електронного аукціону, крім інформації про номери учасників та їх кількість. Закриті цінові пропозиції учасників є недоступними для перегляду до початку електронного аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав таку закриту цінову пропозицію.

24. Оператор електронного майданчика зобов’язаний не розголошувати інформацію про розмір закритих цінових пропозицій учасників та кількість учасників, які подали заяви на участь в електронному аукціоні, до моменту початку електронного аукціону, а найменування та/або прізвище, ім’я, по батькові учасників до моменту завершення електронного аукціону.

25. Оператори електронних майданчиків забезпечують доступ учасників до електронного аукціону. Для кожного учасника адміністратор створює індивідуальну веб-сторінку електронного аукціону. Оператор електронного майданчика передає до особистого кабінету учасника унікальне гіперпосилання на індивідуальну веб-сторінку електронного аукціону, що є достатньою умовою для участі в ньому, та інформує учасника про цю дію електронною поштою.

26. Доставка унікального гіперпосилання до особистого кабінету відповідного учасника здійснюється оператором електронного майданчика протягом 30 хвилин з моменту генерації такого гіперпосилання адміністратором, але не пізніше ніж за одну годину до початку електронного аукціону.

27. Якщо в момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні з надання в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади не подано заяв/пропозицій, електронна торгова система автоматично присвоює електронному аукціону статус «Аукціон не відбувся».

28. Якщо в момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні з надання в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади подано одну заяву/пропозицію, такий учасник може бути визнаний переможцем електронного аукціону, за ціною поданої ним закритої пропозиції, але не нижчою стартової ціни предмету аукціону.

29. Якщо в момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні з надання в оренду визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади подано  більше однієї заяви/закритої цінової пропозиції, електронна торгова система в момент старту активує модуль електронного аукціону. Всі користувачі мають можливість спостерігати за ходом електронного аукціону в режимі реального часу.

 30. Учасник, за допомогою інтерфейсу електронного майданчика, отримує в особистому кабінеті індивідуальну адресу веб-сторінки електронного аукціону. Оператор електронного майданчика повинен забезпечити конфіденційність цього посилання, яке є єдиним ідентифікатором учасника.

31. У момент старту модуля електронного аукціону на індивідуальній веб-сторінці учасника відображається така інформація:

номер електронного аукціону;

стислий опис лота;

номер учасника в електронному аукціоні;

кількість учасників;

розмір цінових пропозицій, поданих учасниками, які до їх розкриття були закритими ціновими пропозиціями;

час до початку електронного аукціону та/або ходу подання цінової пропозиції учасника.

Після моменту старту електронного аукціону електронна торгова система робить паузу п’ять хвилин і оголошує раунд.

 32. Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в інформаційному повідомленні в електронній торговій системі.

  33. В електронному аукціоні можуть брати участь учасники, що подали закриті цінові пропозиції.

34. У ході електронного аукціону учасник може протягом одного раунду електронного аукціону один раз підвищити свою закриту цінову пропозицію не менше, ніж на розмір мінімального кроку аукціону (зробити крок аукціону).

35. У кожному раунді кожен учасник протягом трьох хвилин у порядку від менших до більших цінових пропозицій, а у разі їх співпадіння від тих, що подані пізніше, до тих, що подані раніше, має право зробити крок аукціону. У разі відсутності цінової пропозиції від учасника протягом трьох хвилин цінова пропозиція такого учасника у поточному раунді вважається такою, що здійснена в розмірі його закритої цінової пропозиції для першого раунду або його попередньої цінової пропозиції для другого та третього раундів.

36. Якщо учасник зробив цінову пропозицію раніше закінчення відведеного часу на внесення такої цінової пропозиції, електронна торгова система надає йому можливість внести зміни до цінової пропозиції щодо її збільшення або зменшення, але не нижче попередньої цінової пропозиції цього учасника, до завершення відведеного часу. Якщо учасник не вносив та/або не змінював цінової пропозиції протягом трьох хвилин, після закінчення цього часу електронна торгова система приймає його попередню цінову пропозицію і передає хід наступному учаснику.

 37. Після завершення раунду електронна торгова система робить паузу три хвилини і оголошує наступний раунд.

 38. Переможець електронного аукціону визначається шляхом автоматичної оцінки електронною торговою системою цінових пропозицій учасників після завершення останнього раунду електронного аукціону та формування протоколу про результати електронного аукціону.

39.  Переможцем електронного аукціону вважається учасник, що подав найвищу цінову пропозицію за лот, у разі, коли ним зроблений щонайменше один крок аукціону. А у випадку, якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону чи не підписав такий протокол, чи не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні, або в інших випадках, учасник з наступною за величиною ціновою пропозицією за умови, що ним зроблений щонайменше один крок аукціону, а у разі однакових цінових пропозицій - учасник, що подав її раніше, за умови відсутності належним чином оформленого листа (звернення) від такого учасника про відмову від очікування та відсутності факту натискання ним відповідної кнопки про відмову від очікування в особистому кабінеті. У такому випадку організатор складає та завантажує відповідний акт в електронну торгову систему, яка автоматично формує новий протокол про результати електронного аукціону з визначенням переможцем електронного аукціону учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією. У разі відмови чи не підписання протоколу про результати електронного аукціону, чи не відповідність вимогам оголошення  учасника, який зайняв друге місце, аукціон вважається таким, що не відбувся.  

Переможець електронного аукціону, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону позбавляється права на участь у подальших аукціонах надання в оренду тих самих місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади.

40. Якщо за результатами електронного аукціону жоден учасник не зробив крок аукціону, електронна торгова система автоматично присвоює електронному аукціону статус «Аукціон не відбувся».

41. Переможець електронного аукціону і оператор електронного майданчика, через якого переможцем було подано цінову пропозицію, підписують протокол про результати електронного аукціону протягом шести робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою (у разі, коли електронний аукціон відбувся).

42. Переможець електронного аукціону протягом 6 робочих днів з дня, наступного за днем  формування протоколу електронного аукціону, зобов’язаний направити чи надати організатору електронних торгів:

- підписаний переможцем і оператором протокол електроннних торгів;

- оригінали документів чи належним чином завірені копії (напис про засвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменуванням посади - для юридичних осіб, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки (для фізичних осіб – підприємців, за наявності), що підтверджують його відповідність вимогам організатора відкритих електронних торгів на право оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади, які були визначені в оголошенні;

43. Організатор електронного аукціону протягом двох робочих днів з дня, наступного за днем отримання документів від переможця електронного аукціону, перевіряє подані документи на відповідність вимогам, визначеним в оголошенні і підписує протокол електронних торгів та натискає електронну кнопку «Протокол затверджено» в інтерфейсі особистого кабінету, після чого електронному аукціону автоматично присвоюється статус «Очікується підписання договору». Повноваження по підписанню протоколу електронного аукціону покладаються на керівника управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів (організатора).

 44. Організатор електронного аукціону не підписує протокол електронного аукціону та не укладається договір про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди із потенційним орендарем (переможцем), який:

не відповідає вимогам  цього Положення;

- не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких було передбачено в оголошенні електронного аукціону;

- подав неправдиві відомості про себе;

- не провів вчасно, у встановлені терміни, розрахунків з організатором, які були визначені в оголошенні електронного аукціону.

Не можуть бути підставою про відмову в підписанні та затвердженні протоколу електронного аукціону і подальшому укладенні договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви на участь в електронному аукціоні на право оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви або документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.

45. Відповідальність за недостовірність, неповноту поданих документів, а також обов’язок довести відсутність ознак відмови, покладається на учасника аукціону.

46. У випадку не відповідності переможця електронного аукціону вимогам п.44 цього Положення організатор, через особистий кабінет, дискваліфікує переможця електронного аукціону, з детальним обґрунтуванням причин такої дискваліфікації, які вказуються в акті комісійно складеному протягом двох робочих днів з дня, наступного за днем отримання документів представниками організатора і затвердженого керівником управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів. В такому випадку, ЦБД формує новий протокол електронного аукціону з визначенням переможцем електронного аукціону учасника з наступною по величині ціновою пропозицією, за умови, якщо таким учасником був зроблений щонайменше один крок аукціону, а при однакових цінових пропозиціях - учасника, що подав її раніше, за умови, якщо таким учасником був зроблений щонайменше один крок аукціону та за умови відсутності від нього відповідного листа (звернення) щодо відмови від очікування та відсутності факту натискання ним відповідної кнопки про відмову від очікування в особистому кабінеті, відповідно до Регламенту ЕТС. 

47. У випадку дискваліфікації учасника з наступною по величині ціновою пропозицією, якого ЦБД визначила переможцем електронного аукціону, організатор приймає рішення про відміну електронного аукціону, а електронна торгова система присвоює електронному аукціону статус «Аукціон не відбувся». У такому випадку переможцю електронного аукціону та учаснику з наступною по величині ціновою пропозицією, якого ЦБД визначила переможцем електронного аукціону, кошти сплачені ними організатору аукціону не повертаються, а за умови відміни електронного аукціону не з вини переможця аукціону такі кошти повертаються учасникам.

48. Протягом двох робочих днів після підписання протоколу електронного аукціону управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів передає протокол за результатами аукціону та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань переможця до уповноваженого органу Тернопільської міської ради для укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди.

49. Після укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасової споруди між уповноваженим органом по укладенню договорів орендодавця і переможцем електронного аукціону, опублікування їх організатором через особистий кабінет в електронній торговій системі і натискання електронної кнопки в інтерфейсі особистого кабінету електронному аукціону автоматично присвоюється статус «Аукціон завершено. Договір підписано».

Положення про аукціонну комісію

 

1.Аукціонна комісія (далі – Комісія) – це постійно діючий колегіальний орган в складі представників виконавчих органів міської ради та контролюючих служб, що створюється для підготовки і проведення аукціонів з продажу права оренди визначених місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг на території Тернопільської міської територіальної громади.

 2. Склад Комісії та зміни до нього затверджуються рішенням виконавчого комітету міської ради.

3. Функції Комісії:

3.1. розробляє та затверджує документацію електронних торгів (аукціону), визначає суму реєстраційного внеску за реєстрацію заявника як учасника аукціону та гарантійного внеску за участь у торгах, встановлює час початку, місце та порядок проведення торгів, форму та строки подачі заяв на участь у торгах, порядок внесення та повернення гарантійного внеску, «кроку аукціону»;

3.2. перед початком аукціону визначає зовнішні характеристики сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг із зазначенням контурів та площ об’єктів, з прив’язкою до місцевості; типові ескізи фасадів об’єктів сфери торгівлі; функціональне призначення місць для розміщення сезонних об’єктів сфери торгівлі та розваг; види об’єктів сфери торгівлі та розваг;

3.3. визначає стартову ціну предмета торгів.

4. Комісія має право:

         4.1. під час розробки та визначення умов аукціону звертатися до виконавчих органів ради, інших підприємств, установ і організацій із запитами щодо забезпечення Комісії необхідною інформацією, документами та іншими матеріалами про об’єкт аукціону;

            4.2. надавати пропозиції щодо запитів до спеціалістів, радників та експертів;

            4.3. надавати рекомендації щодо додаткових умов участі в аукціоні;

            4.4. приймати рішення про відміну, призупинення, перенесення електронного аукціону.

 5. Комісія зобов’язана проводити засідання Комісії з дотриманням вимог чинного законодавства України та приймати рішення у відповідності до чинного законодавства України.

 6. Члени Комісії зобов’язані брати участь в засіданнях комісії.

 7. Керує діяльністю Комісії і організовує її роботу голова Комісії.

 8. Голова:

            - скликає засідання Комісії;

            - головує на засіданнях Комісії;

            - дає розпорядження та доручення, обов'язкові для виконання членами Комісії;

            - організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд Комісії;

            - представляє Комісію у відносинах з установами та організаціями.

9. Секретар Комісії забезпечує виконання доручень голови та несе відповідальність за підготовку матеріалів для розгляду Комісією та правильність ведення протоколів засідань Комісії.

 10. Члени Комісії зобов'язані брати участь у діяльності Комісії, виконувати розпорядження і доручення голови Комісії.

 11. Засідання Комісії є правочинним за умови участі в ньому не менш як 2/3 усіх членів Комісії.

12. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів від присутніх на засіданні комісії членів. У випадку рівного розподілу голосів, ухвальним є голос голови Комісії.

13. Комісія має право запрошувати на свої засідання для надання пояснень спеціалістів, радників та експертів, залучених до роботи Комісії.

14. Усі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки «за» або «проти»), результати якого заносяться до відповідного протоколу.

15. Рішення Комісії оформлюються протоколом. Протокол підписують усі присутні на засіданні члени Комісії.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ НПА
Created with Sketch.
Скоро
Оцініть нормативно-правовий акт в цілому